Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Lip, 2012 11:17
CIERŃ DUSZY
Autor Wiadomość
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 12 Cze, 2011 02:01
Cytat:
Jestem jedynym obiektywnym krytykiem rmowym ! Count on me !

Że zacytuję twój podpis... Wg. mnie nie świadczy to (a także sposób w jaki piszesz o swojej grze) o niczym innym jak o przeroście ego.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
RMSmak 




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 67
Wysłany: Nie 12 Cze, 2011 02:10
Angius napisał/a:
Cytat:
Jestem jedynym obiektywnym krytykiem rmowym ! Count on me !

Że zacytuję twój podpis... Wg. mnie nie świadczy to (a także sposób w jaki piszesz o swojej grze) o niczym innym jak o przeroście ego.


Jeśli banują cię z forum o rpgmaker za to, że obiektywnie oceniasz grę w przeciwieństwie do reszty - wymieniasz po kolei jak leci jej błędy jakich uświadczasz i zalety fabularne i pozostałe zalety dające pozytywny logiczny odbiór rozrgrywki w jednej i w drugiej i w kolejnych grach z całą pewnością mówię - całkiem ze mnie obiektywny krytyk rmowy, a jeśli dostajesz bana, bo poziom gier jest zbyt niski to fakt tylko, że forum się broni ostatnią deską ratunku - użytkownikami najniższego szczebla dla których obiektywna krytyka jest zbyt miażdżąca. Tak potrafię doceniać dobre gry :-PP
________________________
RPGMaker jest tylko do JRPG. Kto tego nie rozumie niech znika precz.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 12 Cze, 2011 02:12
Hej hej, złe gry mieszam z błotem z lubością :P
Chodzi głównie o słówko jedyny. Ale dobra, nie będziemy się na forum wykłócać o to, kto ma jakie ego. Jest druga w nocy, a forum nie jest od tego. Z mojej strony koniec spamu.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
RMSmak 




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 67
Wysłany: Nie 12 Cze, 2011 02:15
Angius napisał/a:
Hej hej, złe gry mieszam z błotem z lubością :P
Chodzi głównie o słówko jedyny. Ale dobra, nie będziemy się na forum wykłócać o to, kto ma jakie ego. Jest druga w nocy, a forum nie jest od tego. Z mojej strony koniec spamu.


Z doświadczenia na pewnym forum i na kolejnym o rm napisałem jedyny, ale fakt zważając na to, że na tym forum jeszcze nie poznałem póki co za dobrze wypowiedzi userów na temat gier rm usunę tymczasowo jedyny kto wie może istnieje nawet 1% szansy, że na stałe ;p
________________________
RPGMaker jest tylko do JRPG. Kto tego nie rozumie niech znika precz.
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Nie 12 Cze, 2011 02:33
a moim skromnym zdaniem "sprzeczka" powinna odbyć się poza tematem... Np. PW.
Eh... Ja np. i nie jedna osoba, oceniam najbardziej krytycznie projekty(oczywiście te które są poniżej standardów...) ludzi którzy nie znają się wcale na rmie. Dobrze jest jeśli wypiszesz - i + tego projektu, ale autor może poczuć się urażony i odbierze to w sposób podobny do "Ty cio... zgnoiłeś mój projekt! Należy ci się ban.", a wtedy administracja jest zakłopotana takim zachowaniem i nie powinieneś się dziwić, że stara się zachować dobry klimat na forum. Jeśli gra nie warta jest twojej krytyki, po prostu jej nie oceniaj. A gra jak była "śmieciem" tak będzie "śmieciem". Nie ma co się wysilać, bo zapewne większość która tworzy grę myśli, że to jest najfajniejsze itd. oszukując samego siebie i dlatego tak, a nie inaczej przyjmuję krytykę. Zaś autor którzy przyjmie tak jak powinien "szczerą i obiektywną krytykę" z wypisaniem + i - gry ten ma szansę na stworzenie czegoś fajnego ;-)
Nie kłóćmy się tu, oceniajmy mapy i tyle.
Pozdrawiam, darknessXIII
________________________

 
 
RMSmak 




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 67
Wysłany: Nie 12 Cze, 2011 02:49
DarknessXIII napisał/a:
a moim skromnym zdaniem "sprzeczka" powinna odbyć się poza tematem... Np. PW.
Eh... Ja np. i nie jedna osoba, oceniam najbardziej krytycznie projekty(oczywiście te które są poniżej standardów...) ludzi którzy nie znają się wcale na rmie. Dobrze jest jeśli wypiszesz - i + tego projektu, ale autor może poczuć się urażony i odbierze to w sposób podobny do "Ty cio... zgnoiłeś mój projekt! Należy ci się ban.", a wtedy administracja jest zakłopotana takim zachowaniem i nie powinieneś się dziwić, że stara się zachować dobry klimat na forum. Jeśli gra nie warta jest twojej krytyki, po prostu jej nie oceniaj. A gra jak była "śmieciem" tak będzie "śmieciem". Nie ma co się wysilać, bo zapewne większość która tworzy grę myśli, że to jest najfajniejsze itd. oszukując samego siebie i dlatego tak, a nie inaczej przyjmuję krytykę. Zaś autor którzy przyjmie tak jak powinien "szczerą i obiektywną krytykę" z wypisaniem + i - gry ten ma szansę na stworzenie czegoś fajnego ;-)
Nie kłóćmy się tu, oceniajmy mapy i tyle.
Pozdrawiam, darknessXIII


Fajny post. Dyskusja jak najbardziej odpowiednia w tym temacie. Niejedna osoba przeczyta w niej coś ciekawego. Ja tymczasem wrzucę niedługo następne screeny jak będzie co wrzucać, bo mnie to raczej oryginalność interesuje w nowatorskich stronach technicznych wtedy jest screen wart wrzucenia nie mapy co rozwiązania w grze, albo pomysłu o.
________________________
RPGMaker jest tylko do JRPG. Kto tego nie rozumie niech znika precz.
 
