Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Pact [VX]
Autor Wiadomość
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
  Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 18:29
Pact [VX]






Cóż mogę powiedzieć, a dokładniej napisać... Jedynie podziękować wszystkim skrypteromoraz tym, którzy zrobili użyte przeze mnie grafiki. Mogę wam także powiedzieć, że chętnieprzyjmuję wasze oceny, krytyki i pomysły. Nie mówię, że będę się was w tych sprawachbezgranicznie słuchać ale jeśli się wysilicie to będziecie mieli także swój wkład w tą grę.Aby już nie przeciągać tych paru słów wstępu zapraszam do prezentacji!




Azshar. Jeden z trzech zaludnionych kontynentów. Słynął on szczególnie z handlu. Aleostatnimi czasy cały klimat się zmienił i coraz trudniej było uprawiać egzotyczne rośliny, a więc były one droższe. Przez zaistniałą sytuację pozostałe kontynenty musiały się wyrzec naszych warzyw i owoców przez co Azshar było coraz biedniejsze. Władał nim wtedy Król Shizar III. Ludność zaczęła go obwiniać o brak środków do życia. Aby się przed nimi ochronić zaczęto mordować buntowników. Dwa lata później na kontynencie zapanowało jednak bezkrólewie. To pokusiło demony do napaści na bezbronne dusze. Swoją inwazję zaczęły w największym na kontynencie kraju - Reulium. Powoli plaga dochodzi do mniejszego państwa blisko oceanu, do Syavish. Demony obrały dziwną taktykę. Najpierw opętują miejsca, potem zatrzaskują w nich ludzi.



Syavish. Demony zaczęły powoli zajmować poszczególne lokacje i przywoływać do naszego świata piekielne stwory. Młody, biedny ale szczególnie uzdolniony w magii czarodziej Ralph nieświadomy całej sytuacji staje twarzą w twarz z jednym z demonów. Nagle jego życie gwałtownie się zmienia. Wie, że siedząc bezczynnie nic nie zdziała. Postanawia wyruszyć w podróż by zniszczyć wszystkie demony w Azshar.



Skrypty
Spoiler:


-HUD by Marlos Gama
-Nowe okno sklepu by ReDux
-Nowy ekran tytułowy by Parasite (tłumaczenie : Ayene)
-Regeneracja HP/MP by Woratana
-Wynik walki by Blockade
-Wymagania broni i pancerza by Ayene
-Thomas Edison by BulletXt (tłumaczenie: Marcin)
-Bonus HP/MP w ekwipunku by modern algebra (tłumaczenie: Marcin)
-Folder zapisu gry by TagTeam (tłumaczenie: Ayene)
-HP/MP przeciwników w walce by Jens009
-Nowe okno zapisu by Woratana
-Avatary w walce by GameBaker
-Bestiariusz by Woratana
-Punkty co poziom by XXX
-Dziennik misji by modern algebra (tłumaczenie: Ayene)
-Kompatybilność skryptów [poprawki] by CreeperCrisis
-Paski statusu by Syvkal
-Złota moneta by MikauSchekzen (tłumaczenie: Ayene)

Jeśli nie wymieniłem czyjegoś autora lub autora spolszczenia to znaczy, że nie było to zapisane w skrypcie. W creditsach będzie wszystko.



Muzyka
Spoiler:

Na razie podstawowa



Grafika
Spoiler:


-Podstawowe RTP
-Japońska baza grafik VX
-Mini paczka (zgubiłem link)
-Inne xD





Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:



Komentujcie i oceniajcie 1-10
 
 
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 18:42
Historia gry i fabuła jak ty to napisałeś to to i to samo. Mapki słabe gorsze od moich :mrgreen: - dokładniej? PUUUSTO! Na odwal dosłownie, nie martw się jak też takie oceny dostawałem. Podszkól się trochę w robieniu mapek, zobacz na moje w "Kroniki Czasu - Ha Ju Jin" pierwsze, a potem te poprawione. No cóż fabuła mnie się nawet, nawet podoba. Dokładniej... taka pospolita, nie oryginalna. Imię bohatera też. Dodaj coś od siebie i będzie dobrze.
Aha, no to ocena jakaś miała być :mrgreen: :
Fabuła 8/10
Skrypty 9/10
Zasoby 7/10
Screeny(?) 3/10
Ogółem 6,5/10
Pracuj, pracuj bo gra zapowiada się dobrze (ze względu na fab. bo na screeny nie za bardzo). Nie mogę się dema doczekać :-P
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 19:07
Nie ja tak nie pisałem... Pisałem o fabule i pomyśle...

Fabułę wyjaśniłem... Historia gry... No tu bardziej chodzi o historię świata gry...


Jeśli według ciebie mapki są puste to tam chyba na każdym kroku ma być kwiatek...
Żeby był sens coś trudno to wypełnić... Ale dojdzie jeszcze parę postaci tam ;)
Pozdrawiam :przytul:
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
mari1002 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 29
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 19:13
Trudno jest wypełniać mapki przyznaję. Fab. mi się nie podoba ze względu na ją samą tylko po prostu mi nie przypadła do gustu - chociaż pomysł ogółem chwalę. Wiem wiem, że nie ty po prostu to moja uwaga a nie po to by się mścić... Co do mapek to rób je możliwie jak najmniejsze ja też tak się staram. Las nie rób co 2 kroki chwast tylko raczej wypełniaj drzewami i zdarzeniami.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 19:21
Demony zaczynają opętywać świat, bo zapanowało... Bezkrólewie? Czy król był mega-hiper-uber-silnym magiem, dzięki czemu trzymał wszystkie pomioty Wujka Lucka w szachu? No i do cna przewidywalne - bohater, demony, musi wyjść z tego walka bohaterów z demonami, bo... Bo inaczej się przecież nie da, nie? Ano da się, tu cię zdziwię...

Screeny:
1-szy: klif wygląda nijak. Klifu nie przypomina, traci perspektywę. Ponadto wszędzie te same płomienie, te same krzaczki... No i bohater - Ralph...
2-gi: CZY NA TYM ŚWIECIE ROSNĄ TYLKO TE #^&%&* KRZACZKI? No i drzewa. Klony, klony, klony. I prostokątny klif. I pusto. Pusto jak w jelitach po lewatywie - nie ma nic.
3-ci: Menu. I tyle. A, no tak, w tle jeszcze KRZACZKI i płomienie. Te same, żeby nie było, że każda mapka jest inna.

O screenach ogółem:
Ogółem to są tu same klony. Wszędzie te same drzewa w równych rządkach, te same krzaczki w równych rządkach, te same prostokątne płomienie, ta sama trawa, nawet barwa ekranu ta sama. Co do barwy ekranu zaś, nie wiem, czy to jej wina, czy wina tilesetów, ale jak dla mnie kolory są zbyt kontrastowe i przesadnie żywe, mnie osobiście rażą w oczy. Ponadto pustka. Widać, że nie masz pomysłu na mapy i wszystko chcesz zapchać krzakami i drzewami, nie ma na ziemi ani jednego liścia/kwiatka/kępy trawy/grzyba/czegokolwiek, w efekcie wygląda to, jakby przed chwilą przeszedł tędy ogrodnik wyrywając chwasty, przycinając drzewka i sprawdzając, czy są aby na pewno w równych rządkach, tak ja to widzę. Dlaczego tak czepiam się tych drzewek i krzaków? Bo sam mam po 4 rodzaje każdego, dzięki temu mapy są różne zależnie od obszaru.

Jeśli miałbym oceniać, to za fabułę dostałbyś 6, za mapy 3, czyli średnia wychodzi 4,5/10 -> 45%
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 19:29
Drzewek jest dużo (japońska baza zasobów VX) ale nie pasują do mrocznego lasu...
Ogólnie to od dawna szukam tilesetów ale nie mogę znaleźć takich klimatycznych...

Drzewka itp. są w rządku... Niestety na screenach nie widać różnorodności
ich ustawienia ale... No cóż... Co do pustki się zgadzam... Jakby nie patrzeć to jest
ciągle ta sama mapa więc zmieniłem tylko barwę ekranu jaśniejszą, za dnia...

Mam nadzieję, że w tym temacie otrzymam kiedyś od ciebie choć jedną dobrą ocenę.
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 19:34
Radzę ci użyć drzewek 2x2, żeby pasowały do mrocznego lasu, w dowolnym programie graficznym zmniejsz odrobinę jasność i zwiększ odrobinę kontrast. Ot i wsio.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 19:43
Czy te pasują:

http://www.ultimateam.pl/...&highlight=tile

http://tsukuru.pl/forum/v....php?f=7&t=3340

Może znasz jakieś inne (najlepiej sklejki)
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 19:46
To wszystko od Ayene, dedykowane głównie pod XP. Jeśli chcesz, skorzystaj z mojej paczki, znanej szerzej na forum jako Paczka Angiusa ;-)
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
krulszamanuw 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 34
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 20:00
No to oceny czas zacząć... Historia gry. Najpierw piszesz w 3 osobie, później w pierwszej ,ale nie oto mi chodzi . Wiesz ja nie chce nic mówić ,ale przez 2 lata mozna tak ludziom "zryć" berety , że po tych nagonkach nawet by palca by nie podniósł na niego. ( Ja bym tam pozostał na swoim stołku ) Nie musiało by zapanować "bezkrolewie". Mam nadzieję że pokażesz ją w grze na początku jako wstęp. Masz + za imię króla :) . No a na koncu demony.

Kolej na fabułe . Demony mają pod sobą pachołków, ktorych wysyłają na różne "misje" (kto więcej podbije państw (?) . Baaardzo oryginalne imię biednego , ale za to utalentowanego bohatera ... Następnie staje czołem w czoło z demonem (i od ciebie pewnie zależy jak ta walka sie potoczy ) , po czym uświadamia sobie , że przez całe życie nic nie zrobił i teraz chcę ratować swiat...

Skrypty : Trochę ich jest ,ale mam nadzieje że dopasowane i same potrzebne (bo co za dużo to nie zdrowo).

Zasoby ... Do RTP nic nie mam, uważam że są w porzadku i mozna z nich wykrzesać porzadne mapy.

Mapy ... Puste , płaskie i symetryczne. To (szczerze) najgorszy punkt w calej grze. Należy je poprawić .

Moja ocena :
6,5 /10
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011 16:58
@krulszamanuw
Racja! Później zmienię tą narrację...
Historia: Nie jest to dokładnie określone ale w końcu znalazł się jakiś zdrajca :)
Fabuła: No proszę... Imię po prostu mi pasuje :) Na prawdę czego wy się czepiacie...
Jakby nie było ważniejszych rzeczy... Jeśli jednak mnie za to będziecie zabijać to zmienię...
Skrypty: Wszystkie będą potrzebne... Na pewno urozmaicą grę :)
Zasoby: Zaraz... Już zmieniam i będzie cacy :)
Mapy: Na VX'ie to mój pierwszy projekt. Chciałem pokazać, że VX może mieć lepszy klimat niż XP no i zachęciły mnie oryginalne skrypty. Z mapami dopiero ćwiczę... Jeśli zmienię RTP na inne to raczej nie będę mappingował (?) w stylu 2k3 tylko w stylu XP.

Ogólnie to dziękuję za ocenę, mam nadzieję, że się podwyższy z czasem...
Najbardziej jestem szczęśliwy z pozytywnego przyjścia do fabuły :D

@Angius
No! O to mi chodziło! Dzięki Angius :D
Ale gdzie to było upchnięte na forum?

Pozdrawiam :przytul:
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011 18:07
Ja tak tylko się wtrącę...
Cytat:
Chciałem pokazać, że VX może mieć lepszy klimat niż XP

:lol2:
Ja to ujmę tak... Nie ma takiego czegoś jak lepszy w obu wersjach... Może być lepszy klimat w GRZE stworzonej w RMVX od GRY stworzonej RMXP.
Ale możliwości VX nie mogą być lepsze od XP(Mówię o klimacie...). Mogą być na równi. Klimat może być gorszy, lepszy, taki sam - w GRACH. Nie w programach.
A jeśli masz odmienne zdanie... Aby to udowodnić... Będziesz musiał pracować jeszcze długi czas. Pozdro ^^
________________________

 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011 19:12
Dziękuję za tą świetną odpowiedź, dzięki której wiem co muszę zmienić w moim projekcie...
Na serio - od tego jest PW, a twoja uwaga nic nie zmieniła...

Chyba każdy zrozumiał o co mi chodziło...
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Sro 26 Paź, 2011 19:17
@Refresh

Postanowiłem, że wrócę do projektu (ponieważ po cichu go zawiesiłem).
Mam dla was efekt mojej paro minutowej pracy z nowym tile :)
Oczywiście to nie pojawi się w grze!!!

Spoiler:



Chciałem się was zapytać, czy mogę tworzyć mapki w takim stylu...
A i najważniejsze:

CZY MAM ZMIENIAĆ IMIĘ??? Nie chcę aby kogoś to zrażało...
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
krulszamanuw 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 34
Wysłany: Czw 27 Paź, 2011 11:32
PaayJer napisał/a:
Oczywiście to nie pojawi się w grze!!!

Co?


Jeżeli nie robisz siekanki, to wywal ten HUD. Psuje on wystrój mapki ,a co do niej samej, jest bardzo dobrze zrobiona.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene