Zamknięty przez: Ayene Pią 02 Wrz, 2011 00:08 |
Potworki |
Autor |
Wiadomość |
wojtas025c
Preferowany:
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 106 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011 15:13
|
|
Potworki
|
Witam,
Mam pewną sprawą. W mojej grze chce aby potwory sobie tam chodziły po mapie a gdy ich dotnę rozpoczyna się walka. Gry przegram potworek nie znika a gdy wygram potworek znika.
Czy możecie mi zrobić jakiś schemat :D
Najlepiej jakbyście mi dali schemat w demo.
Pozdrawiam:) |
________________________ "Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni" |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011 17:23
|
|
|
w zdarzeniu ustaw Player Touch. |
________________________
|
|
|
|
wojtas025c
Preferowany:
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 106 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011 21:26
|
|
|
Ale nie wiem jak zrobić że gry go zabije on znika a jak nie to nie znika :D |
________________________ "Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni" |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011 21:58
|
|
|
Chcesz, żeby znikał, nawet jak przegrasz?
To ustaw, tam gdzie masz warunek przegrania:
Self Switch A = On
I następną stronę, która startuje na SS A. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
wojtas025c
Preferowany:
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 106 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011 22:23
|
|
|
Dobra działa i daje pomógł :D |
________________________ "Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni" |
|
|
|
|