Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Świat Ciemności
Autor Wiadomość
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 19:33
Świat Ciemności
Fabuła:


Wszystko zaczęło się pięć lat temu, gdy tymi ziemiami władał Lord Landon wielki, i potężny mag.
Za wszelką cenę chciał poznać tajniki nekromancji.
Po przez swe księgi oraz pomoc samego władcy, a zarazem boga zła Fortrakusa doszedł do podstaw ów okrutnej magii,
która coraz bardziej opętywała jego umysł, i ciało.
Siły zła zawładnęły władcą, i jego armią, która stała się okrutna i brutalna.
wielu dzielnych mężów stawało na przeciw armii Lorda Landona, lecz wszelkie wysiłki wypędzenia zła spełzły na niczym.

Wtem na przeciw sił złu pojawiłeś się ty Alliorze walczyleś dzielnie, i zwycięsko w niejednej bitwie.
Nie wszystko dzięki wrodzonemu talentowi dziedziczonemu po twych rodzicach brutalnie zamordowanych przez armie Landona,
ale także dzięki pewnym artefaktom dziedziczonym po swych przodkach, Pierścieniowi Fortrakusa oraz Łancuchowi Neolitasa.
W ostatecznej bitwie, która miała miejsce przed twierdzą zła wróg użył podstępu by ukryć ów artefakty przed Tobą
mianowicie swojej córki Erany, która dzięki swoim wdziękom uwiodła Cię, i wykradła je znikając w nocy.
O świcie batalia zaczęła się krwawa i brutalna, trwała wiele tygodni, lecz bez wspomagania artefaktami traciłeś na siłach, aż
w końcu wróg zwyciężył.
Twoich kompanów powiesili, jednak Ciebie okaleczyli, i pozostawili na pożarcie sępom...

Dzięki opatrzności Boga dobra, i pokoju Neolitasa po bitwie, i opuszczeniu tego miejsca przez wroga pojawili
się na polu magowie, szukając ludzi jeszcze żywych by ulżyć im w cierpieniu, i pochować...
Odnaleźli twe ciało Alliorze, i pochowali w jaskini.
Dwoje adeptów magii modli wszy się do Neolitasa dostało objawienia, iż powinni udać się do twego grobu, i tam modlić.
Przychodzili codziennie przez sześć miesięcy.
Wtem pewnego dnia po przybyciu do groty poczuli jakąś magiczną moc, której wcześniej nie dostrzegli...

Informacje:


Skryptów użytych w grze jest bardzo dużo, więc nie ma sensu pisania wszystkich... Grafiki niektóre robione, niektóre początkowe oraz niektóre z internetu (za dużo niektóre) :D Typ gry to Horror/Przygodowa.

Opis Bohaterów:


Allior:

Obrazek, którym się porusza:
Imię: Allior
Nazwisko: Nieznane
Wiek: 19
Inne informacje: Allior jest młodym magiem, który ma wielki talent, a zarazem dar od bogów. W grze jest po stronie dobra, jednak w rzeczywistości tak nie jest... Allior posiata artefakty dobra i zła, które dają mu magiczną siłę. W grze dowiaduje się, że artefakt, który odziedziczył po swym dziadku jest artefaktem zła, i próbuje go zniszczyc jednak nie udaje mu się tego dokonac...

Resztę bohaterów dodam wkrótce...

Opis Mobów (potworów):


Zatruty Grzyb:

Obrazek w grze:

Status:

HP: 150
MP: 30
Atak: 30
Obrona: 20
Szybkośc: 10
Inteligencja: 10
Moc Ataku: 30
Fizyczna Obrona: 10

Drop:

90% szansy, że wypadnie z niego 30 monet.
25% szansy, że wypadnie z niego Antidotum.


Opis Przedmiotów:


Wkrótce uzupełnię...


Demo:


Hmm... kiedy wyjdzie pierwsze demo? Myślę, że jeśli nie będzie problemów to przed 18 lipcem.


Screeny:

Spoiler:


Domek:


Drugi Domek:


Trzeci Domek:


Czwarty Domek:


Piąty Domek:


Szósty Domek:


Siódmy Domek:


Ósmy Domek:


Laboratorium:


Jaskinia:


Wieś Norgówka:


Wieś Teronis:


Las:


Las 2:


Las 3:


Las 4:


Może to wszystko nie jest za fajne, ale myślę, że chociaż kilka osób doceni dotychczasową pracę.

Proszę o danie tej odpowiedzi to pierwszego posta, z góry dziękuję :) PS: Celowo dałem nową odp. bo chciałem przy okazji odświeżyc, bo temat zanikł :(


Demo: http://www.mediafire.com/?9iqhjos9lju53lp

Może od ostatniego demo które dodałem w lipcu wiele się nie zmieniło... Ale przez 3 miesiące prawiłem błedy w grze, potem ruszyłem trochę z fabułą... Nadal jest kilka błędów np. nie dopracowana rozmowa ze staruszkiem. Błedy które łatwiej zauważyć to np. przy wychodzeniu z domków cofa. Haa i ta walka z grzybem (nie mam jeszcze obrazka do grzyba jakby ktoś miał dobry to proszę o wysłanie tu albo na pw). Wiem, że w statusie jest tam coś takiego "Następny za: Poziom, zapisałem tak i nie zauważyłem że jest źle... Już poprawione jak coś. Przymknijcie oko na te błedy, pozstaram się je w najbliższym czasie usunąć. Aa... i jeszcze jedno w grze mam pomysł dodawania krótkich scenek w 3D ale jeszcze nad tym pomyślę :) Tak więc to na tyle myślę że waga pliku (109mb) was od razu nie odrzuci i będzie warto pobierać ;)

Post uzupełniony wg. stanu z dnia 05.01.2012 20:19 //Nhadala
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Nie 05 Lut, 2012 20:19, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 19:58
Złe moce, bla bla bla, samotny heros, bla bla bla, poległ...
I..?
I co dalej? Poległ i co? Nie żyje? Walczy jako duch? Ma następców?
Fabuła zbyt krótka, by napisać coś więcej. Zresztą, napisano o niej już wiele w przypadku innych produkcji, bo motyw walki dobra ze złem jest dość popularny...

Mapki ładne, nie powiem, aczkolwiek (do każdego screena uwaga)
1-szy:
Stojące popiersie, które wisi na ścianie
Dość wysoko ta mysia dziura, nie sądzisz?
W kominku komin kończy się w ścianie
Nie ma cienia w drzwiach...
Dywany przeważnie są prostokątne, nie mają tak wymyślnych kształtów...
2-gi:
Dywan w kuchni? FTW?
3-ci:
Za wysoko mysia dziura i brak cieni
4-ty:
Po dwa okna na dom... Na wysokości dwóch charów... Czy ty, przepraszam, masz okna na drugim piętrze lub dwa metry nad głową? Bo ja siedząc mogę przez nie wyjrzeć, a tutaj..? Wywal te domy i zrób je raz jeszcze, bo to, co tu widzę, woła o pomstę do nieba...
5-ty:
Atakują kloooony, będą nas milioooony! Znajdź inne tiles drzew, takie z drzewem na połowie kratki, etc, bo ten las wygląda jak sadzony od linijki park...

Ocena z tego co jest na ok. 59%
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 21:43
Pierwszy post uzupełniony //Angius
Spoiler:

Fabuła:

Wszystko zaczęło się 5 lat temu... Na świat napadły złe moce, i przejęły kontrole nad całym światem.
Wielu wojowników stawało na przeciw złu, jednak żadnemu się nie udało.
Przez wielu ignorowany młody mag, o imieniu Allior stoczył walkę ze złem...
Walczył bardzo odważnie, ratując życie wielu osobom.
W ostatecznej walce; poległ...
Wielu ludzi było skazanych na śmierć. Tylko nieliczni przeżyli...
Dwojga magów znalazło grobowiec Allior'a w jaskini.
Jak tylko do niej weszli, Allior do nich przemówił...
Powiedział by się nie bali, że wkrótce powróci.
Przyjeli to jak prośbę, codziennie przez 6 miesięcy przychodzili do jaskini modląc się.
Używali także zaklęc leczenia i przywracania.
Pewnego razu gdy przybyli do jaskini wyczuli jakąś magiczną moc, której wcześniej nie dostrzegli.
Byli przekonani, że właśnie dziś powróci...

Screeny:

Domek:
Spoiler:



Drugi Domek:
Spoiler:



Trzeci Domek:
Spoiler:



Jaskinia:
Spoiler:



Wieś:
Spoiler:



Las:
Spoiler:

Ostatnio zmieniony przez Angius Pią 17 Cze, 2011 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 19:09
Teraz lepiej. Choć okna w domach na wsi są nadal na wysokości 4 metrów...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
PaC 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 61
Skąd: z pod wodospadu
Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 19:57
Bardzo mi się to podoba ;]

Są oczywiście błędy na mapkach między innymi okna, i krew na podłodze. Ta wielka plama krwi to, spływająca ze ściany plama krwi a ty dajesz ją na podłogę ;]

ocena 6/10
________________________
Obecny tajny projekt:
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 20:14
PaC napisał/a:
Bardzo mi się to podoba ;]

Są oczywiście błędy na mapkach między innymi okna, i krew na podłodze. Ta wielka plama krwi to, spływająca ze ściany plama krwi a ty dajesz ją na podłogę ;]

ocena 6/10


Aa no... Nie zobaczyłem tego :D Bardzo dobra uwaga :) Gdy dodam kolejne screeny to będzie już na ścianie :D

@edit - Proszę uzupełnic pierwszego posta :)

Fabuła:
Spoiler:


Wszystko zaczęło się pięć lat temu, gdy tymi ziemiami władał Lord Landon wielki, i potężny mag.
Za wszelką cenę chciał poznac tajniki nekromancji.
Po przez swe księgi oraz pomoc samego władcy, a zarazem boga zła Fortrakusa doszedł do podstaw ów okrutnej magii,
która coraz bardziej opętywała jego umysł, i ciało.
Siły zła zawładnęły władcą, i jego armią, która stała się okrutna i brutalna.
wielu dzielnych mężów stawało na przeciw armi Lorda Landona, lecz wszelkie wysiłki wypędzenia zła spełzaly na niczym.

W tem na przeciw sił złu pojawiłeś się ty Alliorze walczyles dzielnie, i zwycięsko w niejednej bitwie.
Nie wszystko dzięki wrodzonemu taletowi odziedziczonemu po twych rodzicach brutalnie zamordowanych przez armie Landona,
ale także dzięki pewnym artefaktą odziedziczonym po swych przodkach, Pierścieniowi Fortrakusa oraz Łancuchowi Neolitasa.
W ostatecznej bitwie, która miała miejsce przed twierdzą zła wróg uzył podstępu by ukryc ów artefakty przed Tobą
mianowicie swojej córki Erany, która dzięki swoim wdzieką uwiodła Cię, i wykradła je znikajac w nocy.
O świcie batalia zaczeła się krwawa i brutalna, trwała wiele tygodni, lecz bez wspomagania artefaktami traciłes na siłach, aż
w końcu wróg prze zwyciężył.
Twoich kompanów powiesili, jednak Ciebie okaleczyli, i pozostawili na pożarcie sępą...

Dzięki opatrzności boga dobra, i pokoju Neolitasa po bitwie, i opuszczeniu tego miejsca przez wroga pojawili
się na polu magowie, szukając ludzi jeszcze żywych by ulżyć im w cierpieniu, i pochować...
Odnaleźli twe ciało Alliorze, i pochowali w jaskini.
Dwoje adeptów magii modliwszy się do Neolitasa dostało objawienia, iż powinni udac się do twego grobu, i tam modlic.
Przychodzili codziennie przez sześć .
W tem pewnego dnia po przybyciu do groty poczuli jakąś magiczną moc, której wcześniej nie dostrzegli...


Dodano do pierwszego posta. Przygotuj jakąś kompilację, czy co, bo wrzucasz co kilka godzin jakieś uzupełnienie... //Angius
Ostatnio zmieniony przez Angius Pią 17 Cze, 2011 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PaC 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 61
Skąd: z pod wodospadu
Wysłany: Sob 18 Cze, 2011 06:22
Fabuła lepsza, bardziej wciągająca ale zobaczyłem jeden błąd

MrBoomGood napisał/a:
wielu dzielnych mężów stawało na przeciw armi Lorda Landona


Taakk... to trochę dziwne że miał tylu mężów, był GEJEM!?

Powinno być : "Wielu mężnych rycerzy" , lub "wielu mężnych wojowników"
________________________
Obecny tajny projekt:
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Sob 18 Cze, 2011 08:37
Może chodziło mu o mężów stanu lub o mężów żon :-P
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 18 Cze, 2011 09:06
Racja mężnych rycerzy lepiej brzmi :D Potem się zmieni :)
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 18 Cze, 2011 12:48
Nie słuchaj go, "Dzielnych Mężów" brzmi o niebo lepiej.
Kłania się staropolszczyzna, gdzie "mąż" znaczyło tyle, co "mężczyzna". To archaizm znaczeniowy. Panna była "zamężna", gdyż wychodziła "za męża (mężczyznę)", nie mogła wychodzić za męża w znaczeniu dzisiejszym, gdyż mężem stać mógłby się dopiero po ślubie. Także użycie archaizmu "dzielnych mężów" uważam za dobre.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 18 Cze, 2011 15:22
Angius napisał/a:
Nie słuchaj go, "Dzielnych Mężów" brzmi o niebo lepiej.
Kłania się staropolszczyzna, gdzie "mąż" znaczyło tyle, co "mężczyzna". To archaizm znaczeniowy. Panna była "zamężna", gdyż wychodziła "za męża (mężczyznę)", nie mogła wychodzić za męża w znaczeniu dzisiejszym, gdyż mężem stać mógłby się dopiero po ślubie. Także użycie archaizmu "dzielnych mężów" uważam za dobre.


Właśnie też mi na początku pasowało... Ale on mnie przekonał, że nie... BOT!!! :D Może ktoś więcej się wypowie?
 
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 22:21
Spoiler:

Informacje:


Skryptów użytych w grze jest bardzo dużo, więc nie ma sensu pisania wszystkich... Grafiki niektóre robione, niektóre początkowe oraz niektóre z internetu (za dużo niektóre) :D Typ gry to Horror/Przygodowa.

Opis Bohaterów:


Allior:

Obrazek, którym się porusza:
Imię: Allior
Nazwisko: Nieznane
Wiek: 19
Inne informacje: Allior jest młodym magiem, który ma wielki talent, a zarazem dar od bogów. W grze jest po stronie dobra, jednak w rzeczywistości tak nie jest... Allior posiata artefakty dobra i zła, które dają mu magiczną siłę. W grze dowiaduje się, że artefakt, który odziedziczył po swym dziadku jest artefaktem zła, i próbuje go zniszczyc jednak nie udaje mu się tego dokonac...

Resztę bohaterów dodam wkrótce...

Opis Mobów (potworów):


Zatruty Grzyb:

Obrazek w grze:

Status:

HP: 150
MP: 30
Atak: 30
Obrona: 20
Szybkośc: 10
Inteligencja: 10
Moc Ataku: 30
Fizyczna Obrona: 10

Drop:

90% szansy, że wypadnie z niego 30 monet.
25% szansy, że wypadnie z niego Antidotum.


Opis Przedmiotów:


Wkrótce uzupełnię...


Demo:


Hmm... kiedy wyjdzie pierwsze demo? Myślę, że jeśli nie będzie problemów to przed 18 lipcem.


Screeny:


Domek:


Drugi Domek:


Trzeci Domek:


Czwarty Domek:


Piąty Domek:


Szósty Domek:


Siódmy Domek:


Ósmy Domek:


Laboratorium:


Jaskinia:


Wieś Norgówka:


Wieś Teronis:


Las:


Las 2:


Las 3:


Las 4:


Może to wszystko nie jest za fajne, ale myślę, że chociaż kilka osób doceni dotychczasową pracę.


Dodano //Angius

Proszę o danie tej odpowiedzi to pierwszego posta, z góry dziękuję :) PS: Celowo dałem nową odp. bo chciałem przy okazji odświeżyc, bo temat zanikł :(
Ostatnio zmieniony przez Angius Sro 22 Cze, 2011 23:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011 11:32
Odświeżam - Może ktoś się wypowie?
 
 
 
Mantiq 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 48
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011 12:28
Dodajesz mapki z folderu Extra, który znajduje się w polskim rmie.
 
 
bilbin 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 2
Skąd: Z dalekiego kraju...
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011 12:35
Ocenię fabułę, bo w sumie na reszcie znam się słabo, by nie powiedzieć w ogóle. A fabuła może mi się po prostu podobać lub nie. A więc dla mnie fakt, że jest tutaj motyw dobra i zła, nie jest minusem. Przecież w każdej niemal grze RPG pojawia się motyw walki dobra ze złem od Golden Sun do... właściwie, to gdzie się nie pojawia? A to, że gostek umarł (bynajmniej większość tak myśli) i dalej będzie walczyć to coś ciekawego. Wracając do rzeczy, brakuje mi tutaj jakiegoś opisu charakteru postaci. Pomaga mu bóg? Ale jaki ma do tego boga stosunek nasz bohater i co wazniejsze jak podchodzi do swojej misji? Jest typem pomagającym wszystkim i wszędzie, nieskalanym rycerzem, czy raczej gościem, który po prostu nie mając wyboru próbuje odegrać swoją rolę najlepiej jak potrafi? A no i oczywiście? Jak go tak po prostu uwiodła? Znaczy nie wiem. Pojawia się-krzyczy "Jestem twoja"- [cenzura]- nocą wykrada artefakt z obozu pełnego żołnierzy? Jakbyś mógł to proszę o wyjaśnienie. Bo mnie to dręczy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene