Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Avara
Sro 06 Lut, 2013 21:44
Pytania i Odpowiedzi
Autor Wiadomość
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
  Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 11:16
Pytania i Odpowiedzi
Ten temat, również inspirowany pewną propozycją.

W założeniu mają się tu pojawiać krótkie pytania niegodne osobnych tematów, a także odpowiedzi nań. Ot, taka samopomoc chłopska ;-)

Zasady:
- Pytamy tutaj o banały, problemy początkujących, etc.
- Banalne pytania będą tu przenoszone.

Ot i wsio. No, jeszcze może dodam przykłady banalnych pytań:
Cytat:
Gdzie wrzucić charsety?
Jak wstawić zdarzenie?
Polećcie jakiś dobry skrypt na...
Gdzie znajdę fajne materiały?
Jak mam zakodować grę?

Odpowiedzi udzielamy słownie lub w formie linku do posta z rozwiązaniem.

Zaczynamy! :ahoy:
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Nexis 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 65
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 11:57
To może ja zacznę ;-) .
Mam problem, bo kiedyś zmieniłem w skryptach domyślny kolor czcionki w grze, a teraz
zupełnie zapomniałem gdzie się go zmieniało. Mam nowego windowskina do którego
bardziej pasuję biały, niż zielony :lol: . Prosiłbym o odpowiedź.

Pozdrawiam.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 11:59
Najprościej kolor czcionki można zmienić zmieniając kolor odpowiedniej kratki na palecie windowskina. Jeśli nie, to poszukaj w window_base.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 12:01
Podstawowy kolor:
Kod:
self.contents.font.color = normal_color


Własny:
Kod:
self.contents.font.color = Color.new(R, G, B, T)

R - Czerwony
G - Zielony
B - Niebieski
T - Ton
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Nexis 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 65
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011 12:02
Dzięki, znalazłem w window_base. :jupi:

Pozdrawiam
 
 
wojtas025c 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 106
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012 04:12
Moje pytanko to jak ogarnac titlesety :D

Pusto tu
________________________
"Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni"
 
 
 
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Sob 25 Lut, 2012 20:16
1. jak wyświetlić hp przeciwnika w ,,naturalnym" systemie walki? Serio nie wiem :omgomg: . całą przygode z makerem to na abs :boogie:


_________________----------------___________



2. Nie widać batterback podczas gty. Wiecie czemu? podczas testowania walki w edytorze, normalnie dziala
________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sob 25 Lut, 2012 21:15
1. Musisz użyć innego systemu walki. Polecam Asan Tear Battle System. Działa tak samo, ale ma kilka dodatków jak wyświetlanie życia wrogów.

2. A ustawiłeś w bazie danych na danym tilesecie? Bo tam trzeba.
________________________

 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 06 Lut, 2013 21:44
Temat otwieram, by można było zadawać w nim jakieś drobne pytania :aww:
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
TheeBaggio 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 17
Wysłany: Czw 07 Lut, 2013 17:59
Jak zrobi zeby np.: byla animowana fontanna lub ognisko?
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Czw 07 Lut, 2013 18:10
zaznacz w zdarzeniu z ogniem - move i stop animation.
________________________

 
 
TheeBaggio 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 17
Wysłany: Czw 07 Lut, 2013 19:11
Feniks napisał/a:
zaznacz w zdarzeniu z ogniem - move i stop animation.


ale to musze jakis specjalny tilset miec?
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Czw 07 Lut, 2013 19:12
Nie tileset, tylko character. Musisz mieć chara, który ma klatki animacji. Ustawiasz go jako grafikę zdarzenia... dalej jak napisał Feniks.
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
bezi3 



Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 3
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 18:39
Witam mam problem nie mogę uruchomić Rpg makera xp.
gdy próbuję uruchomić piszę Rpg maker przestał działać
 
 
Nex 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 145
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 18:43
spróbuj go jeszcze raz zainstalować
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene