Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Kroniki Czasu - Ha Ju Jin[zapowiedź]
Autor Wiadomość
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
  Wysłany: Nie 09 Paź, 2011 22:23
Kroniki Czasu - Ha Ju Jin[zapowiedź]
Kroniki Czasu - Ha Ju Jin

OPIS - FABUŁA
Bohater o imieniu Adrin występuje w tej części jako japoński mag/ninja.
Żyje w mieście Trawenus. Nagle słychać odgłosy strzałów. Jego dom staje
w płomieniach. Jego ojca zabierają straże, a on uciekając trafia do szkoły.
Poznaje tam przepiękną dziewczynę o imieniu Ni, w której się zakochuje.
Okazuje się, że jest ona zaangażowana w jakąś misję w związku z
"planem ostatecznym". Adrin dowiaduje się o tym przypadkiem i
w szkole znajduje tajemniczy pokój. Co się tam wydarzy?

SCREENY
Spoiler:

Początek gry...

Dom bohatera

Moment poznania Ni


SCREENY NIE ROBIĄ WIELKIEGO WRAŻENIA - WIEM... MAPKAMI
ZAJMĘ SIĘ W TRAKCIE. DZIŚ WSTAWIĘ ULEPSZONE MAPKI.
BOHATER
Adrin jest zwykłym przeciętnym człowiekiem, który po prostu ratuje
świat. Jest skromny, lecz czasami wybucha i nie da się go powstrzymać.
Marzy o pięknej dziewczynie, lecz "nie ma na to czasu".
Jest urodzonym aktorem - umie świetnie poradzić sobie w roli kogoś innego.

SKRYPTY
=MOG HUD Equip V1.1 VX
Autor XP: Moghunter
Przełożone na VX przez Ayene=

=HP/MP PRZECIWNIKÓW POPRAWIONE PRZEZ OZZMA
Autor: Jens009=

Mog Basic Menu Plus V 1.0 By Moghunter korekta SaE

"Recover HP/MP/States when Level Up" by Woratana

Rozszerzona bitmapa(TRGSSX)
Autor: KGC
Tłumaczenie i poprawki: Ayene

DEMO
Są to dopiero początki. Demo pojawi się w środku tego tygodnia.
Grę ukończę nie wiadomo kiedy, lecz staram się bardzo, ponieważ...

Kroniki Czasu
Po waszych uwagach staram się, aby wyszło to dobrze. W mapkach pomaga mi
mój przyjaciel. Zdarzenia staram się robić profesjonalnie. Nie zawsze coś wychodzi,
lecz mój wspomniany wcześniej kumpel(Bartek), którego niedawno wtajemniczyłem w
RPG Makera, zawsze pomoże mi przetestować grę.

STOPIEŃ UKOŃCZENIA GRY
Zdarzenia - 1,6%
Muzyka - 34%
Skrypty - około 30%
Mapki - około 3%
Ogółem - około 5% ukończenia gry

GRAFIKI
Zestaw "RPG Materials Samurai" by ???
Reszta grafik podstawowa.
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 13:49
Mapy- :kable: .Te domy mają ściany tak wysokie,że upchnął byś w tych domach nawet 20 słoni.A pusto tam,że hej!Zrobisz mi taka pustynię? :kiti:
Skrypty-naszukałeś się...Standardowy BS zrobił na mnie wrażenie tylko w WA2.
Grafika-Samurai RTP,RTP i...tyle.
Interpunkcja w ostatnim screenie.Istnieje taki znak jak kropka,stawiasz go znajdując znak:.,który jest nad spacją.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 14:01
No brawo... Mówiłem, że to początek, spokojnie, będzie wszystko czego oczekujecie. Grę zacząłem robić wczoraj, zdarzenia mam lepsze, lecz mapki, już mówiłem, że nie mam za dobrych mapek. Jak się postaram to zrobię lepsze. Jest to moja droga robienia gry. Pierw zdarzenia, potem mapki. Wy macie może inne sposoby na robienie gier. Ja mam taki i proszę was o uszanowanie mojej drogi robienia gry. ;-) Co do skryptów, to nie całość gry... Równie dobrze mógłbym zrobić tą grę bez skryptów...


@EDIT
Napisałeś o wysokości ścian budynków. No sorry... Widziałeś gościu choćby Green Levithan Code IV-II? Ściany... muszą być takie wysokie inaczej sieczka. No nie mów, że zrobiłbyś takie ściany:
Spoiler:

I takie ściany mają być?

 
 
ReyosPL 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 35
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 16:20
Eee.... Mapy- :kable: :kable:
Brak słów Najlepiej nic nie komentuję i idę z tąd :tonberry:
________________________
Gość Patrz w dół.

Aktualnie pracuję nad
 
 
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 16:30
No fajnie mnie zachęcanie. Dobra, jesteście tacy jak kurde ******. Okay, wykasować to kurde... :evil:
 
 
ReyosPL 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 35
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 16:35
:kable: :kable: :kable:
Jedyna rzecz która mi się podoba to Facesety.
Dopracuj fabułę.
Popraw mapy ściany mają wysokość 2 kratki a nie 3 jak w twoich mapach
Pusto dodaj coś jakieś dywany stoły wszystko na kątach stoi
________________________
Gość Patrz w dół.

Aktualnie pracuję nad
 
 
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 16:41
No i takich bym oczekiwał komentarzy, a nie kurde "Do d to i kurde skasuj to, nie lubie tego wywalcie do śmieci." A co do fabuły dobrą wymyśliłem...
 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 17:05
Mapki trochę pustawe i kanciaste.
Fabuła daje radę.
Mówisz że masz 5% ukończonej gry, a już demo ? 15 minutowe ?
Weź i popracuj, to może zrobisz uber-pro grę :-)
________________________



 
 
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 17:10
Zazombik już Cie lubię. ;-) ;P
 
 
krulszamanuw 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 34
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 17:48
Jedyne mari1002, co zrobiłeś dobrego dla świata to -to że nie wydałeś jeszcze dema.
Fabuła.... Od kiedy to ,gdy widzę palący się dom , to uciekam do szkoły?
(Apropo Ojca pojmała straż za złe parkowanie, a matka robiła w tym czasie zakupy w tesco...)
I od kiedy dziewczynki werbowane są planu 'ostatecznego', po czym ni stąd ni zowąd bohater odnajduje 'tajemniczy pooookój' ... Jakie to straszne :kable: .
O mapkach wypowiadać się nie będe- po prostu powiem tak " Widać co widać".

Eh... Nie będę tego oceniał.
 
 
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 18:07
DOBRA! KASOWAĆ TEMAT! JAK LUDZIE TACY TU SĄ KASUJE KONTO!
 
 
krulszamanuw 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 34
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 18:20
mari1002 napisał/a:
DOBRA! KASOWAĆ TEMAT! JAK LUDZIE TACY TU SĄ KASUJE KONTO!

Człowiek który potrafi przyjąć krytykę "Na klatę". :lol2:

Po prostu mari1002 , podszkol się troszkę i wtedy wydaj projekt, który będzie warty uwagi.
 
 
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 18:27
KURDE MÓWIĘ WAM, ŻE PIERW ZDARZENIA POTEM MAPKI, A WY K**** NIE CZYTACIE TEGO... DOBRA! CZŁOWIEKA ZROZUMIEĆ NIE POTRAFICIE! PRZYJMIJCIE TO DO SIEBIE! JESTEŚCIE NOOBY I TYLE! NARKA! KASUJE KONTO I NIGDY SIĘ TU NIE ZAREJESTRUJĘ!
 
 
Bezel 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 84
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 18:31
mapy - średnie
ogółem widzę, że gra wyjdzie na dobre
mari1002 nie kasuj konta rób gre dalej fajne to będzie! :-D :mrgreen:
________________________
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 21:41
Stary, wrzuć na luz... Rób mniejsze mapki, dopracuj fabułę... Wrzucasz tu projekt, więc licz się z krytyką. Nie oczekuj komentarzy w stylu "Super gra!!! Przezajedwabista!!! Mapki wspaniałe!!! Te ściany wysokości wieżowca są prze!!! A ta przestrzeń!!! Można się poczuć wolnym!!!".

Mapy rób mniejsze, dawaj więcej ale mniej. Już tłumaczę.
Więcej ozdób, wypełniaczy.
Mniej pustej przestrzeni.
Mniej klonowanych rzeczy.
Wysokośc ścian? Dwie kratki to optymalny rozmiar. Trzy dla wielkich sal. I dziel budynki na pokoje, bo na drugim screenie miał być chyba dom, a wyszedł magazyno-kuchnio-sypialnio-biblioteko-salon. Pierwszy screen - za mała mapka. Niepotrzebna czerń wokół, poza tym - PUSTO.
Trzeci screen? Puuusto... Jednooolicie... Bezpłciooowo... Takie o. Bo tak. No mapka. Pusto. Ot.

Fabuła? Dopracuj to. Strażnicy po prostu przychodzą po jego ojca, bo mieli taką zachciankę. A dom podpalają, bo brzydka boazeria była. No a chłopak ucieka do szkoły, chyba obcej zresztą, bo poznaje tam dziewczynę. No wybacz, ale ja nie leciałbym do nieznanej szkoły, gdyby ktos zaatakował moją rodzinę o.O
Dziewczyna jest. Zakochuje sie w niej. Ona bierze udział w planie ostatecznym, no ok. On znajduje pokój, którego nie powinien był znaleźć (HP i Komnata Tajemnic?). Jestem w stanie przewidzieć dalszy ciąg wątku miłosnego... Odkryje, że ktoś zły stoi za atakiem na jego dom i za Planem OStatecznym, posługuje się tą dziewczyną, on będzie ją uważał za zdrajczynię/będzie chciał ją ocalić, ona odmówi wykonania planu ostatecznego, będą żyć razem długo i szcześliwie... Chlip... Stare dobre ecchi z fabułą mi się przypomniały...

Cytat:
Adrin jest zwykłym przeciętnym człowiekiem, który po prostu ratuje

A to mnie rozwaliło :lol:
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene