Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
System Obsydian: Początek
Autor Wiadomość
wojtas025c 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 106
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011 00:19
System Obsydian: Początek
Witam,

Tworzę grę o nazwie "System Obsydian: Początek"

Fabuła:
Spoiler:


Fabuła rozpoczyna się w 2330r nazywanym też 33r w.n.e (W Nowej Erze). Gdy najnowszy system kontroli światowej uległ awarii (Przed 5 latami) i nie można jej naprawić ponieważ zabił wszystkich pracowników kompleksu "Computer System" gdzie znajduję się główny komputer sterujący. Każdy próbuje tak wejdź ale każdy zostaje zabity w ciągu 5s przed kompleksem. "Specjalny Dział Ochrony" gdzie jest położonym na najzimniejszym miejscu na ziemi obudził projekt "Assassins Forever" chcieli upodobnić człowieka do dawnego super zabójcy jednak w nowoczesnym świecie był by on nie przydatny dodali do niego kilka ulepszeń i tak powstał "Nei". Jednak w laboratorium zaczęły się dziać dziwne rzeczy gdy go stworzyli i uznali że jest zbyt niebezpieczny. Jednak teraz nic nie takiego nie zdarzyło i uwolnili go. Nei ma prawidłowe poczucie sprawiedliwości i uznali że tylko on może uratować ziemie od tego strasznego systemu. Teraz ty kierujesz "Nei" i ty decydujesz czy staniesz po stronie dobra czy zła!



Postacie:
Spoiler:


Nei: Super człowiek o mrocznej przesłości której nikt nie powinnien znać.
Cabble: Jest to pordóbka Nei która ma sprawdzać działąnia "Nei"




Screeny:
Spoiler:


Ekran Tytułowy:

Parking:

Spawn początkowy:




Małe info:
To nie moja pierwsza gra ale pierwsza na XP. Jeśli macie jakieś pomysły do gry, chcecie pomóc, coś zobaczyć do walić tutaj lub PW
________________________
"Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni"
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011 00:35
"Każdy, każdy, jednak, jednak, jednak"
Niby niewielkie powtórzenia, a jednak gorzej się przez to czyta...
Screeny są puste. Nawet w grach w VX więcej jest ozdobników, a to przecież XP ma więcej elementów tilesetu... Chodniki nie mają krawężników, światła stoją tuż przy jezdni, fog też niezbyt piękny...
Co do fabuły: aż mi się Resident Evil przypomniał, nie pamiętam która część. Przejęcie władzy przez komputer, superczłowiek, no normalnie Umbrella :aww:
Poza tym, rozumiem, że będziemy grać super-duper wymiataczem ze specjalnymi mocami, siłą x100 imnóstwem biotechnologicznych gadżetów? Jeśli tak, to kiepsko. Jeśli jednak nasz hero będzie padał od jednego ciosu to też nienajlepiej, w końcu jest super-duper wymiataczem.
Popraw mapping i dopracuj fabułę to IMO może z tego ciasta być chleb ;-)
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
wojtas025c 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 106
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011 00:53
Nieee....

1.Mapka jest w wersji testowej czy nie ma żadnych bugów. Mapka będzie inaczej wyglądać tylko mam problemy z bugami i je muszę naprawiać szybko gdyż później się głupie.

2. Nie tutaj też się pomyliłeś z tymi mocami. Nie będzie miał takich mocy na pewno ani nie będzie padał od 1 ciosu. Ani żadnej super broni biologicznej po to by było bez sensu.

Gra będzie bardziej przypominać.......
Nie ma takiej gdy która może tą przypominać.
Pomysły czasami biorę od innych gier które gram. :-D


Ogólnie jak dokończę dzisiaj już mapkę do pokaże ją ^^ :shock:
________________________
"Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni"
 
 
 
artekwnc 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 110
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011 11:16
Cytat:
Każdy próbuje tak wejdź ale każdy zostaje zabity w ciągu 5s przed kompleksem.

?Oo
Cytat:
Co do fabuły: aż mi się Resident Evil przypomniał, nie pamiętam która część. Przejęcie władzy przez komputer, superczłowiek, no normalnie Umbrella

pewnie 1 część ;p
Cytat:
gdyż później się głupie.

głupi nie jesteś ;)


Mapki - puste puste i jeszcze raz puste. Wiem że nic nie da się więcej zrobić z tego tilesetu co masz (sam go używam), ale zawsze możesz je łączyć. Ta pustka po prostu odraża. Czemu McDonald's nie ma dachu?

Fabuła - niby coś nowego, niby to samo. Zobaczymy jak to rozwiniesz.

Pracuj dalej ; ]
________________________
Quantino
 
 
 
wojtas025c 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 106
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011 13:56
Oj pracuje i zaraz właśnie połączę titlesy ^^
________________________
"Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene