Równo 17.10.10 wydałem ThiefStory 1 :P i tego samego dnia w 2011 roku zacząłem robić nowy projekt. Jest nim ThiefStory 2. xD
No to przejdźmy do rzeczy, pisałem to dziś rano zajadając nutelle xD bo byłem chory ;p ale coś z netem mi się stało dlatego dodaję teraz ; ]
Fabuła
Spoiler:
W jedynce zadaniem głównym było zamordowanie strażnika w więzieniu. Wykonanie tej misji teraz już nie jest aż tak ważne. Odpuściliśmy to sobie. Bombardowanie przedmieść nadal grozi centrum. Podobno król Janus zsyła te ataki z przyszłości. Gra zaczyna się 2 tygodnie po dostaniu się \n[1] i Shermana do centrum Bridportu. Sytuacja w mieście się powoli uspokaja, lecz strażnicy znają naszych dwóch złodziei, daltego każda rozmowa z żołnierzem kończy się walką. Bohaterzy ukryli się w pewnym domu kupca. \n[1] był chory i znowu nic nie pamięta i Sherman znowu mu wszystko musiał wyjaśnić ;/ Także teraz muszą odzyskać swoje siły i stawić czoła Janusowi.
W grze znowu trwa wieczna noc ^^
Główni Bohaterzy
Spoiler:
1. Imię: \n[1] (Imię dajemy sami)
Profesja: Złodziej
Wiek: 15 lat
Opis: Charakter nie zmienił mu się od jedynki :)
2. Imię: Sherman
Profesja: Złodziej, później Wekiernik
Wiek: 22 (miał urodziny)
Opis: Tchórzliwy jak zwykle, ale opiekuńczy.
3. Imię: Carry
Profesja: Łucznik
wiek: 19
Opis: Carry to zdolna dziewczyna :) Była strażnikiem.
4. Imię: Spino (postać poświęcona kumplowi)
Profesja: Mag
Wiek: 28 lat
Opis: Z każdym ma problemy. Najchętniej pozabijał by wszystkich, którzy mu sie nie podobają. Hamuje go \n[1] xD
Postacie, które możemy mieć w drużynie dodatkowo
Spoiler:
- Imię: Valden, 38 lat, jest miecznikiem.
- Imię: Bob, 41 lat, jest pikinierem
Sorki, że nie w [ img ], ale jakoś nie chciało mi się pokazać ;/
Muzyka
Spoiler:
Saboteur: soundtrack
Tomb Raider: Legend soundtrack
Commandso: soundtrack
WarRock: soundtrack
i utwór A Hero Comes Here ^^
Robiąc tę grę znowu wielką uwagę przyciągnąłem na grę dowolną, żeby można było trochę exp'a zarobić, bo bossowie są silni :). W grze jest tylko dla każdej profesji jedna umiejętność: ATAK PIĘŚCIĄ. Tylko magowie mają tego o wiele więcej :P.
No i na pewno będzie solucja jak w części pierwszej.
Będę jeszcze tutaj poprawiać :)
A Demo zapowiadam gdzieś za pół roku..
Enjoy !
[EDIT] Sorki z góry za screeny, ale nie robiłem w mejkerze dokładnie rok i musze się wszystkiego nauczyć od nowa ;// Obiecuję ,że będą lepsze ;]
O tak! Bierzemy się za grę! Nie wiem czemu, ale chce w to grać. Jak zombie chcący mózgu. Taaaa... Ale gra zapowiada się dobrze, szkoda że 1 nie zobaczyłem bo hosting nie działa. Ten pomysł po roku jest wciąż aktualny. Trzymam kciuki.
Na początek pozwolę sobie ocenić dosłownie podstawę gdyż robi się późno i oczy mi się zamykają a nie chcę skrytykować/przechwalić niepotrzebnie czyjejś roboty. Tak więc na początku grafika - cud, miód, malina. Akurat ta część wyszła ci naprawdę dobrze dzięki czemu przyciągniesz nieco "nowszych" graczy ze sceny RPG (wiadomo-pierwsze wrażenie odgrywa dość istotną rolę ). Jedynie muzyka o ile nie najgorsza to widzę że w króli (seria FF,silent hill czy wiele gier jRPG) też nie celowałeś przez co nie wiem zbyt dobrze jak oddany będzie klimat gry. Mówcie co chcecie i zjedzcie mnie żywcem, ale pod względem muzycznym np taki Tomb Raider czy War Rock'a nie zaliczyłbym nawet do średniej półki...(choć trzeba przyznać że są to naprawdę dobre gry). Jutro dokończę ocenę przy okazji może wzorując się na wypowiedziach innych użytkowników lecz póki co za samą grafikę dałbym...9/10 (byłoby 10 gdyby nie ubogość roślinna lecz to może być oczywiście tylko sprawa mapy tzw celowy zabieg dla klimatu wtedy możesz sobie podnieść o pół oczka w górę ocenę choć skoro screeny są już nieaktualne jak wspomniałeś to może dobijesz nawet do tej 10za co szczerze trzymam kciuki)
Sled, bardzo dziękuję za taką opinię :) . Te screeny dodałem złe, ponieważ robiłem je na początku projektu. A już parę dni mineło ^^ . Z WarRocka wziąłem tylko odgłosy. Takiej muzyki w BGM nic nie mam ^^. A TombRaider... mam nadzieję że wybrałem pasujące BGM-y :)
EDIT: Jeżeli ktoś nie grał jeszcze w jedynkę, - proszę ^^
Spoiler:
http://www.mediafire.com/?u9k2wm6a3isewkk
EDIT2: Sorki za wagę projektu, ale on ma aż rok i jakoś nie mogłem wtedy nic z muzyką zrobić. A teraz już nie mam oryginalnego projektu by to zmienić, ponieważ siostra mi go usunęła :(
Czemu skoro jest noc, to wszystko jest takie wyblakłe ? Pomijając ten drobny zonk
grafika jest super, a reszta taka sobie (swoją drogą nigdy nie zwracałem uwagi na muzykę Tomb Raiderze)
Noc postaram się bardziej urealistycznić :P A muzyka z TR.. hmm... chyba w dobrych miejscach ją użyłem :P . W każdym razie dziękuję za opinię i proszę ich o więcej, bo chcę tymrazem zrobić projekt jeszcze lepszy od rozdziału I . I od teraz oceniajcie mnie w skali 0 -10 :) Może to też mnie troche zmobilizuje ?
Yay! Wiedziałem że wyjdzie dwójka. Choć, muszę przyznać, że jedynki nie ukończyłem.
Myślę że przeszedłem już około 80% gry, ale jakoś się zatrzymałem. Może przestałem rozumować? Nie wiem. Wiem że zagram w dwójkę. Ooooo tak...
Grafika: Do tego nic nie mam. Powiedzmy, jest OK, ale rób mapki ani pełne, ani puste.
No i narazie jest wieczny wieczór, a nie wieczna noc - przyciemnij trochę gammę, ale nie za mocno, bo ci wyjdzie czarna plama.
Muzyka: Nie wiem czy tu będzie pasował Tombik, ale zobaczy się w demku (jeżeli wyjdzie wogóle.)
Fabuła: Jest fajna. A to że nasz bohater jest chory to jest wyjaśnienie dla nowych graczy czy jak?
;]]] Cieszę się, że kolejny zainteresował się tą grą ^^
Muzykę jeszcze poprawię, bo znalazłem nie dawno taki fajny podkład . .Ogólnie, będzie zmieniona ;D
Taak . Ta choroba to wyjaśnienie ;) Ale jeżeli kiedykolwiek wyjdzie trójka to już tego nie będzie. Niech inni pomęczą się poprzednimi częściami
Przyciemnię :)
W jakim momencie zatrzymałeś się w jedynce ? :P Powiem ci na jakim etapie jesteś
Pozdrowienia i dzięki za ocenę ;]]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum