Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 11 Sie, 2011 10:13
Zmiana wyglądu przy zmianie wyposażenia.
Autor Wiadomość
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 11:29
Zmiana wyglądu przy zmianie wyposażenia.
Więc zrobiłem sobie dziś parę grafik, np jak masz zwierzaka typu "Plugawa ropucha" to ona za tobą chodzi, bądź po ubiorze "zardzewiałego miecza" masz go w łapie. Grafiki mam. Lecz jak to zrobić w grze p.q ?. Proszę o pilną pomoc bo utknąłem w miejscu ;p...
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 13:46
p. q? Nie wszyscy rozumieją skróty ^^
________________________

 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 13:50
TO jest taka moja emotikonka ;p.
To jak pomoże ktoś ;3.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 14:24
Najlepiej będzie, jeśli poszukasz pod hasłem Paperdoll script XP lub Visual equipment script XP
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 15:01
Na zdarzeniach to dajesz robisz w Common events na Parallel(switch do tego potrzebne) i w common robisz change graphic actors -> swoją postać i tyle ^^ a w Armors lub weapons dajesz Common event: i tamten wybierasz.
________________________

 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 15:02
Słyszałem że można to zrobić bez skryptu... Nie prawda ?.
Pomoże ktoś mi szukać skrypta ;3 ?.

DarknessXIII napisał/a:
Na zdarzeniach to dajesz robisz w Common events na Parallel(switch do tego potrzebne) i w common robisz change graphic actors -> swoją postać i tyle ^^ a w Armors lub weapons dajesz Common event: i tamten wybierasz.


A na polskiego RM ;p
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 15:11
Typowe zdarzenia -> funkcja: równoległe zdarzenie bądź auto start i dany switch...(przełącznik)
potem zmień grafikę bohatera i wybierasz.
Ale zapomniałem, że w weapons i armors nie ma common events... Więc robisz w tym common conditional branch(ustaw warunek) -> zbroja bądź broń sam sobie to ustawisz i wybierasz... I w warunku dajesz zmień grafikę bohatera.
PS: Najlepiej dać Równoległe zdarzenie, żeby działało ciągle.(chyba ^^)
Haczyk? Na mapie startowej musisz umieścić switch(przełączniki) na ON(włączony) by działały common eventy. Dużo roboty jeśli jest dużo zbroi itd. (oczywiście autorun(autostart) i na końcu główny przełącznik bądź erase event...) Połapiesz się ^^
PS II: jeśli nie chcesz potem mieć problemów z grafikami(common) to na każdej mapie ustaw te zdarzenie z switchami jako autorun(auto start) bądź parallel(równoległe zdarzenie). Choć jeszcze nie spotkały mnie takie problemy ^^
________________________

 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 22:34
Prościej się nie da o.O BO mi nei chodzi np o mapy a o przedmiot, plus bądź co bądź leci
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene