Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Scene Reward
Autor Wiadomość
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Sro 12 Paź, 2011 13:11
Scene Reward
Scene Reward


Opis:

Skrypt pokazuje okienko z nazwą i ikoną zdobytego przedmiotu.

Screen:

Spoiler:




Kod:

Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# Okno zdobytego przedmiotu
# Skrypt wyświetlający okienko z ikoną i nazwą zdobytego przedmiotu.
# Autor:???
# Znaleziony i wrzucony na ultimateam.pl przez:Vrona
# Nie edytuj ciągu literek ponizej,jeżeli:
# Nie masz pojęcia,co to jest
# Nie wiesz co robisz
# Nie jesteś dobry w skryptach.
# Edycja grozi syntax error.
#==============================================================================
class Window_Reward < Window_Base
  def initialize(item, type)
    super(0, 416 - (WLH + 32), 224, WLH + 32)
    @item = item
    @type = type
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    case @type
    when "item"
      draw_item_name(@item, 0, 0)
    when "weapon"
      draw_item_name(@item, 0, 0)
    when "armor"
      draw_item_name(@item, 0, 0)
    when "skill"
      draw_item_name(@item, 0, 0)
    when "gold"
      draw_currency_value(@item, 0, 0, 172)
    end
  end
end

#------------------------------------------------------------------------------
class Game_Party < Game_Unit
  alias vlad_gain_item gain_item
  alias vlad_gain_gold gain_gold
  def gain_item(item, n, include_equip = false)
    vlad_gain_item(item, n, include_equip = false)
    number = item_number(item)
    case item
    when RPG::Item
      Sound.play_decision
      $item_name = item; $item_type = "item"; $wait_count = 120
    when RPG::Weapon
      Sound.play_decision
      $item_name = item; $item_type = "weapon"; $wait_count = 120
    when RPG::Armor
      Sound.play_decision
      $item_name = item; $item_type = "armor"; $wait_count = 120
    end
    n += number
  end
  def gain_gold(n)
    vlad_gain_gold(n)
    Sound.play_decision
    $item_name = n; $item_type = "gold"; $wait_count = 120
  end
  def lose_item(item, n, include_equip = false)
    lose_item2(item, -n, include_equip)
  end
  def lose_item2(item, n, include_equip = false)
    number = item_number(item)
    case item
    when RPG::Item
      @items[item.id] = [[number + n, 0].max, 99].min
    when RPG::Weapon
      @weapons[item.id] = [[number + n, 0].max, 99].min
    when RPG::Armor
      @armors[item.id] = [[number + n, 0].max, 99].min
    end
    n += number
    if include_equip and n < 0
      for actor in members
        while n < 0 and actor.equips.include?(item)
          actor.discard_equip(item)
          n += 1
        end
      end
    end
  end
end

#------------------------------------------------------------------------------
class Game_Actor < Game_Battler
  alias vlad_learn_skill learn_skill
  def learn_skill(skill_id)
    vlad_learn_skill(skill_id)
    Sound.play_decision
    $item_name = $data_skills[skill_id]; $item_type = "skill"; $wait_count = 120
  end
end

#------------------------------------------------------------------------------
class Scene_Map < Scene_Base
  alias scene_map_start start
  alias scene_map_update update
  alias scene_map_terminate terminate
  def start
    scene_map_start
    $item_name = 0
    $item_type = nil
    $wait_count = 0
    @item_name = Window_Reward.new($item_name, $item_type)
    @item_name.active = false
    @item_name.visible = false
  end
  def update
    scene_map_update
    if $item_name != 0 and $item_type != nil and $wait_count > 0
      $wait_count -= 1
      @item_name.dispose
      @item_name = Window_Reward.new($item_name, $item_type)
      @item_name.active = true
      @item_name.visible = true
    else
      $item_name = 0
      $item_type = nil
      @item_name.active = false
      @item_name.visible = false
    end
  end
def terminate
  scene_map_terminate
  @item_name.dispose
end
end



Autor:

Vlad
Przetłumaczony przeze mnie
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



Ostatnio zmieniony przez Angius Sro 12 Paź, 2011 14:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 12 Paź, 2011 14:00
Uzupełnij, proszę temat zgodnie z regulaminem - masz na to 7 dni.
Poprawiony temat wrzuć w nowym poście - podmienię je.

Jednocześnie proszę, by nikt się w temacie nie wypowiadał, zaoszczędzi to chaosu.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Sro 12 Paź, 2011 14:14
Podmienione. //Angius
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



Ostatnio zmieniony przez Angius Sro 12 Paź, 2011 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Sro 12 Paź, 2011 15:16
Skrypt na prawdę pierwsza klasa!
Na pewno mi się przyda...
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Patrix303 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 3
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 11:56
Cześć! Dosyć fajne!
________________________
Patrix303
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene