Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Pią 30 Gru, 2011 16:57
Spamthirowy Czołg [2k3][Download]
Autor Wiadomość
Sojita 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
5 gier

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 18 Sie, 2011 21:11
Spamthirowy Czołg [2k3][Download]
Witam przedstawiam moją kolejną grę, którą stworzyłem z pomocą Prekiego i Mikan.
Jest to pierwszy chapter (z dwóch lub trzech) gry "scenowej" - występują w niej osoby i "miejsca" ze sceny RPG Makera.
Opowiada o X-techu, Ska'ciu, Prekim i Mikan którzy mają zamiar własnoręcznie pozbyć się zagrożenia wiszącego nad ich krajem, zdobywają środki i wyruszają na niebezpieczną misję znalezionym czołgiem. Gra ta w zasadzie jest "czołgową strzelanką" gdyż większa część polega na walce czołgiem, ale są też różne mini gry m.in skradanka. Gra ma charakter humorystyczny i przedstawia w (bardzo) krzywym zwierciadle polską scenę, nie traktujcie tego poważnie, czasem wypada się pośmiać z samych siebie. Życzę miłej zabawy ;)

!UWAGA!
Gra nie ma na celu obrażenia nikogo i niczego.
Przedstawienie niektórych osób w taki czy inny sposób ma na celu raczej rozbawienie gracza niż wyśmiewanie kogokolwiek czy czegokolwiek!
Nie należy tego traktować poważnie!
Podobnie gra nie ma na celu ukazywania stanu for czy stron. Ich przedstawienie w taki sposób wynika tylko i wyłącznie z tła fabularnego gry.
Tytuł gry nawiązuje jedynie do innej "parodiowej" produkcji.

Screeny:


Title


Jedna z ulic Tsukurogrodu (podchodząc pod te plakaty wiszące na ścianach można je obejrzeć w powiększeniu)


Kolejka pod sklepem


Jeden z "czołgowych etapów"

GRA DZIAŁA BEZ KONIECZNOŚCI POSIADANIA RPG MAKERA 2K3

--==DOWNLOAD LINK==--
http://www.mediafire.com/?pfkuxuk5bp2844e
--==DOWNLOAD LINK==--
--==DOWNLOAD LINK==-- WERSJA EASY
http://www.mediafire.com/?eutcsgsu355e0cd
--==DOWNLOAD LINK==--

Czekam na opinie, to moja pierwsza gra scenowa opowiadająca o kimś szerzej niż o mnie samym...
________________________
Znany jestem również jako Ska'ciu.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
Hito wa mikake ni yoranu mono
Ostatnio zmieniony przez Seivoth Pon 06 Sie, 2012 17:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
superninjasamuraj 



Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 6
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 11:36
Dostałem najgenialniejszą i najbardziej klimatyczną grę na rpgmakera w jaką przyszło mi w życiu grać. Perfekcja w klimacie oddaniu treści i świata jest porażająca. Dla takich gier rpgmaker jest stworzony. Skaciu pokazał klasę tworząc swoją najlepszą wg. mnie gre. Grafika oddaje perfekcyjne postaci, świat i wydarzenia fabularne. Grafika nie jest tłem dla fabuły, ale grafika ją tworzy i mówi nam o świecie postaciach i przeszłości. Nie brakuje różnego rodzaju graffiti i plakatów, które można ooglądać z bliska podchodząc do nich. Grafika jest perfekcyjna. Momentami nie brakuje efektów specjalnych jak eksplozje, wybuchy, stopniowe niszczenie otoczenia, a nawet płonące obiekty, które ulegną destrukcji. Nie dostanie się takiej gry nigdzie po za makerem bo to jest wyjątkowa gra unikatowa o scenie w genialny sposób ukazująca jej problemy , wzloty i upadki.
Masa scenek krótkich pełnych ruchu akcji i hhumoru tylko napędzają klimat. Brechty śmiechy występują na każdym kroku XD Momentami ze śmiechu trudno trafić w przyciski na klawiaturze. XD Scenkaz klamką, muzyka, plakaty, szpan wozem, lizux, słomianiec, gamer vi dwakadwa
, sery, kalafiory, plany, super trafne parodie ukazujące wady scenowiczów XD Ubaw po pachy to najsmieszniejsza gra jaką w życiu grałem XD


Muzyka powala I IDEALNIE dodaje treści i atmosfery do gry, a cały gameplay idealnie oddaje wydarzenia fabularne i powoduje szybsze bicie serca. Gry to nie są sztuczne minigierki do których dopisano fabułę tutaj jest na odwrót - gry dopełniają wydarzenia i jeszcze bardziej podkręcają klimat nie brakuje dopełnień fabularnych w postaci właśnie gier, których zrobienie było nie lada wyczynem, aby pasowały do aktualnego stanu fabuły i ją napędzały. Nie brakuje pościgów, oszustw przy pracy w fabryce, strzelanin, walk nina i wreszczieto wszystko w formach grywalnych - Tu nic nie jest schematyczne. wRESZCIE NAJWAŻNIEJSZE - jazda czołgiem i destrukcja - to jest po prostu super. 3 rodzaje amunicji i efektowne wybuchy i płonące wraki przeciwników (!) Naprawdę czuć masę czołgu, że to ciężki kawał żelastwa. Widać, że maker nadaje się do tego typu widoku na pomniejszone obiekty rodem z jakiejś strategii wojennej. Pokazanie sytuacji na scenie makera jest najistotniejszą i najważniejszą cechą tej gry. Zostało to ukazane idealnie łącznie z tym całym noobstwem scenowym i szujami scenowymi, które doprowadziły do tego jak jest. W to dzieło powinien zagrać każdy szanujący się fan rpgmakera. Salwy śmiechu i nawiązania do innych gier i wydarzeń są kolejną ważną zaletą. SzAAACUN i 100% trafny cios w to tsukurowe szambo XD Ogólnie najlepszy zjazd po scenie i ludziach sceny jaki widziałem . XD XD XD 10/10 ? XD Masa ludzi ze sceny występuje w tej grze. Naliczyłem chyba kilkadziesiąt i każdy pokazany perfekcyjnie jako parodia swoich upadków, wzlotów. Po prostu szaleństwo i geniusz w jednym. Będę czekał na kolejne edycje tej gry bo to lepsze od tych final fantasy i innego komercyjnego jrpgowego towaru. WOW.
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 18:05
@up przyznaj się, ile ci dali żebyś to napisał? Czy może podłożyli ci tekst, żebyś go wrzucił na forum? Sojita cię zaszantażował? Wyprali ci mózg? ^^
superninjasamuraj napisał/a:
Będę czekał na kolejne edycje tej gry bo to lepsze od tych final fantasy i innego komercyjnego jrpgowego towaru.

Bo nie sądzę, żebyś był aż takim... nie dobra, nieważne, ta wiązanka zajmowałaby za dużo miejsca, by prawidłowo opisać twoją głupotę, żeby porównywać dzieło, które łączy pokolenia, z grą, o której słyszało max 10 osób. Ani mi się waż coś takiego pisać, fanboyu xD (hate me if you dare.)
Mi jakoś nie podobają się gry robione nie na poważnie. Nie to że jestem jakiś sztywny czy coś, po prostu nie są w większości przypadków zabawne, nie potrafią rozbawić, nie trzymają poziomu itp. To samo jest tutaj, jak wszędzie indziej.
Patrzyłem na ten screen z etapem czołgowym i dopiero po którymś razie zauważyłem czołg... to jest... dzikie, znacznie lepiej spisałby się widok od góry, większego charseta.
No i jeszcze umieszczanie nazw twórców gier, taak... chyba nie muszę tego tłumaczyć T^T

poza tym, samuraj...
TWÓJ POST JEST DŁUŻSZY OD OPISU GRY O.o
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Preki 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 18:31
To be frank - CREATE such a "failure", as ya've created... nothing?

Tak bym skwitował ten obrazek. Widocznie nie pojmujesz klimatu gry, zwyczajna ignorancja. A samuraj nie miał na myśli że to jest lepsze od FF, raczej chodziło mu o FF-o/Gothico-podobne produkcje na scenie RM, które w 90% są beznadziejne.

Cytat:
Sojita cię zaszantażował? Wyprali ci mózg?

Ale oskarżanie Ska'cia o takie coś to już jest przegięcie O_o, get-a-life.
Cytat:
Patrzyłem na ten screen

A GRAŁEŚ czy jedyne co potrafisz to patrzeć na screeny?
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 18:39
Preki napisał/a:
To be frank - CREATE such a "failure", as ya've created... nothing?

Such an ignorance, i must admit. Jedynym ignorantem jesteś tu ty ^^ Wiesz w ogóle, co znaczy ten idiom? ^^ Tak czy inaczej: Zaprzeczam.
Nazwałeś tą grę niczym, chcąc mnie obrazić, czy po prostu nie wyśledziłeś niczego w moich postach?

Preki napisał/a:
A GRAŁEŚ czy jedyne co potrafisz to patrzeć na screeny?

O, zaczyna się wyjeżdżanie z komentarzami typu "nie grałeś nie oceniaj". Nie muszę grać, aby widzieć, że gra jest słaba i niewarta wyżej wymienionej czynności.
Preki napisał/a:
Ale oskarżanie Ska'cia o takie coś to już jest przegięcie O_o, get-a-life.

Oskarżanie? Ktoś tu nie potrafi rozpoznawać sarkazmu, który jest oczywisty po przeczytaniu emotki "^^" po znaku zapytania.
Tak czy inaczej, ja w tej sprawie się wypowiedziałem, i nie mam chęci ciągnąć ripostowania w nieskończoność. That is all.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Preki 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 18:45
1. OK, punkt dla Ciebie...
2. "Na czuja to Ci mogę pokazać... faka" - pewien kosmita z Kapitana Bomby
3. Recenzja samuraja to też po części sarkazm, który wziąłeś na serio :-P
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 18:52
Preki napisał/a:
3. Recenzja samuraja to też po części sarkazm, który wziąłeś na serio

The internet is full of traps... Ileż to ja razy słyszałem coś w tym stylu.
Sarkazm? Kolejna osoba, która odwraca to słowo przeciw mnie. Spokojnie moglibyście już partię polityczną stworzyć :lol2: Spójrz na datę dołączenia do forum samuraja a czas napisania wiadomości. I na to, że to jego jedyny post.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Gamer2002 



Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 1
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 19:03
Cytat:
Patrzyłem na ten screen z etapem czołgowym i dopiero po którymś razie zauważyłem czołg...

Jesteś pewien że nie masz po prostu problemu z oczami? ;o

Zabawna gierka, X-tech jest świetny w tej grze, ja zresztą też ;D. Chociaż minigra z serem była irytująca i zabugowana, poza tym krótkie. Przyda się wam urozmaicić gameplay, na sam początek nie jest źle ale im dłuższa gra będzie tym bardziej będzie się to nudziło.
Możecie rozbudować walki czołgiem poprzez dołączających się nowych bohaterów dających dodatkowe rozwiązania gameplayowe. Np saper którego trzeba chronić by oczyszczał drogę z min by móc bezkolizyjne przejechać. Przyda się też więcej przeciwników: pojazdy które słabo walą i łatwo padają ale są strasznie szybkie czy artyleria wroga, która będzie ostrzeliwać jakieś miejsca ciągle.
Możliwości na dodatkowe minigry także macie wiele - etap snajpera, etap infiltracji wrogiej bazy (możecie zrobić parodię commandos kierując 4 postaciami jeżeli jesteście dość ambitni), zwiad przed czołgiem by sprawdzić czy nie urządzają na was pułapkę, ochrona naprawianego czołgu podczas zalewu spam-zombie... Także czołgiem możecie próbować bronić konwoje czy terytoria.
 
 
superninjasamuraj 



Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 6
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 22:38
Ressurection! napisał/a:
@up przyznaj się, ile ci dali żebyś to napisał? Czy może podłożyli ci tekst, żebyś go wrzucił na forum?


Nic mi nie dali. Po prostu genialny pomysł na grę o parodii rzeczywistości zachęcił. :o
Nie te gówna które są na jednym z drugim tematem, których nie chce mi się nawet komentować, AŻ dziw bierze, że nie doceniłeś tego arcydzieła zazdrosny typie. Taka np: gra franko ma archaiczną grafikę a to klasyka bijatyk. Tu grafika jest idealna (!) Dzieło.

Ressurection! napisał/a:

Bo nie sądzę, żebyś był aż takim... nie dobra, nieważne, ta wiązanka zajmowałaby za dużo miejsca, by prawidłowo opisać twoją głupotę, żeby porównywać dzieło, które łączy pokolenia, z grą, o której słyszało max 10 osób. Ani mi się waż coś takiego pisać, fanboyu xD (hate me if you dare.)


To dzieło jest lepsze od final fantasy ano dlaczego ? Ano dlatego że ja to całe przeszedłem za jednym razem nieustannie się śmiejąc i czerpiąc radośc z gry a słynne ff7 wyłączyłem po godzinie męcząc się przez cały czas licząc że skoto to tak uznawana za cudo gra mnie czymś zaskoczy. Fatal kupal.


Ressurection! napisał/a:

Mi jakoś nie podobają się gry robione nie na poważnie. Nie to że jestem jakiś sztywny czy coś, po prostu nie są w większości przypadków zabawne, nie potrafią rozbawić, nie trzymają poziomu itp. To samo jest tutaj, jak wszędzie indziej.


Poziom tej gry jest wyższy niż całego rmowego shitu jaki publikujecie na forach razem wziętego. Masa inteligentnego hjumoru. Jeśli wie się o co chodzi można śmiać się bez przerwy co drugie zdanie i sytuację.





[quote="Ressurection!"]
Patrzyłem na ten screen z etapem czołgowym i dopiero po którymś razie zauważyłem czołg... to jest... dzikie, znacznie lepiej spisałby się widok od góry, większego charseta.
No i jeszcze umieszczanie nazw twórców gier, taak... chyba nie muszę tego tłumaczyć T^T
Obrazek

No bo trzeba było patrzeć na czołg a nie szukać kwiatków. Może żeby ci wszystko bardziej błyszczało i świeciło załóż sobie lampki choinkowe na monitor i wybrokacikuj go całego z góry w dół. Masz problem z nazwami twórców gry ?


Ressurection! napisał/a:

poza tym, samuraj...
TWÓJ POST JEST DŁUŻSZY OD OPISU GRY O.o


Po za tym rezucośtam. Twój post jest bez sensu i nie wyjeżdżaj mi z jakimiś malowankami dla dzieci.

Gamer2002 napisał/a:
Cytat:
Patrzyłem na ten screen z etapem czołgowym i dopiero po którymś razie zauważyłem czołg...

Jesteś pewien że nie masz po prostu problemu z oczami? ;o

Zabawna gierka, X-tech jest świetny w tej grze, ja zresztą też ;D. Chociaż minigra z serem była irytująca i zabugowana, poza tym krótkie. Przyda się wam urozmaicić gameplay, na sam początek nie jest źle ale im dłuższa gra będzie tym bardziej będzie się to nudziło.
Możecie rozbudować walki czołgiem poprzez dołączających się nowych bohaterów dających dodatkowe rozwiązania gameplayowe. Np saper którego trzeba chronić by oczyszczał drogę z min by móc bezkolizyjne przejechać. Przyda się też więcej przeciwników: pojazdy które słabo walą i łatwo padają ale są strasznie szybkie czy artyleria wroga, która będzie ostrzeliwać jakieś miejsca ciągle.
Możliwości na dodatkowe minigry także macie wiele - etap snajpera, etap infiltracji wrogiej bazy (możecie zrobić parodię commandos kierując 4 postaciami jeżeli jesteście dość ambitni), zwiad przed czołgiem by sprawdzić czy nie urządzają na was pułapkę, ochrona naprawianego czołgu podczas zalewu spam-zombie... Także czołgiem możecie próbować bronić konwoje czy terytoria.


Dajcie mu następnego transformersa to się ucziszy XD HAHHAH


A serio to gra z serem była jedną z najlepszych gier.
Dawała wrażenie bycia w tamtej sytuacji była właśnie jedną z najlepszych gier jakie się pojawiły i chciało by się tego typu własnie sytuacji więcej, bo to było bardzo oryginalne i czuło się że popchnie fabułe na przód. Nie zrozumiałeś zamierzenia ta gra to totalna amatorka zjazd jak serial odcinkowy po scenie pełen zwrotow akcji i gierek kktóre dają lepsze poczucie sytuacji. Tu nie ma być takic hbajerów o jakich piszesz bo to gra humorystyczna i jest nastawiona na śmieszne zwroty fabularne teksty i szczegóły takie jak grafiki i różne dialogi. Na przykład akcja z caesumem myślałem że pęknę ze śmiechu albo ta akcja w fabryce sera właśnie o to tu chodzi o przygody pardie humor. Super dzieło i tak dalej to trzymać - prosto.
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Sob 20 Sie, 2011 13:48
superninjasamuraj = X-Tech = AI-RPG = RMSmak? Styl pisania podobny i ma upodobanie do takich nicków (pamiętam akcję na TiTku i nicki pod którymi się rejestrował - nie będę ich powtarzał, bo większość była dość wulgarna).

Anyway, grę ściągam, bo na pewno fajny klimat będzie (lubię takowe, szkoda że X szajby nie skończył) i dopiszę co myślę.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Axer 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: się biorą n00by?
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 08:08
Dobre. System walki świetny, chociaż jest mały bug z jedną kontrolką.
Chyba najlepsza akcja była z Mateuszem. Kiedy będzie drugi "Czapter"?^^
BTW. "Ultimia" to będzie Ultima, czy po prostu źle skojarzyłem?
 
 
Sojita 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
5 gier

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 24
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 14:31
Axer napisał/a:
BTW. "Ultimia" to będzie Ultima, czy po prostu źle skojarzyłem?


Tak. Ultimia będzie obrazować, czy raczej parodiować to forum ;)
________________________
Znany jestem również jako Ska'ciu.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
Hito wa mikake ni yoranu mono
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011 09:12
:-( http://img836.imageshack....94/screenwm.png
Komunikat wyświetlił się krótko po...
Spoiler:

ucieczce przed radiowozem milicji

________________________


 
 
 
Axer 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: się biorą n00by?
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011 10:34
Mam nadzieję, że mnie dodasz :P. BTW. jak już pisałem na Tsukuru, do skradanki mogłeś użyć
Kazesui's Trigonometry Script - eventy nie widzą przez ściany. Jeśli w drugim "czpterze" będziesz robił skradanki, to skorzystaj z tego.
 
 
Sojita 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
5 gier

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 24
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011 16:28
Ayene, ściągij to - http://www.mediafire.com/?a3m37my4vrc59an i wrzuć ten plik do folderu charsets, brak tego nic w grze nie zmienia prócz tego że bez makera wywali powyższy błąd xD
Można też wkleić dowolny inny charset i zmienić mu nazwę na żądaną. Małe niedopatrzenie które zostanie naprawione wkrótce.
________________________
Znany jestem również jako Ska'ciu.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
Hito wa mikake ni yoranu mono
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene