Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Wybór Ekranu
Autor Wiadomość
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 25 Cze, 2011 23:33
Wybór Ekranu
Wybór Ekranu


Opis: Skrypt umożliwia wybranie wielkości ekranu od razu po włączeniu gry :)

Screeny: Nie potrzebne...

Demo: Nie potrzebne...

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
module ADDON
  ASK_FULLSCREEN = true # if set to false it wont ask you and it'll go straight to
                    # fullscreen
end
class Window_Text < Window_Base
  def initialize(x, y)
    super(x, y, 544, 64)
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    self.contents.draw_text(0, 0, 544, 32, "Czy uruchomić grę w pełnym ekranie?")
  end
end

class Scene_Title
 
  alias main_fullscreen? main
  def main
    if ADDON::ASK_FULLSCREEN
      unless $game_started
        Graphics.freeze
        $data_system = load_data('Data/System.rvdata')
        $game_system = Game_System.new
        @text_window = Window_Text.new(92, 128)
        @text_window.back_opacity = 0
        @text_window.opacity = 0
        s1 = "Tak!"
        s2 = "Nie!"
        @window = Window_Command.new(96, [s1 ,s2])
        @window.x = 92
        @window.y = 240 - @window.height / 2
        @window.opacity = 0
        Graphics.transition
        loop do
          Graphics.update
          Input.update
          @window.update
          update_window
          break if $game_started
        end
        Graphics.freeze
        @window.dispose
        @window = nil
        @text_window.dispose
        Graphics.transition
        Graphics.freeze
      end
    else
      auto
    end
    main_fullscreen?
  end
 
  def update_window
    if Input.trigger?(Input::C)
      if @window.index == 0
        Sound.play_decision
        keybd = Win32API.new 'user32.dll', 'keybd_event', ['i', 'i', 'l', 'l'], 'v'
        keybd.call(0xA4, 0, 0, 0)
        keybd.call(13, 0, 0, 0)
        keybd.call(13, 0, 2, 0)
        keybd.call(0xA4, 0, 2, 0)
      else
      end
      $game_started = true
    elsif Input.trigger?(Input::B)
      $game_started = true
    end
  end
  def auto
    keybd = Win32API.new 'user32.dll', 'keybd_event', ['i', 'i', 'l', 'l'], 'v'
    keybd.call(0xA4, 0, 0, 0)
    keybd.call(13, 0, 0, 0)
    keybd.call(13, 0, 2, 0)
    keybd.call(0xA4, 0, 2, 0)
    $game_started = true
  end
end



Instrukcją:
1. Wklej nad "main" w edytorze skryptów!
 
 
 
Aesen 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 154
Skąd: Kurowa
  Wysłany: Nie 26 Cze, 2011 08:01
Skrypt nawet fajny na pewno się przyda.
________________________
Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy.
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 26 Cze, 2011 18:34
blis3 napisał/a:
Skrypt nawet fajny na pewno się przyda.


Mnie się przydał :) Taki mały, a tak ułatwia życie :D
 
 
 
Mantiq 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 48
Wysłany: Nie 26 Cze, 2011 19:14
Taki temat już istnieje.Nawet ja go założyłem.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 27 Cze, 2011 01:09
Tak, ale to dwa różne skrypty, zważ na to.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene