Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Labirynt
Autor Wiadomość
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
  Wysłany: Wto 01 Lis, 2011 21:27
Labirynt

Fabuła
Masz do wyboru jedenaście postaci + jedną bonusową.
Wszystkie postacie(oprócz bonusowej), to kwadraty. Akcja gry osadzona jest w labiryncie.
Twoim zadaniem jest dostanie się do wyjścia. Po drodze, musisz zbierać punkty potrzebne do ukończenia poziomu. Zależnie od poziomu trudności, ilość punktów do ukończenia poziomu, jest inna. Na najniższym stopniu trudności - brak.

Zdjęcia
Spoiler:

Menu
Spoiler:



Gra
Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:





Inne
W razie problemów z przechodzeniem poziomów, piszcie w tym temacie w tagach "[spoiler]".
Ostatnio zmieniony przez Angius Sro 02 Lis, 2011 19:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011 22:30
RMSmak i jego koledzy ze sceny RM-a cie dojadom!
Bo to nie JRPG jest, tylko jakaś - tfu! - minigierka!
A tak serio, jutro pobiorę i pogram, zapowiada się ciekawie :mrgreen:
Nie pasuje mi tylko użycie czcionki futharkopodobnej... Ja bym ci Visitor proponował :-)
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011 23:21
Ok, czekam na opinię :-P
Visitor, rzeczywiście by pasował, ale jak dla mnie jest nieźle :-D
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011 10:16
Ok, notujemy błędy po kolei :mrgreen:
W samouczku:
- Przez TĘ część. TĄ częśćiĄ, ale TĘ część.
- Na twojej drodzĘ - literówka
- Czerwony wyłącznik wygląda jak czerwona ściana do otwarcia czerwonym kluczem
Dalej błędów nie ma. Może poza tym, że te spowalniacze i przyspieszacze w ustawieniu poziomym zrobiłbym z pionowymi paskami. No i w menu gdy pytają się o samouczek, nie działają customowe grafiki tylko jakieś zwykłe napisy są. A tak poza tym, to na prawdę świetna gra :mrgreen:
Fabuły i mappingu siłą rzeczy nie ocenię :-)
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011 14:02
Fajny pomysł na użycie Rpg Makera :-D
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011 16:17
Angius, dzięki. Ayene mi pisała o tym "tą" i "tę". Wydawało mi się, że poprawiłem wszystko :-|

Angius napisał/a:
No i w menu gdy pytają się o samouczek, nie działają customowe grafiki tylko jakieś zwykłe napisy są.

Nie rozumiem :-P

Dzięki za ocenę.


@EDIT:
ReUP linku:

(Ang, podmienisz z tym z 1 posta? :-P )

[ Komentarz dodany przez: Angius: Sro 02 Lis, 2011 19:27 ]
Ano podmienię, znaj łaskę Kapitana :ahoy:
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

Ostatnio zmieniony przez Angius Sro 02 Lis, 2011 19:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Czw 03 Lis, 2011 08:03
No zobaczy się. Później pobiorę bo teraz muszę coś zrobić ale wieczorem
pobranie masz jak w banku. Potem napiszę ocenę jaką wystawiam itp.

Powodzenia w przyszłych projektach wszystkim ultimatowiczą!
________________________
...
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sob 19 Lis, 2011 20:19
Aloha
Labirynt, to gra bardzo pomysłowa i złożona w swojej prostocie. Choć nie przeszłam całej (doszłam do 7 poziomu), czas spędzony przy niej za stracony uznać nie mogę. Z pozoru gra wydaje się bardzo prosta, lecz później wychodzi szydło z worka, i zaczynają się lekkie schody ;-) Rozpisałabym się trochę o fabule, ale wiecie jak jest :mrgreen: W każdym razie projekt zasługuje na słowa pochwały. Autor dołożył wielu starań aby powstała ta mała, ciesząca i zabijająca czas gra :lartarin:
Pozdrawiam poważnych twórców!

A propos
Cytat:
Później pobiorę bo teraz muszę coś zrobić ale wieczorem
pobranie masz jak w banku. Potem napiszę ocenę jaką wystawiam itp.

Nie mam pojęcia czy pisać jak "krowie na rowie", czy nieco niedosłownie...? Większość userów jest pustosłownych. W zapowiedziach obiecują "złote góry" komentarzy, a w rzeczywistości !@#$ piszą! To tyle...
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 21 Lis, 2011 14:38
Lartarin, dzięki za ocenę ;-)
vitas, :lol2:
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011 14:46
No co Melvin. Każdemu się zdarza. Naprawdę cię przepraszam.
Jeśli tylko nie zapomne to pobiorę lecz teraz mam przekroczony limit danych
i mam pare chwil na necie u kolegi. Postaram się nie zapomnieć i przepraszam jeszcze raz.
Pozdro! Vitas!
________________________
...
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011 15:09
Na pewno obraża ambicje osób, które szukają w grach na rpgmaker wysiłku intelektualnego związanego z fabułą i zdroworozsądkowym zwarciem klimatu z tym co mamy na ekranie...no bo ktoś sobie liczy, że to będzie gra fabularna o czymś a tu fabuły nie ma żadnej i czegoś co można nazwać przygodą zrozumieniem tego co się robi.
...kolory strzałek to nie są postaci uff...kwadraty to nie świat i lokacje, a kółka to żadne przedmioty, a szukanie kółek w pustych labiryntach to nie jest przygoda...dlaczego ? Bo to kompletnie nie ma sensu.


... dałbyś ziomka z pochodnią łażącego po jaskini szukającego jakiegoś złota czy coś i dołożył byś jakąś fabułę może by była jakaś taka średniawa gra zręcznościowa a tu nasrane kwadratów...



gdzie historyjka i pomysł. Naprawdę niewiele wysiłku tylko trzeba pomyśleć troche w inną stronę. Nie poddajesz się rób następną gierę, ale opowiadaj coś tą grą...fabularne gry rządzą...

na zachętę 5/10 żeby nie być demotem....
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011 16:21
Dzięki za ocenę.
Gościa z pochodnią chciałem zrobić w następnej części. Co do braku fabuły to tak jest i będzie. Ta gra nie ma być fabularna tylko zręcznościowa.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 22:12
No. Wreszcie miałem więcej czasu i przetestowałem Labirynt. Zaskoczyło mnie to
ale gra wciągneła mnie i to na dość długo. Odczuwałem oznaki choroby "jeszcze jednego
poziomu". Faktycznie AI-RPG ma rację. Lepiej by to wszystko wyglądało gdyby chodzł se typek
z pochodnią czy czymś i zbierał punkciki i klucze bądź coś innego. Mimo to gierka dobra.
A raczej Minigierka. I wiesz co ci powiem. Mogłoby być coś takiego w jakimś większym projekcie
jako minigra. Np. Miałbyś małe pole, wyglądające jak mechanizm. Chodziłbyś czymś
jak główka wytrychu i otwierałbyś tak zamki. Niezły bajer. Nie odchodząc od tematu 7,5/10
________________________
...
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Nie 18 Gru, 2011 14:25
Było by ok tylko to nie jest gra fabularna. Każdy widzi, że ostatnio komentarzy o jakichkolwiek grach na makera jak na lekarstwo. To przez wrzucanie minigierek z konkursów i tym podobnych gierek nie rpg/przygodówek bez fabuły...ludzie to dostrzegają i olewają gry...

RADY:

Bez opowiadanej fabuły nie ma gry na rpgmakera...Nie wrzucajcie takich gier...Taki gry to mogą być skrypty minigry do rpga, a nie pełnoprawne tytuły...

:-/
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Nie 18 Gru, 2011 16:21
A 8bit to niby rozbudowana gra z pro fabułą i wieloma questami?
Każdy robi to na co ma ochotę i niczym na to nie wpłyniesz.
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene