Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 11 Paź, 2011 20:54
Obrażenia bez broni
Autor Wiadomość
Kames 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: Sro 28 Wrz, 2011 00:04
Obrażenia bez broni
Witam, poszukuję skryptu dzięki któremu postać będzie mogła zadawać obrażenia bez broni - walka na pięści, lub który automatycznie wstawi broń (pięści) do ekwipunku gdy nic nie nosimy oraz usunie ją gdy zechcemy założyć jakąś inną broń. Zmiana w

Game_Actor, initialize,

linijki

@weapon_id = actor.weapon_id

na

if actor.weapon_id > 0
@weapon_id = actor.weapon_id
else
@weapon_id = numerbroni
end

nie do końca pomaga. Gdy wchodzę do menu ekwipunku i klikam na puste okno, po rozpoczęciu walki postać nie ma założonej broni "pięści". Gdy tego nie robię jest okej, ale wolał bym mieć grę bez tego buga. Korzystam ze skryptów:

Custom Battle System (CTB) by Charlie Fleed

CMS nieznanego twórcy - graficzny cms z ikonami broni

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Właśnie znalazłem rozwiązanie :D

W Scene_Titles pod:

$data_weapons = load_data("Data/Weapons.rxdata")

należy wkleić

$data_weapons[0]=$data_weapons[numerbroni]

ale napotkałem inny problem, gdyż wyskakuje mi błąd związany z wyświetlaniem ikon gdy zdejmuję ekwipunek, skrypty się "gryzą" mógłby ktoś je skompilować? Oto link do wymienionego wyżej CMS:

http://www.box.net/shared/0x0s3b3on6

Pozdrawiam i proszę o pomoc!
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 28 Wrz, 2011 08:54
Sprawdź może to:
Spoiler:

Kod:
# Skrypt podstawia pięści zamiast pustego miejsca na broń.   
# by Ayene

module AYENE
  FIST_ID = 33 # id pięści w Bazie Danych
end

class Game_Actor < Game_Battler
  include AYENE 
  alias aye_gmac_setup setup
  def setup(actor_id)
    aye_gmac_setup(actor_id)
    @weapon_id = FIST_ID if @weapon_id == 0
  end
 
  alias aye_gmac_equip equip
  def equip(equip_type, id) 
    if equip_type == 0 and (@weapon_id == FIST_ID or id == 0)
      return if @weapon_id == FIST_ID and id == 0
      if id == 0 or $game_party.weapon_number(id) > 0
        $game_party.gain_weapon(@weapon_id, 1) unless @weapon_id == FIST_ID
        id == 0 ? @weapon_id = FIST_ID : @weapon_id = id
        $game_party.lose_weapon(id, 1)
      end     
    else
      aye_gmac_equip(equip_type, id)
    end 
  end 
end


Dobrze przetestuj ;-)
________________________


 
 
 
Kames 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: Sro 28 Wrz, 2011 18:37
Fantastic! Działa i nie pokazuje błędów, wszytko gra. Jeśli doszukam się czegoś przypadkiem to dam znać. Dziękuję za szybką pomoc i pozdrawiam forumowiczów!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene