Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Ring Of Time
Autor Wiadomość
Floor 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 28
  Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 15:00
Ring Of Time
Witam! Chciałbym wam przedstawić mój projekt o tytule:

Ring Of Time


Fabuła:
Spoiler:

Chłopak o imieniu Shaun jest poszukiwaczem skarbów. Prowadzi własną wystawę ze wszystkimi skarbami jakie odnalazł. On chce się stać najbogatszym mieszkańcem kontynentu Arkanii. Nadal szuka artefaktów by powiększać swoją kolekcję oraz z niej zyski. Pewnego dnia gdy przeszukiwał swoją księgę gdzie są opisany artefakty znajdujące się na kontynencie, znalazł opis pewnego przedmiotu, który po założeniu potrafi cofnąć czas o parę minut. Był to właśnie Pierścień czasu. Niestety, w książce nie było podanych informacji na temat położenia skarbu. Bohater postanawia odnaleźć owy artefakt, nawet jeżeli będzie musiał przeszukać każdy kontynent. Twierdzi, że dzięki niemu będzie największym wojownikiem świata. Będzie mógł cofnąć każdy swój popełniony błąd, oszukiwać w walkach i nie tylko to. Podczas podróży bohater spotyka maga, który mówi mu w jakich okolicach znajduje się pierścień, lecz nie mówi mu dokładnie gdzie. Powiedział mu również, że aby dostać się do komnaty z artefaktem, należy przejść 10 labiryntów, w których czają się różne groźne stwory.




Bohaterowie:
Spoiler:

Imię: Shaun
Wiek: 19
Klasa: Poszukiwacz Skarbów
Opis: Shaun jest głównym bohaterem tej gry. Jest to poszukiwacz skarbów, który posiada własną wystawę, na której zarabia spore pieniądze. Jego celem stało się odnalezienie artefaktu, który potrafi cofnąć czas o kilka minut, dzięki temu można naprawić błąd, który się popełniło.

Imię: Alisa
Wiek: 20
Klasa: Mag
Opis: Alisa jest towarzyszem Shaun w jego wielkiej podróży. Z początku twierdzi, że coś takiego jak pierścień czasu nie istnieje. Przyłącza się do Shauna, gdyż nudzi jej się codzienne życie i nigdy nie przeżyła żadnej przygody.




Screeny:
Spoiler:






Skrypty:
-Złota moneta byMikauSchekzen
-Punkty co poziom (nie ma podanego autora)
-Nazwa lokacji w menu by TagTeam
-Mini mapa by Woratana
-Dziennik misji by modern algebra
-System walki by Reedo
-Leczenie po afwansie by Woratana

Grafika:
Trochę RTP, coś tam znalezione w internecie...

Muzyka
-Assassin's Creed
-Assassin's Creed II
-Fable TLC


Demo za niedługo powinno się pojawić ;D. Proszę o ocenianie na podstawie tych informacji ;)


Demo
________________________
Mój kanał na Youtube ;)
Ostatnio zmieniony przez Angius Sob 25 Cze, 2011 13:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 15:25
Cóż, fabuła niegłupia, zobaczymy jak ją rozwiniesz i zrealizujesz.

Co zaś się screenów tyczy to:
1. Jest ich nieco za mało
2. Domki od zewnątrz są koszmarne a sama mapa jest pusta
3. Nie musisz dawać zdarzeń wokół całego łóżka! Daj dwa zdarzenia na nim i ustaw położenie na "normalne", będą działały po podejściu, nie trzeba będzie na nie stawać.
4. Kształt tego ?domku? mnie nieco rozwalił... Nie wiem jak musiałby od zewnątrz wyglądać...

I to chyba tyle póki co.

A nie, moment! Cóż ja widzę koło domku w lewym dolnym rogu?
KLOOOOOONY!
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Floor 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 28
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 15:55
Dzięki za opinie. Nie jest aż taka straszna jak myślałem. Na przyszłość wnętrza domków będę robił kwadratowe.

Cytat:
A nie, moment! Cóż ja widzę koło domku w lewym dolnym rogu?
KLOOOOOONY!


Nie rozumiem za bardzo o co ci z tym chodzi ;-)
________________________
Mój kanał na Youtube ;)
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 16:41
Cytat:
Cytat:
A nie, moment! Cóż ja widzę koło domku w lewym dolnym rogu?
KLOOOOOONY!


Nie rozumiem za bardzo o co ci z tym chodzi ;-)


Chodzi o stosy drewna i pieńki.

A gra nawet fajna.Pomysł na fabułę świeży mapki nie są złe.
Mam nadzieję, że projekt dojdzie do końca.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Floor 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 28
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 18:35
Bo tam jest drwal. I chciałem żeby otoczenie pasowało do jego pracy ;) I dzięki za opinie;D Oceniajcie dalej!
________________________
Mój kanał na Youtube ;)
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 18:35
Faktycznie, mapki są na razie największym minusem twojej gry. Radziłbym robić mniejsze mapki, przez co łatwiej będzie ci je zapełnić aby nie było wrażenia pustki :-P
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
Mantiq 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 48
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 19:35
Nazwę kontynentu wziąłeś z Gothica IV.Fabuła nie zachęca, ale zobaczymy.Mapping średni.Bohaterów brak?To czym będziemy grali...Troszkę dziwny tytuł, hmm...Czas Pierścienia...

Ogólniak - 3.5/10

Rób, rób!
Może coś z tego wyjdzie, i nie będzie kolejną RTPówką, którą przechodzimy w 5 minut. :-)

A, i coś jeszcze.Nie dawaj screenów z makera, tylko z gry, a jeśli chcesz dawać z makera, to zmień na warstwę do rysowania map.Jeszcze jedno, temat powinien składać się z conajmniej 3 screenów, ale to drobny szczegół.
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 20:50
Mantiq napisał/a:
Nazwę kontynentu wziąłeś z Gothica IV.Fabuła nie zachęca, ale zobaczymy.Mapping średni.Bohaterów brak?To czym będziemy grali...Troszkę dziwny tytuł, hmm...Czas Pierścienia...

Ogólniak - 3.5/10

Rób, rób!
Może coś z tego wyjdzie, i nie będzie kolejną RTPówką, którą przechodzimy w 5 minut. :-)

A, i coś jeszcze.Nie dawaj screenów z makera, tylko z gry, a jeśli chcesz dawać z makera, to zmień na warstwę do rysowania map.Jeszcze jedno, temat powinien składać się z conajmniej 3 screenów, ale to drobny szczegół.


Time ring oznacza pierścień czasu a nie czas pierścienia...
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 21:01
Gra fabularnie prezentuję się nawet fajnie, a mapki może nie są tragiczne, ale ładne też nie są :P
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Rubicante, Mantiq ma racje "Time Ring" to "Czas Pierścienia".
Jeśli gra miała mieć tytuł "Pierścień Czasu" to po engliszu powinno być: "Ring of Time".
________________________



Spoiler:



 
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 21:08
Darknesss napisał/a:
Gra fabularnie prezentuję się nawet fajnie, a mapki może nie są tragiczne, ale ładne też nie są :P
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Rubicante, Mantiq ma racje "Time Ring" to "Czas Pierścienia".
Jeśli gra miała mieć tytuł "Pierścień Czasu" to po engliszu powinno być: "Ring of Time".

Po twoim "engliszu" może tak :-P
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 22:44
"Czas pierścienia" to byłby "Ring's Time" albo "Time Of The Ring"
"Pierścień Czasu" to właśnie "Time Ring", aczkolwiek IMO lepsze byłoby "Ring Of Time"

A mapki zdecydowanie mniejsze. Zwłaszcza na zewnątrz.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Floor 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 28
Wysłany: Czw 23 Cze, 2011 20:41
Cytat:
Nazwę kontynentu wziąłeś z Gothica IV


Nie grałem w Gothica, bo nie lubię tych gier. Nazwa sama przyszła mi do głowy i nie wiedziałem, że istnieje.

Nad mappingiem popracuję. Jak jutro dorobię mapkę i 1 Questa, to będzie demko. Do tej mapy przyłożę się i możne wykorzystam jakiegoś innego Titleseta. Tak przy okazji jak dodać nowego titleseta? Do jakiego folderu go wkleić? System? Bo tutaj trochę inaczej niż w XP.

Dzisiaj zrobiłem sobie małą przerwę i dużo na kompie nie siedziałem, więc nie pracowałem nad projektem. Jutro dodam opis bohaterów, tych, których zaplanowałem. Bo może jeszcze później kogoś dodam.

Jak na dzisiaj to chyba tyle. Jak na taki pierwszy poważniejszy projekt gra prezentuję się chyba nieźle :mrgreen:
________________________
Mój kanał na Youtube ;)
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 23 Cze, 2011 20:44
TILESETA! TILESETA NA BOGÓW!!!
Title to obrazek tytułowy. Mapki składasz z T I L E S E T Ó W
A masz ich 5. I ani jednego więcej. Tile A, B, C, D, E.
Są niby programy by mieć ich więcej, ale IMO to nie jest gra warta świeczki, bo na tych pięciu dostępnych można zrobić cuda wianki jak się chce.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Czw 23 Cze, 2011 20:51
To ja może zacznę od mappingu, wszystko jest ok(mogło być lepiej, ale i tak jest ok), ale! Wnętrza domków nie są odpowiednie, sam to wiem, bo inni użytkownicy mnie tego nauczyli i jestem im za to wdzięczny. Fabuła? Ciekawe co z tej przygodowej gierki wyjdzie.
________________________

 
 
Floor 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 28
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011 10:26
Dodaję nowego screena. Jeszcze nie ma tutaj żadnych zdarzeń: Potwórków, drzwi, npc. Mam nadzieję, że ta mapa wam się spodoba. Bardzo się starałem :-> . Opis bohaterów zamieszczę później, ponieważ muszę do pewnej bohaterki faceseta znaleźć. Proszę o opinie ;-) .

________________________
Mój kanał na Youtube ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene