Otwarty przez: Avara Sro 06 Lut, 2013 21:44 |
Pytania i Odpowiedzi |
Autor |
Wiadomość |
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 12:16
|
|
Pytania i Odpowiedzi
|
Ten temat, również inspirowany pewną propozycją.
W założeniu mają się tu pojawiać krótkie pytania niegodne osobnych tematów, a także odpowiedzi nań. Ot, taka samopomoc chłopska
Zasady:
- Pytamy tutaj o banały, problemy początkujących, etc.
- Banalne pytania będą tu przenoszone.
Ot i wsio. No, jeszcze może dodam przykłady banalnych pytań:
Cytat: | Gdzie wrzucić charsety?
Jak wstawić zdarzenie?
Polećcie jakiś dobry skrypt na...
Gdzie znajdę fajne materiały?
Jak mam zakodować grę? |
Odpowiedzi udzielamy słownie lub w formie linku do posta z rozwiązaniem.
Zaczynamy! |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Nexis
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 65 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 12:57
|
|
|
To może ja zacznę .
Mam problem, bo kiedyś zmieniłem w skryptach domyślny kolor czcionki w grze, a teraz
zupełnie zapomniałem gdzie się go zmieniało. Mam nowego windowskina do którego
bardziej pasuję biały, niż zielony . Prosiłbym o odpowiedź.
Pozdrawiam. |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 12:59
|
|
|
Najprościej kolor czcionki można zmienić zmieniając kolor odpowiedniej kratki na palecie windowskina. Jeśli nie, to poszukaj w window_base. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 13:01
|
|
|
Podstawowy kolor:
Kod: | self.contents.font.color = normal_color |
Własny:
Kod: | self.contents.font.color = Color.new(R, G, B, T) |
R - Czerwony
G - Zielony
B - Niebieski
T - Ton |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Nexis
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 65 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 13:02
|
|
|
Dzięki, znalazłem w window_base.
Pozdrawiam |
|
|
|
wojtas025c
Preferowany:
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 106 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012 04:12
|
|
|
Moje pytanko to jak ogarnac titlesety :D
Pusto tu |
________________________ "Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni" |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Sob 25 Lut, 2012 20:16
|
|
|
1. jak wyświetlić hp przeciwnika w ,,naturalnym" systemie walki? Serio nie wiem . całą przygode z makerem to na abs
_________________----------------___________
2. Nie widać batterback podczas gty. Wiecie czemu? podczas testowania walki w edytorze, normalnie dziala |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sob 25 Lut, 2012 21:15
|
|
|
1. Musisz użyć innego systemu walki. Polecam Asan Tear Battle System. Działa tak samo, ale ma kilka dodatków jak wyświetlanie życia wrogów.
2. A ustawiłeś w bazie danych na danym tilesecie? Bo tam trzeba. |
________________________
|
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
TheeBaggio
Preferowany:
Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 17
|
Wysłany: Czw 07 Lut, 2013 17:59
|
|
|
Jak zrobi zeby np.: byla animowana fontanna lub ognisko? |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Czw 07 Lut, 2013 18:10
|
|
|
zaznacz w zdarzeniu z ogniem - move i stop animation. |
________________________
|
|
|
|
TheeBaggio
Preferowany:
Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 17
|
Wysłany: Czw 07 Lut, 2013 19:11
|
|
|
Feniks napisał/a: | zaznacz w zdarzeniu z ogniem - move i stop animation. |
ale to musze jakis specjalny tilset miec? |
|
|
|
SaE
Ranga RM:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 14 Paź 2007 Posty: 189
|
Wysłany: Czw 07 Lut, 2013 19:12
|
|
|
Nie tileset, tylko character. Musisz mieć chara, który ma klatki animacji. Ustawiasz go jako grafikę zdarzenia... dalej jak napisał Feniks. |
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
|
|
|
|
bezi3
Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 3
|
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 18:39
|
|
|
Witam mam problem nie mogę uruchomić Rpg makera xp.
gdy próbuję uruchomić piszę Rpg maker przestał działać |
|
|
|
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 18:43
|
|
|
spróbuj go jeszcze raz zainstalować |
|
|
|
|