 
Darkfault 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 54
Skąd: Strefa Zacności
Wysłany: Sob 18 Cze, 2011 09:55
Obiektywna Opinia
Na wstępie zaznaczę, że masz zbyt wielkie ego. Z tego co widzę, wcale nieadekwatne do umiejętności.
Ale nie jest tak źle!

Troszkę pokory synu i będą z Ciebie ludzie.

Screeny.
Ocenię grupowo, bo wszystkie trzymają według mnie podobny poziom.

Po pierwsze: Ładny tileset. Stylowy, odpowiedni dla takiej gry.

Mapping. Mhm, mapping.. <kiwa głową> Sam tileset nie wystarcza, trzeba jeszcze dobrze się nim posługiwać.
Nie powiem, nieźle to wygląda, jednak po dłuższym przyjrzeniu się, widzę kilka błędów. Masę powtarzających się elementów.
Czyt. nasrane kamyczkami, jakimiś ciemnymi plamami. Do tego kilka beczek, zawsze po cztery [mogłeś wyciąć je lub przestawić - dlaczego akurat po cztery? Ten kto je tam ustawiał miał jakiś specjalny rozkaz odnośnie tego? :-) ]

Nie mam pojęcia co to za zasypane ... skrzynki? Kamienie? Ale jeśli leżą tak blisko siebie i w ten sposób, to wydają się po prostu sklonowane. To odbiera grze, kiedy widzi się kilka takich samych elementów obok.

Teraz systemy.
Zadawanie obrażeń - zakładam, że należy wcelować celowniczkiem w kropkę na środku [?] lub jak najbliżej niej. Ciekawe i pomysłowe. Jedna grafika celu mogłaby być nieco lepsza :-)
System ekwipunku - także pomysłowy i odpowiedni dla tego typu gry [survival horror], gdzie liczy się każdy pomocny przedmiot. Ale. Jeśli już twierdzisz, że ta gra będzie taka wspaniała to zabierz się na poważnie za systemy. Zwykły wyeventowany system ekwipunku działający na 'wyborach' to trochę niski poziom, nie uważasz? :-) Zeżre mnóstwo czasu, a efekt wcale nie jest powalający.

W jakim RM tworzysz? Po grafice zakładam, że 2000/2003. W takim razie proponowałbym Ci zrobić własne menu ekwipunku bazujące na picturesach + do tego kursor i pola z ekwipunkiem jako eventy ze zmienną grafiką. Zrobiłem kiedyś pod 2k3 coś takiego z 'kryształami', gdzie kombinacja 3 dawała jakiś tam czar - na podobnej zasadzie mógłbyś wykonać ekwipunek, gdzie gracz ma załóżmy ... 20 pól na ekwipunek w skrzynce, a obok po lewej trzy pola własne [tzn. ekwipunek który ma przy sobie] - i kilkoma kliknięciami, graficznie mógłby wszystkim zarządzać, bez przekopywania się przez IKS wiadomości.

Ogólnie nie widzę tu powodu, dla którego z takim wywyższeniem piszesz o swojej grze, a także powodu dla którego w ogóle zakładasz tu konto i zapowiedź, skoro trzymasz się 'z dala od sceny' [trzymanie się z dala od sceny i jednocześnie zakładanie konta, pisanie i uczestniczenie w niej według mnie w pewien sposób się ... wykluczają? :-) ], nie widzę też żadnego powodu [na screenach] by uważać grę za aż tak 'lepszą' od reszty.

Jednak. Ogólnie, bez oceniania 'procesu tworzenia', sama gra wygląda nieźle. Gatunek też niespecjalnie wykorzystywany, przez co nadal całkiem 'świeży' - może być ciekawie.

Jeśli nie spartolisz dialogów i efektów [jasne mapy nie są ani trochę straszne. Dodaj cienie i przyciemnij, może jakieś migające/gasnące światła itp.] to może wyjść całkiem przyjemna produkcja.

Pamiętaj jednak - jeśli zrazisz do swojej gry przez takie zachowanie scenę, to uwierz mi - zostanie Ci tylu graczy, że wyliczysz ich na palcach jednej ręki, bo poza sceną zaczyna się okrutna dżungla, pełna Silent Hilli, Resident Evili itp. gdzie mało kto zwróci uwagę na Twoją grę, skoro mogą pograć w profesjonalną produkcję.

Nie trać zapału, znaj swoją wartość, ale nie wywyższaj się - to Twój świat i Twoje kredki, Ty tracisz czas robiąc grę, ALE nikt nie musi tracić swojego na granie w nią, więc miej też trochę szacunku dla GRACZY.
Chyba, że wydajesz grę wyłącznie dla Siebie do pogrania.

Poza tym, wszystko okej. :-)

Pozdrawiam,
Jedyny Obiektywny Krytyk RMowy, Stara Gwardia, Using RM since '95, pogromca reptila, don Miguela i wszystkich innych, Gabriel.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene