Zamknięty przez: Ayene Pią 08 Lip, 2011 09:23 |
Problem z walka w czasie realnym |
Autor |
Wiadomość |
Aesen
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 13:41
|
|
Problem z walka w czasie realnym
|
Witam.
Mam problem z walką w czasie rzeczywistym chciałem zrobić testa i jak zabije potwora to się dzieje to :
te 2 potwory są zabite pomocy
Demo: http://w761.wrzuta.pl/plik/392DtFy7rl9/pomoz |
________________________ Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy. |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 14:49
|
|
|
DZIESIĄTKI razy poruszane na forum. Musisz włączyć SelfSwitch A (widzę wersję z Twierdzy, więc nazywa się to Główny Przełącznik) po zabiciu potwora. Jak to zrobić? A to już jest w treści skryptu.
Potem dajesz nową kartę zdarzenia - pustą - i po lewej ustawiasz warunek Główny Przełącznik - wybierasz z listy A |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Aesen
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 15:00
|
|
|
Ale ja tak zrobiłem
3 komentarze
1 Enemy1
2 Follow 2
3 Die Self Switch A
Ale ściągałeś demko??
Jak ja zabije potwora to on się zawiesza i jest jak na zdjęciu |
________________________ Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy. |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 15:15
|
|
|
No to coś ci się musi żreć... Brakuje ci kilku grafik do jednego ze skryptów, a samą mapę i skrypty musiałem kwadrans oglądać, żeby dojść do tego, co gdzie i po co jest... Nie dziwię się, że w tak chaotycznym projekcie występują błędy.
Aczkolwiek przypadek ze zmianą grafiki ciekawy, jeszczem się z takim nie spotkał...
EDIT: Wywaliłem wszystkie skrypty poza walką w czasie rzeczywistym, a projekt nadal laguje... Edytowałem co nieco w konfiguracji i nic...
Wybacz, ale więcej ci nie pomogę, nie odpalę drugi raz tej gry, o nie! Nie narażę się na uraz psychiczny! To jakiś koszmar! Mój projekt pomimo przeszło 30 skryptów chodzi płynnie, a to coś..? Wybacz, ale "Skóra wilka można sprzedać" i dwóch zabitych Ralphów obok siebie z których wyciągnąłem 20x Szabla i 30x Skurzana zbroja przelało czarę goryczy... Może ktoś inny ci pomoże, ale ja czym prędzej usuwam toto z dysku... |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 17:07
|
|
|
Źle się wyraziłem - to nie projekt, to pojedyncza mapka... |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 17:27
|
|
|
Skoro tam jest 1 mapka to jakim cudem laguje? ona na 500x500 cała jest zapełniona ma3mln NPC ustawionych byle jak, a projekt ma 5mln itemow' broni itp w bazie danych ?? :P (dla myślących inaczej "liczby to przenośnia")
//Wygaśnie |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 19:27
|
|
|
To ja nie wiem co on zrobil z tym projektem :P
//Wygaśnie |
________________________
|
|
|
|
Aesen
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 21:36
|
|
|
Dobra zrobię od nowa.
Temat do zamknięcia. |
________________________ Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy. |
|
|
|
|