Zamknięty przez: Ayene Sob 27 Sie, 2011 17:24 |
PathFinding script - problem. |
Autor |
Wiadomość |
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
|
|
|
barmen
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 52 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 09:44
|
|
|
Jest jeszcze "Advanced Pathfinding". Dziala na podobnej zasadzie. Zobacz demo:
Demo |
________________________ Pomogłem? Daj
Rock & Dubstep & Electro House |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 12:37
|
|
|
Już co prawda działa, ale czy da się na nim ustawić by event szedł do bohatera?(Jak ustawie na zdarzeniach to się zatrzymuje po 1 kroku, a jak dam repeat action to wywala błąd) Jeśli tak prosiłbym o komendę ^^
I jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić by po dojściu do danego celu event zniknął?(graphic: none) i już nie było go po powrocie. |
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 17:45
|
|
|
Feniks napisał/a: | czy da się na nim ustawić by event szedł do bohatera? |
Ja bym próbował na zdarzeniach.
Z jakiego teraz skryptu korzystasz? Tego co podał barmen, czy tego w 1 poście?
Feniks napisał/a: | Jak zrobić by po dojściu do danego celu event zniknął? |
Po prostu, daj po "Wait for move completion", graphic: none. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 22:02
|
|
|
Na zdarzeniach to i owszem zrobię wszystko, ale on nie ma dojścia do celu dlatego chcę użyć pathinga którego podał Barmen. Jak używam zdarzenia wtedy wywala błąd(o błędni składni czy coś:P Po prostu nie współpracuje) |
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 22:41
|
|
|
W skrypcie zmień:
Kod: | @recalculate_paths = true |
Na "false".
I ew:
Kod: | @collision_retry = 35 |
Na "0".
Nie powinien się zatrzymać przed hero i nie powinno być błędu. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 01:38
|
|
|
Nic to nie da ^^ Tzn. może i by dało, ale bohater wtedy ma interreakcje(czy jakoś tak?:D) z daną postacią(jak się da wait for move completion). A ja chciałbym by zdarzenie ustawiało graphic: none po dojściu. No i problem z podchodzeniem do bohatera w autorunie nadal aktualny;/ |
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 02:15
|
|
|
Przepatrz całe moje ANTK i tam znajdziesz rozwiązanie, bo takie coś tam zastosowałem. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 17:09
|
|
|
Ta... Thx :D
Do zamknięcia. |
________________________
|
|
|
|
|