Zamknięty przez: Ayene Sro 07 Wrz, 2011 22:06 |
Potrzebna pomoc (skrypt) |
Autor |
Wiadomość |
Asydian
Preferowany:
Dołączył: 14 Cze 2011 Posty: 5
|
Wysłany: Nie 03 Lip, 2011 19:30
|
|
Potrzebna pomoc (skrypt)
|
Witam. Jestem raczej zielony w tworzeniu skryptów a chciałbym dodać do gry pewien system walki.
Otóż potrzebuje systemu walki dodatkowego (pojedynku) tak jak to się ma w grach z pod serii Suikoden.
Bardzo prosiłbym o pomoc :D |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 03 Lip, 2011 23:11
|
|
|
Mógłbyś sprecyzować? Dodatkowy system walki, czy dodatkowy pojedynek w walce? |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Asydian
Preferowany:
Dołączył: 14 Cze 2011 Posty: 5
|
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011 13:19
|
|
|
Tak ma być to taki dodatkowy system walki oprócz podstawowego turowego.
Hmm jakby to sprecyzować. Np. normalne walki odbywają się w zwykłym systemie czary cała grupa walczy etc. Tutaj byłby to pojedynek jedynie na bronie także turowy ale z trzema opcjami, dziki atak, normalny atak i obrona. Gdzie obrona niweluje dziki atak. atak zadaje zwykłe obrażenia a dziki atak obrażenia x2. Przeciwnik npc,mob jak zwał tak zwał przed każdą turą wypowiada jakąś kwestie która naprowadza na to co użyje w następnej turze by móc wyprowadzić odpowiedni kontratak. Mam nadzieje że mocniej nie pokręciłem..
Edit: Opcje ataku chyba da się na zdarzeniach oprzeć jak i teksty wymawiane co ture ale jak do nich przypisać obrażenia. I jak pokazać paski życia wroga i bohatera odpowiadające ich witalności?
Oczywiście bardziej by mi pasował pełny skrypt bo ze zdarzeniami trzeba kombinować i dużo więcej nad nimi spędzić a i tak nie będzie idealnie ;/ |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011 14:06
|
|
|
Skrypt na paski HP i MP istnieje na forum.
Komendy walki... Hmm... Na zdarzeniach da radę, oczywiście. Obrażenia dałoby się przez wymuś akcję - atak bohatera, użycie jakiejś umiejętności która daje 200% ataku, obrona - trzy opcje w oknie dialogowym.
Da się to nawet sprząc z systemem walki, jednak będzie niestety wybór "atak, umiejętność, obrona, ucieczka" w oknie z boku...
Innymi słowy - najlepiej byłoby, gdyby ktoś napisał ci BS-a włączanego/wyłączanego jakimś przełącznikiem. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Asydian
Preferowany:
Dołączył: 14 Cze 2011 Posty: 5
|
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011 18:25
|
|
|
Ale ten skrypt na paski działa tylko w battle. A jeśli chodzi o hudowe to pokazują tylko życie, manę bohatera a takowego nie potrzebuje bo w grze będzie gromnie od postaci;/ A ten pojedynkowy system chiałbym tylko mieć na bohatera głównego. |
________________________ Haunt me if you want me, but I'll warn you, If you ever step to me.. |
|
|
|
|