Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011 15:45
Imperator Wyspy
Yo!Witam wszystkich Ultimowiczów i mam nadzieję,że będzie mi tu miło posty pisać:P
To nie jest moja pierwsza gra.To jest moja pierwsza gra na tym forum.
Odświeżam temat.
Zabieram się za poprawiona wersję.Robię wszystko od nowa:mapy,eventy...Informacje o poprawionej wersji:
Opis gry:
Głównym celem jest przeżycie na wyspie.Będą nam to ułatwiać różne surowce,zwierzęta,a utrudniać dzika zwierzyna i innne.
Co będzie w grze:
Sadzenie roślin
Hodowanie zwierząt
Oswajanie zwierząt
Budowanie
Gotowanie
Zmiany w porównaniu z pierwszym wydaniem:
Sadzenie,oswajanie,gotowanie i tym podobne czynności oparte na minigrach
Bossowie
Grafika:
Mack's
I moje sklejki z tilesetów:
Angius
Mack
Luneara
Muzyka:
Heroes of Migith and Magic V
Soundtrack z 2012
Skrypty:
Depozyt
SynthesisShop
SBABS
Lokacja na mapie
Title obrazkowy
Zmiana czcionki
HUD
Chest Item PopUp
Mini gry
Omega Achiemewvents
Czas
Screeny:
Menu startowe:
Las:
Góry:
Spoiler:
Stara wersja
Wersja RMa
RPG Maker VX
Opis fabuły
Tutaj nie mam fabuły.W grze chodzi o rozbudowywanie swojej wyspy.
Mechanika
W grze rozbudowujemy swoją wyspę.Oczywiście do tego potrzebne są surowce,które trzeba zdobyć,a będą to utrudniać dzikie zwierzęta,co będzie zmuszało nas do wykuwania coraz lepszej broni,a do tego potrzebne są surowce...i tak w kółko.
Co będzie w grze
System walki:mój własny zdarzeniowy ABS i ABS by Vlad
Zdarzeniówki,min:pogoda
Hodowla i oswajanie zwierząt
Zbieranie roślin
Skrypty
Vlad ABS
Minimapa by Woratana
Opcje w menu
Lokalizacja w menu
Map Slide
Menu Ekwipunku
Podział ekwipunku w menu
Nie wiem czy wypisałem wszystkie skrypty,nie pamiętam też autorów .
Grafika
-Tilesety Macks
-RPG Materials Add-On
-Materiały z sieci
Podziękowania
Solo Lee-za kilka grafik,które jeszcze robi
ka0909-za pomoc ze zmiennymi
Ja-za to że robię tą grę
Screeny
Czekam na wasze opinie.
________________________
Ostatnio zmieniony przez Angius Pon 31 Paź, 2011 17:23, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011 17:11
Hmm... co by tu powiedzieć... Dość dziwny pomysł na grę i raczej nie wciągnie na zbyt długo.
Mapki są ehem... dużo w tej kwestii do powiedzenia nie mam, bo mało się na mappingu znam, ale najlepsze to raczej one nie są. Cóż ja akurat nie lubię gier bez fabuły (nudzą mnie baaardzo szybko), więc raczej w tą grę nie zagram. Chociaż może... tak tylko, żeby ocenić ^ ^.
Powodzenia w projekcie, jak nie mi to komu innemu może się spodoba.
A tak już nie w temacie samej gry:
Naucz się używać spacji, bo okropnie to wygląda...
Cytat:
Ja-za to że robię tą grę
Powiem coś szczerze... wygląda jakbyś dziękował jakiemuś Ja-zie... ale dobra nie będę się już tak czepiał.
A tak po za tym, zrób ktoś w końcu jakiegoś porządnego j-rpg'a, bo zagrałbym se w cuś ^ ^
Czekaj, ciekawy pomysł na rts w rpgmakerze, ale jak TYLKO przenosimy surowce to trochę... Kiepsko. Radziłbym Ci na Tile e skombinować jakieś domki na zdarzeniach je budować.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011 17:40
Ja niestety nie grałem.Zdziwiło mnie trochę,że nikt nie porównuje mojej gry do Minecrafta(na Gospodzie RMA musiałem nawet mówić,żeby nie porównywali mojej gry do Minecrafta).
STOP.
offtop się zaczyna robić. Rozpoczęto moduł zwracania uwagi na odbieganie od tematu.
Nie róbcie z tego spamu, jak macie tak pisać co 10 minut odpowiedzi na swoje posty, na priv pisać.
A mapping masz słaby, popracuj trochę nad doborem tekstur bo krawędzie się robią kwadratowe (informacja zamieszczona w celu pozbawienia tej wiadomości off-topu) ^^
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Budowanie swojej wyspy od zera? Dobry pomysł, ale i trudny do zrealizowania. Bo nie mam pojęcia jak zrobisz aby gracz mógł położyć "klocek" gdziekolwiek zechcę. A przynajmniej nie przychodzi mi to teraz na myśl(jeśli masz swój sposób, zachowaj to dla siebie...) Mapy nijakie, żadna nowość taki widok. Jeśli chcesz to przedstawić graficznie i klimatycznie dobrze, popracuj nad mapami. Materiały na pustych mapach? Dziwne...
W końcu coś nowego Sama gra jak dla mnie jest dość specyficzna i orginalna za co na starcie otrzymuje ładnego plusa (no dobra - może nie orginalna , ale sami przyznacie że tego typu produkcji niema zbyt wiele na scenie makera). Screeny... ehh - no nie są złe... ale świetne też nie - baa.... nawet do ładnych ledwo się klasyfikuje przez pustki (więcej trawy chociaż dla urozmaicenia- w końcu to bezludna wyspa i nikt tu z kosiarką nie chodzi )
Ogólnie 6,5/10
jednak jak jest naprawdę to się okaże "w praniu"
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Sro 28 Wrz, 2011 16:21
Cytat:
jednak jak jest naprawdę to się okaże "w praniu"
No to niedługo będziesz mógł sobie poprać.Planuję wydać niedługo demo i teraz ostro robię mapki,żeby się wyrobić na czas,bo sobie ustaliłem,że do połowy października skończę to demo.tak czy siak,dzięki za taką dobrą ocenę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum