Zamknięty przez: Ayene Czw 11 Sie, 2011 11:13 |
Zmiana wyglądu przy zmianie wyposażenia. |
Autor |
Wiadomość |
Krashai
Preferowany:
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 48
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 12:29
|
|
Zmiana wyglądu przy zmianie wyposażenia.
|
Więc zrobiłem sobie dziś parę grafik, np jak masz zwierzaka typu "Plugawa ropucha" to ona za tobą chodzi, bądź po ubiorze "zardzewiałego miecza" masz go w łapie. Grafiki mam. Lecz jak to zrobić w grze p.q ?. Proszę o pilną pomoc bo utknąłem w miejscu ;p... |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 14:46
|
|
|
p. q? Nie wszyscy rozumieją skróty ^^ |
________________________
|
|
|
|
Krashai
Preferowany:
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 48
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 14:50
|
|
|
TO jest taka moja emotikonka ;p.
To jak pomoże ktoś ;3. |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 15:24
|
|
|
Najlepiej będzie, jeśli poszukasz pod hasłem Paperdoll script XP lub Visual equipment script XP |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 16:01
|
|
|
Na zdarzeniach to dajesz robisz w Common events na Parallel(switch do tego potrzebne) i w common robisz change graphic actors -> swoją postać i tyle ^^ a w Armors lub weapons dajesz Common event: i tamten wybierasz. |
________________________
|
|
|
|
Krashai
Preferowany:
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 48
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 16:02
|
|
|
Słyszałem że można to zrobić bez skryptu... Nie prawda ?.
Pomoże ktoś mi szukać skrypta ;3 ?.
DarknessXIII napisał/a: | Na zdarzeniach to dajesz robisz w Common events na Parallel(switch do tego potrzebne) i w common robisz change graphic actors -> swoją postać i tyle ^^ a w Armors lub weapons dajesz Common event: i tamten wybierasz. |
A na polskiego RM ;p |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 16:11
|
|
|
Typowe zdarzenia -> funkcja: równoległe zdarzenie bądź auto start i dany switch...(przełącznik)
potem zmień grafikę bohatera i wybierasz.
Ale zapomniałem, że w weapons i armors nie ma common events... Więc robisz w tym common conditional branch(ustaw warunek) -> zbroja bądź broń sam sobie to ustawisz i wybierasz... I w warunku dajesz zmień grafikę bohatera.
PS: Najlepiej dać Równoległe zdarzenie, żeby działało ciągle.(chyba ^^)
Haczyk? Na mapie startowej musisz umieścić switch(przełączniki) na ON(włączony) by działały common eventy. Dużo roboty jeśli jest dużo zbroi itd. (oczywiście autorun(autostart) i na końcu główny przełącznik bądź erase event...) Połapiesz się ^^
PS II: jeśli nie chcesz potem mieć problemów z grafikami(common) to na każdej mapie ustaw te zdarzenie z switchami jako autorun(auto start) bądź parallel(równoległe zdarzenie). Choć jeszcze nie spotkały mnie takie problemy ^^ |
________________________
|
|
|
|
Krashai
Preferowany:
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 48
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 23:34
|
|
|
Prościej się nie da o.O BO mi nei chodzi np o mapy a o przedmiot, plus bądź co bądź leci |
|
|
|
|