Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Bloody Side.
Autor Wiadomość
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 01:39
Bloody Side.
Więc zapowiadam wam mój projekt xd. Tym razem wypali na 100%... Nie ma mowy że nie. Mogą być przerwy w tworzeniu ale już oficjalnie gra powstanie w 2012 ;). Więc zaczynamy.

Okładka




Fabuła

Główny bohater Gothan jest bezdomny, mieszka w ściekach... Choruje na schizofrenie (ma swoje drugie ja). Pewnego dnia gdy wstał poszedł jak co dzień do swojej skrzynki po ekwipunek, zauważył dziwne obiekty przy wyjściu. Zignorował to i szedł do przodu by wyjść na polowanie o żywność. Obiekty okazały być się zjawami. Zaczepiły Gothana nie pozwalając mu za razem wyjść... Gdy spanikowany Gothan planuje uciec pojawia się czwarta wyróżniającej się kolorem zjawa. Po czasie atakuje go. Gothan budzi się w dziwnym miejscu które cuchnęło jak zniszczone wnętrzności. =. Ponownie zaczepiła go zjawa i zaczyna tłumaczyć Gothanowi o jego przeznaczeniu. Zjawa tłumaczy mu także o nie znanym nikomu nekromancie Xavierze. Gothan musi odnaleźć Xabiera by dostać się z powrotem do domu. Po krótkiej rozmowie Gothan pojawia się w dziwnej wiosce... Pomożesz Gothanowi się wydostać, dostać się do jego domu ?... Powodzenia.

Prezentacja video




Zdjęcia






Skrypty


70% - Forum
30% - Moje


Aktualizacje niedługo, komentować ;).
 
 
MSQI 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 61
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 06:26
Gothan to Gothan tamto. Zjawa to Zjawa tamto jest wiele słów, którymi możesz zastąpić te użyte w twojej fabule, bo te powtórzenia strasznie rażą w oczy.

Co do map to są średniej jakości w porównaniu z mapami innych gier.
 
 
Tenac666 




Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 49
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 11:46
Powiem.. tak przez to ,że chyba niezbyt dobrze umiesz opisywać.. zraziłeś mnie mocno do tej gry i ta muzyczka nic nie mam do metalu bo uwielbiam go ale on w filmiku kompletnie nie pasował co gorsza psuł wszystko radzę zmienić trailer bo tylko razi i popracuj nad dialogami słowa cytuje "%#?*" nie dają tutaj żadnego klimatu co gorsza nie pokazują kompletnie żadnych emocji postaci ,a co dopiero gracza.. popracuj nad tym..
Może wyjdzie z tego coś ciekawego .. Życzę powodzenia w projekcie

Pozdrawia,
Daniel
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 12:06
Proszę Cię zmień te wrzaski w tle prezentacji na coś przystępnego, bo trupnę padem... o zgrozo, łeb mnie rozbolał :-?

Jak zauważył 'przedmówca' używasz zbyt wielu powtórzeń. Nie opisujesz fabuły gry, zaś jej akcję. Główny bohater schizofrenikiem? Interesujący pomysł, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Dodaj mu jeszcze w pełnej wersji jakieś zboczenia i z chęcią co niektórzy zagrają :-P Niemniej boję się poznać przeznaczenie Gothana... szczególnie że informują go o tym 'granatowe' zjawy. Ponadto - co również jest ciekawe - wygląda na to, że bohater ma własne ścieki ('Ścieki Gothana'), co w mojej ocenie nie czyni go człowiekiem bezdomnym ;-) Zwłaszcza że w miejscu tym znajduje się skrzynia z ekwipunkiem.

Nie patrząc na to, co napisałam, mam nadzieję, że uda się Tobie stworzyć wyjątkową historię... Czekam na więcej informacji i...
Pozdrawiam.

PS Przymiotniki oraz imiesłowy przymiotnikowe z 'nie' piszemy łącznie ('nie znanym') ;-)
________________________


 
 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 15:08
No może nie potrafię pisać fabuły trudon, poprawię napewno ;p.

Prezentacja misji z dwoma ścieżkami.

http://www.youtube.com/watch?v=720H-Zzsly8
 
 
Tenac666 




Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 49
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 15:17
Sorki.. ale dobór muzyki do trailery jest po prosu bez..beznadziejny.. ja rozumiem.. że Ty lubisz taką muzykę ale jeżeli taka będzie w grze w dodatku będzie przez to sporo ważyć..ta muzyka do tego kompletnie nie pasuje.. Mapki w miarę ładne.. hud itp. OK ale klimat do bani
Jak ten koleś mówi coś w 1 misji to skieruj kawałek mapy na niego ? Bo gracz nie wie skąd ten koleś gada
 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 15:27
Takiej muzyki w grze nie będzie...

Cytat:
Bo gracz nie wie skąd ten koleś gada


Włąsnie o to chodzi. Bo niby kto wie że za posiadłością króla coś/ktoś stoi. Mało kto bo tam specjalnie wszedł co nie ?.. A jak idziesz do jaszczurek (Specjalnie związana z tym misja) to akurat ktoś Cię zaczepia, automatycznie kieruje się bohater w jego stronę i zaczyna się rozmowa ;p
 
 
Tenac666 




Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 49
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 16:09
rozumiem.. twoja gra to tylko twoja sprawa jak to zrobisz...
Trzymam kciuki...zobaczę jak będzie jakieś demo.. to dam opinie
 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Pią 22 Lip, 2011 01:01
2/2 Okładka ;p

 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 22 Lip, 2011 03:05
Ech... W trailerach najpierw trash, potem jakieś Tokio Hotel, i ani jedno, ani drugie nie pasuje... Chcesz coś cięższego? Ok, ale porządnie to dobierz! Disturbed, Celldweller, Dope, Amon Amarth, czy choćby nasz rodzimy Frontside, znajdziesz coś na pewno.

Co do fabuły... Cóż...
Fioletowowłosy emos mieszka w ściekach (tam zresztą miejsce wszystkich emo, ale nie o tym), ma tam skrzynkę, wyjmuje ekwipunek i idzie na powierzchnię polować na marchewki i hamburgery. Zatrzymują go trzy duchy Tinky-Winky, a po chwili atakuje go trzecia, czerwona. Bohater ocyka się we wnętrzu demona (FtW? Spory on, że w bebechach całą świątynię pomieścił!), zjawa mówi mu o nekromancie, który je stworzył i nie wiadomo gdzie jest. Mówi mu, że musi go znaleźć, by wrócić do swojego świata (Ponownie: FtW? Zjawa sama go wciągnęła do demona, by powiedzieć mu, jak z niego wyjść?). Zjawa się rozmyśla i wysyła emosa do średniowiecznej wioski ( :kable: ). Grę urozmaicają nam takie kfiatki jak "poprostu", "zlecenie do ciebie", czy spacja przed wykrzyknikiem. Gra jest w polglishu: filmy po angielsku, zaś gra względnie po polsku (hotkeys...).
Tja... Fragment mojej subiektywnej recenzji. Ach, no tak, nie można zapomnieć o tym, że nasz bohater ma schizofrenię, której nie widać i na samym prawie początku zyskuje zdolność przemiany w nietoperza. Bomba...
No i narracja na początku fabuły. Zbędna. Potrzebna jak piasek Beduinom.

Dobra, była ocena, teraz pomysły na poprawę. A co, nie będę tylko mieszał z błotem!
Popraw fabułę i char bohatera. Nie chce mi się wierzyć, by mieszkający w ściekach gość miał nienagannie przylizane, ufarbowane na fiolet włoski... Fabuła jest niespójna i nie trzyma się kupy, a w kupie siła - jak mawiają muchy. Popracuj nad tekstami, bo może przeciętny gracz tego nie zauważy, ale mnie takie niedociągnięcia rażą. A nade wszystko zdecyduj się na jeden język!
Po co ta schizofrenia, skoro nie umiesz jej pokazać? Czy na prawdę aż takie cool i tr00 są emo wampiry (ja sem netoperek!) z chorobą psychiczną latające z gołą klatą w grudniu?
Narrację wywal, całą da się zaprezentować dialogami. Nie rozumiem też, po co piszesz "Gothan poszedł", skoro WIDAĆ, że poszedł?
Schizofrenia... Obejrzyj sobie sceny z tym, jak Gollum gada sam do siebie we Władcy Pierścieni. Co jakiś czas powinna dawać o sobie znać, co nie? Nawet przy dialogach. Wybierasz "Tak", a twoje alter ego krzyczy "Nie!", w związku z czym nie dostajesz misji, czy czego tam... A potem nasz Gothan siada w kąciku i popłakuje, dlaczego tak się stało.
Hmm... No tak...
Gothan...
Emo, wampiry, pseudogothci, krew, choroby psychiczne... Jako broń dodaj żyletki i muzykę My Chemical Romance, czy innego pseudorocka... Będzie kawał dobrej emo-gry, że aż komp się zacznie na niej ciąć...
Spoiler:

Wybaczcie taki pojazd, ale naprawdę, jak zobaczyłem gościa z pistoletem przy skroni i fioletową emo fryzurkę, to mi nerwy puściły. A jak jeszcze zbezczeszczony został metal...

________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pią 22 Lip, 2011 14:45
Angius, uważaj bo cię zaraz wszyscy posądzą za biggggg krytyka na forum, który tępi emosy!
nie miej o nich takiego zdania, sam chodzę w rurkach i mam długie czarne włosy xdddd [nie uważam tego za cos złego]
ale co do fabuły i screenów faktycznie:
-"okładka" gościu z pistoletem
-jacyś strażnicy z średniowiecznym uzbrojeniem
-nagle ścieki i fantastyczne zjawy :PPPP
ogólnie rzec biorąc może nam powstać historyczno,fantastyczno-psychologiczno-pedagogiczna gra prawda? :lol:


PS. jakie zrobiłeś skrypty do gry? :-> (pytam z ciekawości xddd)
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Pią 22 Lip, 2011 15:43
Cytat:

PS. jakie zrobiłeś skrypty do gry? :-> (pytam z ciekawości xddd)


No mam taki jeden skrypcik dzięki któremu bohater się starzeje, po każdym spotkaniu z swoim drugim ja... Wiem że można to zrobić chyba bez skryptu ale skrypt składa się tylko z formuły zmieniania grafiki (oczywiście nazwa musi być identyczna co w skrypcie). Mi to np pomaga ;p

I skrypt na latanie i przenikanie przez obiekty stałe.
 
 
Chaos 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Sandomierz
Wysłany: Nie 24 Lip, 2011 00:28
Osobiście jestem średnio przekonany:P
Pomysł troszku dziwny mogłeś zrobić, że w "ściekach Gothana" są umarli lub coś w tym stylu, i powiedzmy Gothan'a męczą jakieś krzyki po nocach więc poszedł to sprawdzić i przypadkiem wypuszcza trzy duchy, i one mu "dziękują" ^^ w taki sposób jak toczy się dalej fabuła, albo, że są źli na Gothana, że zakłóca ich spokój.
Trochę źle możesz mnie zrozumieć, bo piszę po nocach nie uważnie ^^ xDDD
Nie chodzi mi, że Twój projekt jest zły osobiście lubię takie tematy jak duchy czy zjawy
A Twój projekt jest dobry taki jakim go stworzyłeś, a ja dałem tylko mój pomysł tak tylko.
Ja osobiście życzę powodzenia w projekcie ponieważ zapowiada się dobrze ;]
Pozdrawiam

Ps. w opisie Fabuły raz napisałeś "Xavierze" a raz "Xabiera" :PP
________________________
Żeby nie było...

Nie umiem robić gier !
-Brak wiedzy
-Brak chęci
-Brak siły
-Brak cierpliwości

Ale i tak kocham RPG MAKER'A <3


PIER**OL ACTA, ZOSTAŃ NINJA !
 
 
Yaslon 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 33
Wysłany: Nie 24 Lip, 2011 01:59
Ja przede wszystkim radzę poczytać o schizofrenii i innych zaburzeniach zanim spróbujesz je umieścić w grze. Schizofrenia to jedna z najtrudniejszych dla psychiatrów chorób. Jeśli nie jesteś pewien czy dobrze ją zobrazujesz lepiej nie próbuj. A widzę, że na razie jest z tym kiepsko, bo schizofrenia nie oznacza zaburzeń tożsamości (rozdwojenia jaźni).
 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Nie 24 Lip, 2011 10:58
Cytat:
bo schizofrenia nie oznacza zaburzeń tożsamości (rozdwojenia jaźni).


Zdziwiłbyś się ; ). Schizofofremnia (zależy oczywiście jaki rozwój) objawiać się może własnym after ego którym czegoś suę boi... mam znajomego który choruje właśnie na tą chorobę i jak mu spojrzysz się dłużej w oczy to on Cię nawet zaatakuje gdyż jak mi tłumaczyła jego stara "Jego drugie ja się kryje, wstydzi się"... Schiza xd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene