Zamknięty przez: Ayene Sob 25 Cze, 2011 23:03 |
Bestiariusz |
Autor |
Wiadomość |
matek98
Preferowany:
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 21
|
Wysłany: Sob 11 Cze, 2011 14:27
|
|
Bestiariusz
|
Witam, mam problem otóż użyłem skryptu z tej strony: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2048, lecz chciałbym by bestiariusz ukazywał się w momencie kliknięcia jakiegoś przycisku np. "V" (chodzi mi o to by wywołanie skryptu rozpoczęło się w momencie naciśnięcia owego przycisku). Jestem nowy jeśli chodzi o posługiwanie się programem RPG maker VX dlatego, szukam kogoś kto napisze mi jak tego dokonać.
Pozdrawiam, matek98 ;-) |
|
|
|
Aruka21
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 129 Skąd: Samo dno piekieł.
|
Wysłany: Sob 11 Cze, 2011 16:44
|
|
|
Wstaw warunek.
Jeśli przycisk np. "A" zostanie wciśnięty wywołaj skrypt "$scene = Scene_MonsterBook.new"
To powinno pomóc
Pozdrawiam Aruka21 |
________________________ Mój aktualny projekt: Edeon
Oto link:http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?p=73129#73129
Zyska Sławę Królem Będzie,
Kto Się Uświadomi We Śnie,
Kto Zdobędzie Szczyt W Błękicie,
Będzie Tym Co Jest Na Szczycie. |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sob 11 Cze, 2011 20:23
|
|
|
Podczas gry klikasz f1 -> 3 zakładka(keyboard) i na klawiszu "V" ustaw V:A(lub cokolwiek... Jak ci pasuje)
w common event ustaw też to:
- Name: i nazwij to np. "wywołanie bestiariusza" (Trigger: Parallel) a Condition switch ustaw o nazwie "w. bestiariusza" czy jak ci tam odpowiada.
(dalej w tym common evencie)Ustawiasz Conditional branch:
- 4 zakładka -> button i w tym wypadku "A"
- i dajesz wywołanie skryptu...
Na mapie ustawiasz nowe zdarzenie(autorun):
- Control Switch i w tym wypadku "w. bestiariusza" jest ON
- Erase event.
I po kliknięciu V powinno działać. |
________________________
|
|
|
|
|