Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
[XP/VX] Szyfrowanie projektu
Autor Wiadomość
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011 10:42
[XP/VX] Szyfrowanie projektu
Przedstawię Wam program do kodowania projektu XP i VX.
DRGSS, autorstwa vgvgf.

Program posiada, również opcję odkodowania projektu, jednak trzeba znać "klucz" do zakodowanego pliku.
(Co prawda mam wątpliwości co do prawidłowego działania klucza...)

Do działania, wymagany NET. Framework 3.5, lub wyższy!

"Klucz"("MagicKey"), to kod w systemie HEX.

Screeny
Proste dekodowanie:
Spoiler:


Masowe dekodowanie:
Spoiler:


Kodowanie:
Spoiler:



POBIERZ 1.1 ENG

WERSJA PL
Dodatkowo, udostępniam spolszczoną przeze mnie wersję tego programu.
Zmieniłem też miejsce kart, tak że kodowanie jest na pierwszej karcie.
Dodałem, też obsługę dla NET. Framework 2.0.

Screeny
Kodowanie:
Spoiler:


Proste dekodowanie:
Spoiler:


Masowe dekodowanie:
Spoiler:



POBIERZ 1.1 PL

W obsłudze jest bardzo prosty, więc nie będę tłumaczył co i jak.
Mam nadzieję, że dzięki temu programowi będziecie lepiej kodowali swoje projekty.
Jeśli kodujecie nim swój projekt pamiętajcie, aby dodać vgvgf do autorów. Ew. dodatkowo mnie w przypadku używania pl wersji.

Zalecam, używać go zamiast podstawowego kompilatora, wbudowanego w RM'a.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011 17:50
No, no:P
Przydatny poradnik dla wszystkich. Przyjemnie się czyta ^^
________________________

 
 
mlynarz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 44
Skąd: W RPGMAKER XP :]
Wysłany: Wto 20 Wrz, 2011 20:14
Bardzo przydatny poradnik PRzyda się :D :]
________________________
Aktualny projekt: AlkadiA - Gra Online

Wiencej info na PW :)
 
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011 13:45
Ten program służy do zmieniania plików RPGMakera na takie
... "schowane" ???
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011 14:47
:kable: Ten program, szyfruje zasoby. Nie ma czegoś takiego jak schowane pliki.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011 15:44
Avara napisał/a:
Istnieją ukryte pliki. Jeśli nie zna się do nich ścieżki to się ich nie znajdzie Melvin ;-)

//Wygaśnie


Zakładam, że nie umiesz nadawać atrybutów systemowych, powodujących "ukrywanie" plików, więc zwykłe ukrycie - Właściwości(Atrybuty) >>> Ukryty, nic tu nie da.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene