Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 35 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sro 26 Paź, 2011 17:26
Wojownik Gindaru ( Świeży temat)
Fabuła:
Świat w którym są dwa kontynenty, Imper i Gindar. Od czasu wielkiej bitwy Gindar należy do ludzi, ogry zamieszkują Imper. Jednak dwadzieścia lat po tej bitwie wszystko zaczyna się od nowa. Ogry plądrują wioski i miasta i planują zniszczyć rasę ludzką jednak czy im się uda? Czy Rangarinowi uda się zniszczyć ich plany?
Bohater:
Spoiler:
Imię: Rangar
Wiek: 28 Lat
Klasa: Wojownik
Opis: Odważny i bardzo waleczny. Lecz czasami zbyt pewny siebie.
Muzyka:
-World of Warcraft
-Heroes and Magic IV i V
-The Witcher ( Wiedźmin )
-World of Goo
I inne...
Skrypty:
- ABS by Vlad
- Smooth Scrolling by Woratana
- Game Over Menu by Moon
- Save System III by Woratana
- Shadow by Minto
- HUD by Marlos Gama
- Requiem Upgrade
Screeny:
Spoiler:
Menu:
Okno zapisu:
Brzeg(Rozpoczęcie gry)
Wioska leśna po napadzie ogrów:
Miasto Thondar
PS: Nowy temat, bo stary był pomieszany...[/center]
Fabuła: Szaaara. No to może orkowie... eee, orkowie też już byli? No to zmieńmy nazwę kontynentów. Tak, jest lepiej.
Bohaterowie: No tu już jest OK. Dobrze że bohater nie jest typowym ANIOUKIEM, jak to spotykałem w niektórych tematach.
Grafika/Mapping: Zajefajna. Taka jest dobra. Podobają mi się gry z dobrą grafiką, no a jak jej nie mają to dorabiają to grywalnością.
Zasoby: Do tego nic nie mam. (Chyba jako pierwszy oceniłem zasoby )
Zobaczymy co będzie w demku, jeśli wyjdzie w ogóle. Na razie moja ocena to 5,5/10.
Pamiętaj, to wstępna ocena, bo na razie oprócz fabuły to spostrzeżeń nie mam.
Fabuła: Świat w którym są dwa kontynenty, Imper i Gindar. Od czasu wielkiej bitwy Gindar należy do ludzi, ogry zamieszkują Imper. Jednak dwadzieścia lat po tej bitwie wszystko zaczyna się od nowa. Ogry plądrują wioski i miastakolejne i?i planują zniszczyć rasę ludzką jednak czy im się uda?Pewnie nie :pCzy RangarinowiChyba Ragnarowi...uda się zniszczyćmoże zniweczyć?ich plany?Znowu zgaduję, że tak xD
Ogólnie: 6,5/10
Spoiler:
Bohater:
Imię: RangarDecyzja!!! Ragnarin czy Ragnar??? Wiek: 28 Lat Klasa: Wojownik Opis: Odważny i bardzo waleczny. Lecz czasami zbyt pewny siebie.Prawdziwy miszcz
Ogólnie: 8/10
Spoiler:
Muzyka: -World of Warcraft
-Heroes and Magic IV i V
-The Witcher ( Wiedźmin )
-World of Goo
I inne... Kultowe... Ale nie mam nic do zarzucenia :)
Ogólnie: 10/10
Spoiler:
Skrypty: - ABS by Vlad
- Smooth Scrolling by Woratana
- Game Over Menu by Moon
- Save System III by Woratana
- Shadow by Minto
- HUD by Marlos Gama
- Requiem Upgrade
Tu też nie mam nic do zarzucenia ale... Gdzie Thomas Edison???
Ogólnie: 7/10
Spoiler:
Screeny: Tu już nie będę kopiował... Menu:5/10 Zwykłe... Podstawowe... Nie licząc fajnego title i pasującego windowa! Okno zapisu:5/10 Nic mnie tu nie interesuje... Sorry... Ale zmodyfikowane! Brzeg:7,5/10 Na wodzie jest pusto... Wioska leśna po napadzie ogrów:4/10 Gdzie nie spojrzysz tam wystająca okropnie trawa i kwiaty... Całe bukiety nawet!!! Miasto Thondar:10/10 Ładne... Proste... Ale ma to coś ;)
Ogólnie: 7/10 Wiem, jestem dziwny ^^
Muszę przyznać: Kolorystyka świetna!
PS: Nowy temat, bo stary był pomieszany...[/center] Hę? W ogóle ci się wyśrodkowanie nie udało =P
Ogólnie: 6,5/10 Mogło być lepiej... Ale i tak czekam na demko.
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 28 Paź, 2011 16:13
Tak na pierwszy rzut oka to:
Fabuła: 5/10 Oklepane! Było z 10 razy, z małymi różnicami(np. zamiast ogrów to orki, albo inna nazwa kontynentów), lecz nie nudzi się tak szybko.
Bohater: 7,5/10 Typowa postać z RPG... Wojownik, odważny, ple, ple, ple... . Zrób oryginalną postać! Jednak no cóż! Ładny char bohatera, imię też typowo z RPG ... Więc jest OK!
Screeny: Tutaj bardziej konkretnie:
Menu: 9/10 Bardzo ładne, z klimatem, jednak postać na tle nie pasuje do chara
Okno zapisu: Nie ma co oceniać
Brzeg: 8,5/10 Słuszna uwaga jednego z użytkowników, bardzo ładna mapa, lecz brak elementów na wodzie, przez co robi się pusto...
Wioska: 7,5/10 Mapa także bardzo mi się podoba, lecz jeżeli po napadzie, to nie tylko kilka płomyczków na dachu, a reszta chatki piękna i nietknięta! Zrób więcej zniszczeń np. powyłamywane deski, krew itp.
Miasto: 10/10 Bardzo ładnie i nastrojowo
Ogólnie: 8/10
Pracuj dalej, zobaczymy
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 35 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pią 28 Paź, 2011 16:53
Teraz dobrze???
Nie wiem czemu ale wydaje mi się że muzykę dodałem świetną do gry.
Jak w nią gram to sprawia taki klimat jaki jest w grze. Np. klimat wojenny to jest taka ponura piosenka itp. itd.
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011 09:15
Tutaj bardziej niż ogry i wilki atakują bugi!
Bugi które udało mi się znaleść:
-Na brzegu w beczce, można wziąść nieskończoną ilość mieczy
-Drzwi w wiosce jak i w mieście bugują! Po otwarciu widać ścianę budynku!!! Za drzwiami ma być czarne pole!
-Po wejściu do kowala, teleportuje nas pod drzwi kupca! Co to ma być?
-Po wejściu do handlarza bronią, można wejść za stolik, po łukach, które leżą na stole! Zmień blokowanie
-Może nie tyle bug, ale wejdę do drugiej części miasta, to nie mogę wrócić znowu do pierwszej
Co mi się nie podoba:
-Brak możliwości rozmawiania z niektórymi osobami, daj chociaż jakiś jeden stały tekst!
-Brak możliwości wejścia do budynków, jeżeli do jakiegoś budynku nie da się wejść, zrób animację zamkniętych drzwi i np. tekst bohatera "O! Zamknięte!", a do reszty zrób wnętrze, choćby bez NPC!
-Muzyka w mieście! Ze słowami, których w grze nie powinno być! Reszta za to bardzo dobrze dopasowana... World of Goo przeszedłem kilka razy, więc muzyka mi nie pasowała, ale tylko dlatego że ona występowała na koniec gry, wiec zmień tylko muzykę w mieście
To tyle! Popraw te rzeczy i wydaj kolejne demko!
P.S: Grę zakończyłem w mieście! Jest jeszcze dalsze rozwiązanie?
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Fabuła:
Mamy Wielką Wojnę, Ogry wysłane na Imper, ludzie na Gindarze, ok. Dwadzieścia lat po bitwie... Zaraz, bitwie czy wojnie? Bo wojna to całość działań militarnych, a bitwa to pojedyncza potyczka. Nieważne, ważne, że 20 lat po wojna zaczyna się na nowo. Oczywiście jest to 20 lat, a nie np. 19 lat i 5 miesięcy, lecz bardziej to oryginalne od 100 lat co do sekundy. Ogry plądrują wioski i miasta, no tak, to w końcu ogry. Ale jak się dostali na ten Gindar? Jeśli są to dwa kontynenty po przeciwnych stronach kuli ziemskiej, to zgaduję, że są zbyt prymitywne, by zbudować statki transoceaniczne. Jeśli zaś te kontynenty są jak Eurazja, to powinny być wcześniej jakieś potyczki na granicach. No i dlaczego ogry wyruszają na wojnę? Bo tak? Bo minęło już 20 lat? Bo głosy w głowie im kazały? Żeby fabuła była dobra, każdy musi mieć jakieś motywy działania, również źli. Badass w grze nie powinien działać na zasadzie "Dlaczego zabijam? No bo zły jestem to muszę, nie?". Dlaczego chcą zniszczyć ludzi? W odwecie za przegraną wojnę? Jeśli tak, to czym tamta wojna była spowodowana? Świat musi mieć swą historię. No i oczywiście Rangarin. Lecz dalej dowiadujemy się, że chodzi o Ragnara... skoro w imieniu bohatera są takie niekonsekwencje, to boję się ściągać demko, bo powiedzą, żebym szedł do wioski Virmylys, a na mapie będzie tylko wioska Muragunti... No i niszczenie planów... Plany to można zniszczyć paląc je lub wylewając na nie kawę, takie plany na papierze, rozpisane działania wojsk, etc. Jeśli chodzi o plany typu "Podbijem ich bo som człowiekami i to jest powód nasz!", to można je jedynie zniweczyć, jak już zostało napisane.
Bohater:
A więc ma na imię Rangar! Ok, niech będzie. 28 lat, wojownik, raczej standard. Odważny, waleczny, pewny siebie, czyli macho pokroju "Ogry nic mi nie zrobią! <poprawia grzywkę> Zabiję je tym oto złotym sztyletem <przegląda się w wypolerowanej powierzchni głowni> Strzeżcie się kreatury, nadchodzę! Ha!". Nie mój typ na main hero.
O muzyce się nie wypowiem, zależy od użycia jej.
Skrypty:
Cosik malizną zajechało... Rozumiem, może być minimalistycznie, ale... Żadnej mapy? Żadnego nowego menu? Titla? Nawet Edisona nie ma... A przy tym - he he - "oświetleniu" map przydałoby się jakieś światełko raz na jakiś czas...
Screeny:
Menu: nie pasuje do gry. Nichuchu nie wyobrażam sobie tak wyglądającego ogra, ani Super Hiper Dobrego i Światłego Bohatera Ratującego Świat w takiej zbroi.
Okno zapisu: No jest, widzimy. I tyle.
Brzeg: Dwie linie dodatków równo z końcem drzew, układają się zbyt regularnie.
Wioska: Ta ścieżka coś pourywana nieco... I domy są identyczne i mdłe, nia mają żadnych dodatków, ot ściany, dach i okno. Ale widzę, że jednak jakiś skrypt na światło jest w użyciu!
Miasto: To samo z domami. I drzewa mogłyby wystawać zza nich, a nie kończyć się na linii dachu.
Demko:
Jak tylko się pobierze (60MB? o.O), ocenię też dialogi i całokształt. Można pisać, edytuję ten post.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 35 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011 14:00
Oks naprawione bugi:
- Nieskończone miecze
- Ściana za drzwiami
- i reszta również a do kowala wejść nie można bo nie zrobiłem jeszcze jego domku.
- Facesety i rozmowy będą najgorsze...
Jeśli możecie to dajcie jakiś programik czy coś aby zrobiłbym sobie Face do tych postaci. Bo ja sam robię chary do gry...
Nie no, o demie napiszę w tym poście jednak
Otwieram menu i jakie imię widzę? REMER! Nasz bohater ma już trzy imiona xD
Ponadto faceset nijak nie pasuje do chara.
A w dialogach już Rangar! Gratuluję zdecydowania!
Domki w mieście są małe i wyglądają identycznie. Ludzie chodzą chaotycznie, po trawnikach, wpadają na siebie... Słowa muzyki nie pasują do rozgrywki.
W lasach za dużo wszystkiego na ziemi - pniaki, krzaki, kwiaty, czasem nie da się wręcz przejść. W jednym miejscu nie da się dojść do skrzyni bo taki właśnie krzaczek ją blokuje, a bez wzięcia mikstury HP (jak mniemam) nie da się przejść dalej. Kilka mapek przebiegłem mając 5 HP.
W wiosce ten facet tak od razu proponuje nam nocleg? "Nie obchodzi mnie, że mamy ciężkie czasy, w tle jest mroczna muzyka, ty masz miecz i możesz być seryjnym mordercą, prześpij się w moim domu!". Nic dziwnego, że szybko zginął. Pewnie ogra chciał na herbatkę zaprosić.
W mieście już lepiej z tekstami, bo postacie... Nie mówią nic
No ale ten tekst kupca, "Kupuj, kupuj!" mnie rozwalił. A zaraz potem gra się wywaliła. Nie, nie będę tego przechodził jeszcze raz, wolę porobić coś ciekawszego i lepszego, nie wiem... Jedzenie krakersów powinno być chyba ciekawsze, nie?
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011 15:53
Cytat:
W jednym miejscu nie da się dojść do skrzyni bo taki właśnie krzaczek ją blokuje, a bez wzięcia mikstury HP (jak mniemam) nie da się przejść dalej.
Też się chwilkę męczyłem z tym(zapewne ci chodzi o skrzynkę w obozie ogrów). Jednak mylisz się! Da się dojść, ale za koroną drzewa, bo tak to wszystko blokuje!
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum