Zamknięty przez: CrasheR Pią 29 Lip, 2011 12:46 |
Jak stworzyć warunek na poziom postaci ?! |
Autor |
Wiadomość |
Nikolas
Preferowany:
Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 31
|
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 11:11
|
|
Jak stworzyć warunek na poziom postaci ?!
|
Chciałbym stworzyć warunek na określony poziom postaci np. mogę otworzyć skrzynkę po osiągnięciu 25 lvl postaci, lub otworzyć drzwi. HELP :> |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 11:52
|
|
|
tworzysz zdarzenie. ustawiasz jakąś zmienną równą poziomowi danej postaci. później warunek "jeśli zmienna jest większa bądź równa 25" i oto cała robota. wszystko w jednym zdarzeniu. |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
Nikolas
Preferowany:
Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 31
|
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 12:09
|
|
|
Tworze zdarzenie skrzyni. Ustawiam zmienną równą poziomowi który chcę osiągnąć. później warunek "jeśli zmienna jest większa bądź równa 25. I co wyszło ??
Nic :> Bo niby skąd wezmę 25 pkt w zmiennej Dla lvl ?
może jakaś bardziej inteligentna pomoc ?? |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 12:12
|
|
|
słucham? nie obrażaj mnie dobrze? to że nie rozumiesz czyichś instrukcji lub nie wiesz jak się do nich dostosować to nie znaczy że są złe. niech Ci ktoś inny to wytłumaczy lub poradź sobie sam. znam rpg maker vx nie od wczoraj i wiem co piszę. nara
(wkurzona) |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 12:16
|
|
|
Bardzo proste. Ustawiasz Zmienna = Lvl Bohatera
ss:
Teraz Zmienna jest równa twojemu lvl.
Następnie tworzysz warunek, że zmienna skrzynia jest równa 25. Wtedy skrzynię można otworzyć dopiero na 25 lvl
Avara dobrze Ci powiedziała. |
________________________
|
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 12:19
|
|
|
masz takie coś jak control variables(zmienna)... W tym variables masz niżej Actor -> Level. I akcept. Tak to powinno wyglądać:
Potem w warunku(Conditional branch) robisz variable(level) -> equal to -> 25...
Ps: Cytat: | może jakaś bardziej inteligentna pomoc ?? |
Ćwicz czytanie ze zrozumieniem, pff...
Ps2: Pewno wystarczy zrobić zmienną jako autorun na mapie startowej, ale jeśli przy testach nie wypali, to zrób na każdej jako autorun lub wygodniej parallel process. |
________________________
|
|
|
|
Nikolas
Preferowany:
Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 31
|
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 12:34
|
|
|
Ok sprawdzę jeszcze raz! :>
Edit:
Co do inteligencji to i tak ja mam racje ^_^ bo pomoc powinna być bardziej zrozumiała!
Dopiero po screenach Nauczyłem się ustawiać warunek poziomu.
Komu mam dać POMÓGŁ ?? ;/xD |
Ostatnio zmieniony przez CrasheR Pią 29 Lip, 2011 12:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 12:46
|
|
|
Skoro nauczyłeś się jak to zrobić mogę zamykać
Temu kto pomógł |
________________________
|
|
|
|
|