Zamknięty przez: Nhadala Czw 19 Lip, 2012 11:17 |
Mapki :I |
Autor |
Wiadomość |
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 05:07
|
|
Mapki :I
|
Od dzisiaj tu będę wstawiał swoje mapki. W wątku nie będę zamieszczał żadnych map z projektów, zamiast tego będę się uczył.
Proszę was o szczere wypowiedzi, rady co poprawić, wskazówki, takie tam. Nie trzeba być ekspertem, przyjmę radę od każdego kto ma własne zdanie.
Oto pierwsza mapa, ze sztucznym słonkiem.
Starałem się ukryć brzydotę mapy.
Enyłej, mam nadzieję że poprawię się wreszcie z tymi mapkami. :I
Druga mapka, wnętrza... :O
Z tego co kojarzę trzeba to pozapychać jak się da, ale nadal mam problem z pomieszczeniami. :I |
|
|
|
artekwnc
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 110
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 10:28
|
|
|
Nigdy nie interesowałem się/nie robiłem na VX-ie więc nie wiem na jakim poziomie są te mapki, ale ogólnie bardzo mi się podobają.
Mam jedno zastrzeżenie co do pierwszego screena - czemu ścianki wokół rzeki są niebieskie?
Do drugiej 2 - Ten obrazek nad zlewem nie pasuje, i te okna zasłonięte przez szafy jak dla mnie nie wyglądają najlepiej ; /
Ogólnie 8/10 ; > |
________________________ Quantino |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 11:33
|
|
|
Próbowałem zrobić twoją mapkę tak jak ja ją widzę, ale poległem:P Co mi się nie podoba na 1 mapce? Hm... roślinność w jednej linii... Jedne drzwi wystarczą. To tyle ^^
Co do 2... Nie napychaj aż tak bo pseudo krytycy mają swoje widzimisie... Sam zobacz. Szafy zasłaniają okna;/ Usuń chociaż 2-3 szafy i będzie wporzo ^^ Kuchnia ok. Stolik ok, ale po co tyle "puf"? Zmniejsz liczbę o 1 u góry i dołu. Skrzynie dałbym w kąt na prawo, a obok tego worki powyżej;D A schody tak gdzie skrzynie były.
Poza tym ja się znam na mappingu vx tak jak ty na xp... Chociaż próbowałem stworzyć fajną mapkę to mi się nie udało... Mapy na vx trudno jest stworzyć nawet komuś z wyobraźnią. Jeśli nie miałbym innego wyjścia dałbym ci 4/6, ponieważ biorę pod uwagę nie tylko wygląd mapy, ale i to jak je ciężko mi stworzyć ;D
Prócz błędów powyżej podoba mi się wszystko. I dobrze, że się uczysz bo bez tego nie zdasz ^^ Powodzonka
Ps; arteknwc, ta "niebieska ściana" to odbijająca się woda;d |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 13:31
|
|
|
Dla jasności, te drzwi z prawej strony są do takiego 'składzika', który jest połączony z domkiem. :S
Co masz na myśli pisząc "roślinność w jednej linii"? |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 13:39
|
|
|
Zobacz ile miejsca pustego gdzie można było to wsadzić. |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 13:41
|
|
|
Nie wiem jak ty się tych wzorów dopatrzyłeś, poważnie zaznaczyłeś wszystkie rośliny, które nie mają kratki przestrzeni.
No cóż, skoro to według ciebie błąd, to ok. :I |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 13:53
|
|
|
Ależ to nie jest według mnie błąd:P Tylko rozmieść też gdzieś indziej będzie fajnie:P Jest dobrze ^^ |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 13:55
|
|
|
Spamer! Spamer! Powiem wszystkim!
Nie no nie ma sensu pisać tyle postów, skoro kwiatki ci nie leżą, to w porządku. :I |
|
|
|
CookieMonster
Preferowany:
Dołączyła: 07 Lip 2011 Posty: 0 Skąd: Deine Computer
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 14:04
|
|
|
Mapy klasyczne dla RMVX — proste niemalże do bólu, nadają się wprost do jRPG stylizowanego na swe archaiczne początki. Elementy tilesetu odpowiednio wykorzystane, nic się nie plącze między nogami ani nie bije po oczach rażącymi pustkami. Ot, dobrze wykonana praca — zaś efekt sterylnie porządny, można rzec.
Niemniej, te maski... nie, nie lubię. Okna dziwnym trafem lśnią dookoła niczym klata Edwarda w słońcu — nie wygląda to zbyt ładnie. Tak samo zresztą jak okrągła poświata słoneczna w lewym górnym rogu. >: |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 14:28
|
|
|
Bez masek zatem, dzięki za komentarz. ^^
Klata Edwarda nie za surowo? |
|
|
|
Rubicante
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 63
|
|
|
|
shiwt
Preferowany:
Pomógł: 13 razy Dołączył: 02 Lip 2010 Posty: 131 Skąd: z Polski
|
|
|
|
Kiniaq
Preferowany:
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 14 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16 Lip, 2011 21:24
|
|
|
Mapki pięknie. Dałeś już się nam do nich przyzwyczaić w serii gier o Kablu bodajże.
Jedyne zastrzeżenie do mapek to Znana Postać, której rudą sierść i tanią zbroję mogę zobaczyć na każdej z tych dwóch map |
________________________
|
|
|
|
Krashai
Preferowany:
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 48
|
Wysłany: Sob 16 Lip, 2011 21:27
|
|
|
Nie spodziewałem się takiego podziwu z mojej strony *....* |
|
|
|
|