Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 07 Cze, 2011 09:08
Obrazek w napisach końcowych?
Autor Wiadomość
bartinkopl 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 38
Skąd: Bielsko-Biała
  Wysłany: Nie 29 Maj, 2011 08:27
Obrazek w napisach końcowych?
Jak wstawić obrazek w napisach końcowych?

Mój kod wygląda tak:
class Scene_Story
def main
@autorzy = Window_Story.new
Audio.bgm_fade(800)
Graphics.transition
loop do
Graphics.update
Input.update
update
if $scene != self
break
end
end
@autorzy.dispose
end
def update
@autorzy.refresh
if $tekst >= 1000
$scene = Scene_Title.new
end
end
end
class Window_Story < Window_Base
def initialize
$tekst = 0
super(0, 0, 640, 480)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = "Comic Sans MS"
self.contents.font.size = 30
self.back_opacity = 0
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
#Szybkość tekstu.
$tekst += 1
x = 40
###########################pozycja##linijka######pozycja##co ma się wyświetlać w linijce#wyśrodkowanie tekstu (0 - do lewej, 1-po środku, 2- do prawej)
self.contents.draw_text(0, 480 + x - $tekst, 640, 32, "Triper", 1)
self.contents.draw_text(0, 480 + x*2 - $tekst, 640, 32, "-", 1)
self.contents.draw_text(0, 480 + x*4 - $tekst, 640, 32, "-", 1)
self.contents.draw_text(0, 480 + x*6 - $tekst, 640, 32, "-", 1)
self.contents.draw_text(0, 480 + x*7 - $tekst, 640, 32, "-", 1)
self.contents.draw_text(0, 480 + x*10 - $tekst, 640, 32, "-", 1)

end
end

i na przykład po tym self.contents.draw_text(0, 480 + x*10 - $tekst, 640, 32, "-", 1) chce mieć obrazek, to co muszę wpisać? Jak byłtaki temat to sorry
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Nie 29 Maj, 2011 10:32
Pod:
Kod:
self.contents.draw_text(0, 480 + x*10 - $tekst, 640, 32, "-", 1)

Wrzuć:
Kod:
self.contents.blt(0, 480 + x*12, RPG::Cache.picture("nazwa_obrazka"), Rect.new(0, 0, szerokosc, wysokosc), 255)

Gdzie "nazwa_obrazka" to obrazek w folderze Pictures, a szerokosc i wysokosc to jego rozmiary.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene