Zamknięty przez: Ayene Wto 19 Lip, 2011 16:35 |
Sprawdzenie poziomu bohatera |
Autor |
Wiadomość |
MiChAl200
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2011 13:20
|
|
Sprawdzenie poziomu bohatera
|
W jaki sposób da się zrobić warunek, by sprawdzić, czy bohater ma poziom 5 lub większy? |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2011 14:31
|
|
|
Hmm... Pomyślmy... Skoro chcesz warunek, to najlepsza chyba będzie... Pętla warunkowa/conditional branch! Tam znajdujesz fragment o poziomie bohatera i zaznaczasz przy nim taką małą kropeczkę. Potem wpisujesz co ma się dziać jeśli bohater ma taki lvl, a co ma się dziać jeśli nie. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
MiChAl200
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2011 14:44
|
|
|
Tylko jest mały problem, bo w tej opcji nie ma warunku co do levelu.
Są przełączniki, zmienne, stoper, bohater jest drużynie, ma jakiś przedmiot, ma jakiś pancerz lub broń, jest w jakimś stanie (zatrucie itp.), o przeciwniku, o zdarzeniu odwróconym w odpowiednią stronę, o pojeździe, o pieniądzach, o przedmiocie, o broni i pancerzu, o przycisku i skrypt.
Zastanawiałem się przedtem, żeby jakiś warunek o levelu, właśnie w tym okienku skrypt, ale nie wiem co wpisać :P |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2011 14:48
|
|
|
Najpierw w typowym zdarzniu ustawionym na równoległe/paralell daj zmienną równą: bohater -> level
Potem w pętli sprawdzaj wartość tej zmiennej. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
MiChAl200
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2011 14:55
|
|
|
O działa! Dzięki :) |
|
|
|
|