Robię grę w stylu Adventure Island, będącą właściwie jej kontynuacją. No i potrzebuję teraz grafik przeciwników do niej, gdyż tylko to mnie teraz właściwie powstrzymuje od dalszego tworzenia (nie cierpię grafik zastępczych - u mnie wszystko musi być idealne od początku. Nie może być wystarczająco dobre, musi być IDEALNE). W najgorszym razie użyję ripów z AI, jednakże chciałbym tego uniknąć, więc proszę was o pomoc. Gra jest w stylu AI na NES-a/Pegasusa, więc chciałbym, aby grafiki używały jedynie palety NES-a i jedynie 3 kolory+przezroczystość na grafikę (ew. na klatkę, gdyż z tym NES też by sobie poradził).
Wygląd wrogów pozostawiam do waszej dyspozycji, ale chciałbym żeby były co najmniej trzy będące niejako standardem dla gier z serii Adventure Island:
- Ślimak
- Kamień
- "Żaba" (kto grał wie o co chodzi, chyba jeden z bardziej upierdliwych przeciwników).
Rozmiar pojedynczej klatki do 32x32px (program którego używam nie ma ograniczeń co do wielkości, ale ja sobie narzuciłem dodatkowo rozdzielczość NES-a, czyli 240x256, więc większe by dziwnie wyglądały), ilość klatek dowolna, gdyż nie robię tego w RM.
P.S.: Ayene powiedziała mi na PW że można tu dać taki temat (inaczej bym dał do Śmietnika).
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum