Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 11 Paź, 2011 20:54
AVI Fullscreen
Autor Wiadomość
Kames 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 16:00
AVI Fullscreen
Korzystam z tego sktyptu na odtwarzanie AVI:


class Scene_Movie

def initialize(movie)
@readini = Win32API.new 'kernel32', 'GetPrivateProfileStringA', %w(p p p p l p), 'l'
@movie_name = Dir.getwd()+"\\Movies\\"+movie
main
end

def main

game_name = "\0" * 256
@readini.call('Game','Title','',game_name,255,".\\Game.ini")
game_name.delete!("\0")
@wnd = Win32API.new('user32','FindWindowEx','%w(l,l,p,p)','L')
@temp = @wnd.call(0,0,nil,game_name).to_s
movie = Win32API.new('winmm','mciSendString','%w(p,p,l,l)','V')
movie.call("open \""+@movie_name+"\" alias FILE style 1073741824 parent " + @temp.to_s,0,0,0)
@message = Win32API.new('user32','SendMessage','%w(l,l,l,l)','V')

@detector = Win32API.new('user32','GetSystemMetrics','%w(l)','L')
@width = @detector.call(0)
if @width == 640
fullscreen
Graphics.update
sleep(1)
Graphics.update
sleep(1)
Graphics.update
sleep(1)
end

status = " " * 255
movie.call("play FILE",0,0,0)
loop do
sleep(0.1)
@message.call(@temp.to_i,11,0,0)
Graphics.update
@message.call(@temp.to_i,11,1,0)
Input.update
movie.call("status FILE mode",status,255,0)
true_status = status.unpack("aaaa")
if true_status.to_s != "play"
break
end
if Input.trigger?(Input::B)
Input.update
break
end
end
movie.call("close FILE",0,0,0)
bail
end

def bail
if @width == 640
fullscreen
end
end
end

def fullscreen()

$full.call(18,0,0,0)
$full.call(13,0,0,0)
$full.call(18,0,2,0)
$full.call(13,0,2,0)
end
$full = Win32API.new('user32','keybd_event','%w(l,l,l,l)','')
#end code
#koniec kodu


Mam pytanie, czy istnieje możliwość odtwarzania filmów na pełnym ekranie? Pozdrawiam
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 17:11
Czyli pełny ekran okienka... :kable:
Alt + Enter, albo skrypt - jest w tym dziale.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Kames 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 18:10
korzystam ze skryptu na pełny ekran i próbowałem z alt + enter już daaawno :kable: niestety te proste sposoby nie działają
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 18:33
Daj jakieś demo z tym to zobaczę...
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Kames 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 18:43
wklej do nowego projektu skrypt powyżej i dodaj Blizza http://www.ultimateam.pl/...ight=fullscreen lub inny na fullscreena i masz demo, tak będzie chyba szybciej, bo zanim wrzucę projekt jeszcze z filmem w formacie avi to trochę czasu upłynie.
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 21:04
Mi działa na całym okienku. Może jakiś skrypt się gryzie z nim.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Kames 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 21:12
hmmm, używam ctb by charlie oraz graficzny cms nieznanego twórcy. Gra odpala się na full screen a intro.avi nie. Po zakończeniu intra ekran znowu się powiększa... Beznadziejnie to wygląda. Może jakieś rady? Filmik jest w rozdzielczości 640x480
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011 22:09
Skrypt jest po prostu lipny. Widzę, że u mnie też tak jest. Innego skryptu nie widziałem.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Kames 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011 10:17
Może w takim razie ktoś podrzuci mi inny - działający na full screen skrypt na AVI
 
 
Kames 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: Sob 08 Paź, 2011 12:42
Czy ktoś jest w stanie pomóc?
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 08 Paź, 2011 14:39
Najprawdopodobniej, nie, gdyż nikt takiego nie zna. Ja też.
Zobacz na www.chaos-project.com. Zadaj tam pytanie, ale najpierw poszukaj.
Lub zapodaj prośbę o przerobienie tego.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene