Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania i Odpowiedzi
Autor Wiadomość
Abercjusz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 89
Skąd: Aeitlan
Wysłany: Sob 28 Sty, 2012 20:40
Aha...naprawdę :kable: ze mną...
________________________
~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
:elf: :paladyn: :ork:
 
 
Justi 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączyła: 03 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Bukowno
Wysłany: Sob 25 Lut, 2012 23:31
Postacie elfów
Ja chciałabym zapytać czy znacie jakieś strony na których są postacie elfów. Znalazłam już kilka na tym forum i kilku anglojęzycznych , ale może ktoś wie gdzie jest więcej.
 
 
 
szczaw11 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 20
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 14:24
Co oznaczają poszczególne literki przy atrybutach ?
Te A,B,C,D,E,F ? Bo widziałem na forum ale nie wiem gdzie to zapomniałem o co chodzi.
________________________
Aktualnie tworzę :
- brak nazwy z powodu braku kreatywności.
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 16:27
Wytrzymałość potwora na dany atrybut...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012 09:12
Justi
- najlepiej szukać w gogle wpisujemy RPG VX ...
tam gdzie kropki nazwa czego szukamy np. rpg vx character elf
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
Tsukuyomi 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 6
Wysłany: Sob 09 Cze, 2012 13:12
Pisałem już to, ale... Moze mi ktoś podać screeny z tego jak zrobić questa? Pleas...!
________________________
Tsukuyomi
 
 
ahateon 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 24
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012 11:24
Typowe zdarzenia równoległe
Mam 2 typowe równoległe zdarzenia: "Dzień i noc" oraz "Pogoda".
Czy istnieje możliwość wyłączenia ich na niektórych mapach
(chodzi mi głównie o mapy typu dom)?
Jeśli tak to proszę o pomoc.
 
 
Tsukuyomi 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 6
Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 16:05
Jak zrobić tak, aby po wejściu przez drzwi było wnętrze domu? :) PROSZĘ PRZECZYTAĆ TO GŁOŚNO!!! ;p
________________________
Tsukuyomi
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 19:08
Tsukuyomi,
chodzi ci o widok tilesetu bez bezpośredniego teleportu do kolejnej mapy - budynku? Większość się z tego śmieje(z tego co napisałeś) w tym ty(...Ale nie bd odpowiadał za zachowania x'ów), jest na to skrypt z tego co pamiętam, ale nie jestem pewny, zawsze możesz połączyć tilesety i robić :->

ahateon,
Istnieje taka możliwość. Parallel w budynku wyłączający wszystko z tych zdarzeń...

Spoiler:


Cytat:
Te A,B,C,D,E,F ? Bo widziałem na forum ale nie wiem gdzie to zapomniałem o co chodzi.

Jak widziałeś, to poszukaj.
Cytat:
Wytrzymałość potwora na dany atrybut...

Jako, iż sam nie do końca wiem... Miło by było wyjaśnić poszczególne wytrzymałości.

________________________

 
 
Seba2500 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 9
Wysłany: Sro 20 Cze, 2012 20:18
F przy atrybutach oznacza maksymalną odporność na daną rzecz(magię lub inne)
________________________

 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sro 20 Cze, 2012 20:51
Cytat:
F przy atrybutach oznacza maksymalną odporność na daną rzecz(magię lub inne)
Tak jakby, F to absorbcja ^^
________________________

 
 
 
Namatsarut 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 10
Wysłany: Nie 08 Lip, 2012 19:52
Jak zrobić umiejętność pasywną która powoduje że mamy włączone uderzenia krytyczne? Czyli taką że jak nauczymy się tej umiejętności to jej się nie używa tylko jest cały czas włączona.

Ps: Co zrobić aby gdy nacisnę przycisk A pojawiła się wiadomość
________________________


Nie bądż lama, pomóż.
http://r14.bloodwars.interia.pl/r.php?r=82089
Kliknij i zostań honorowym wampirem.
 
 
Aesen 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 154
Skąd: Kurowa
Wysłany: Wto 07 Sie, 2012 12:54
Mam to
Kod:
class Scene_Title < Scene_Base
  def create_command_window
    s1 = Vocab::new_game
    s2 = Vocab::continue
    s3 = "Autorzy"
    s4 = Vocab::shutdown
    @command_window = Window_Command.new(172, [s1, s2, s3, s4])
    @command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
    @command_window.y = 268
    if @continue_enabled                    # If continue is enabled
      @command_window.index = 1             # Move cursor over command
    else                                    # If disabled
      @command_window.draw_item(1, false)   # Make command semi-transparent
    end
    @command_window.openness = 0
    @command_window.open
  end
 
  def update
    super
    @command_window.update
    if Input.trigger?(Input::C)
      case @command_window.index
      when 0    #New game
        command_new_game
      when 1    # Continue
        command_continue
      when 2
        command_credits
      when 3    # Shutdown
        command_shutdown
      end
    end
  end
 
  def command_credits
    Sound.play_decision
    $scene = Scene_Credits.new
  end
end

I co zrobic , ze jak nacisne autorzy to mi wyskoczy tekst ?
 
 
Ozpl 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 11
Wysłany: Pią 31 Sie, 2012 11:04
Czy jest możliwość, aby w dialogach wyświetlała się grafika bohatera na podstawie ID, czy można wybrać tylko konkretny? Jeżeli to drugie, to kłóci mi się to z Wyborem Postaci, bo nie wiem jak ustawić, by wyświetlała się grafika bohatera o ID 1, de facto, wybranego przez gracza...
________________________
'Niektórzy codziennie udowadniają, że ich mózgi służą tylko do koordynacji ruchowej..."
 
 
Laura 




Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Wrz 2012
Posty: 49
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012 13:03
Witajcie jestem nowa i dopiero zaczynam zabawę z tym programem i mam pytanie czy da się obracać przedmiotami tymi co nic nie robią i tymi co coś robią np kufer
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene