Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Hero Of The Prophecy
Autor Wiadomość
adzio96 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Jaworzno
  Wysłany: Sob 05 Lis, 2011 17:47
Hero Of The Prophecy
Witam!! Przedstawiam mój nowy projekt który nazywa się Hero Of The Prophecy. Projekt dość skromny choć fabuła będzie dość rozbudowana.
Stworzona na silniku RPG MAKER VX.

FABUŁA:
Spoiler:


-Aby poznać fabułę gry musimy cofnąć się kilka tysięcy lat wstecz :
Dwóch najpotężniejszych Wojowników na świecie Tales i Nelis postanowili założyć zakon zwany Zakonem Niebieskiego Miecza. Zakon został powołany do walki z czarnoksiężnikami którzy w tych czasach panowali. Tales świetnie odgrywał swoją rolę w klanie, jednak Nelisa interesowała tylko moc, wkrótce potem pokłócili się wojownicy i obiecali sobie że będą od teraz wrogami. Nelis opanował moce mrocznej magii dzięki czemu stał się bardzo potężny. Zbuntował ludzi przeciwko Talesowi i zabrał ich z zakonu, razem postanowili założyć własny zakon : zwany zakonem Czerwonej Śmierci, którzy chcieli zapanować nad światem. Jednak garstka ludzi nadal pozostała wierna Talesowi i zrobi wszystko aby pokonać Nelisa i jego zakon.
Po ich śmierci myśleć by się mogło że konflikt ustanie, jednak nie, Nelis przekazał władze swojemu najstarszemu synowi Rodowi, który chciał dokończyć dzieło swego ojca. Tak od ponad 10 wieków Zakon Czerwonej Śmierci próbuje zapanować nad światem. Wreszcie teraz jest nadzieja. Nieomylna Wyrocznia wskazała chłopca który podoła wyzwaniu i będzie w stanie zgładzić Zakon Czerwonej Śmierci raz na zawsze.
-Głównymi bohaterami są Komuro i Tamara (rodzeństwo) , którzy muszą uciekać z domu gdy okazuje się że ktoś ich zaatakował. Matka rodzeństwa staje w ich obronie, matka należy do zakonu niebieskiego miecza założonego przez wielkich wojowników. Teraz jednak są bardzo skromną drużyną, gdyż pozostaje coraz mniejsza nadzieja na pokonanie złych sił Zakonu Czerwonej Śmierci. Czarnoksiężnicy z zakonu CZŚ dowiedzieli się o synie wybranym i mają nadzieję że to własnie Komuro, dlatego wybierają się do ich domu aby go zabić ... Matka jest gotowa oddać za nich swoje życie gdyż wierzy że Komuro jest wybrańcem który może pokonać zakon czerwonej śmierci...
Dzieciom udaje się uciec z domu jednak aby zgubić pościg postanawiają się rozdzielić i nie wiedzą wtedy jeszcze że to będzie ich najgorsza decyzja w życiu...



SCREENY:
Spoiler:


Spoiler:


Narazie 2 screeny niedlugo dodam więcej. Proszę o komentarze, oceny.
Narazie to zapowiedź jeszcze może się wszystko zmienić

CHCESZ ŚLEDZIĆ DALSZE LOSY PROJEKTU ?? ZAPRASZAM NA www.japanime.npx.pl

Stopień Ukończenia:1%
Fabuła:1%
Grafika:1%
Muzyka:0%
________________________
Moje Aktualne projekty:
-Hero Of The Prophecy

Więcej na http://japanime.npx.pl
 
 
Aesen 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 154
Skąd: Kurowa
  Wysłany: Sob 05 Lis, 2011 18:16
No nie wiem co napisać grę oceniam na 3/5 mapka taka sobie.
A co do fabuły 4/5 myślę , że zagram w pełną wersje.
________________________
Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy.
 
 
adzio96 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sob 05 Lis, 2011 18:19
To narazie 1 screen wiadomo narazie sie biore za podstawy a chciałem przedstawić chociaż 1 . Napewno jeszcze popracuje nad tym ;)
________________________
Moje Aktualne projekty:
-Hero Of The Prophecy

Więcej na http://japanime.npx.pl
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 05 Lis, 2011 18:19
Na tym screenie z pokojem... STRAAAAAAAAASZNIE PUSTO!!!
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 05 Lis, 2011 18:34
Cytat:
Dwóch najpotężniejszych Wojowników na świecie Tales i Nelis

Ja bym ich Tales i Pitagoras nazwał, to, co odstawiają, to dla niektórych czarna magia jest...
Cytat:
obiecali sobie że będą od teraz wrogami

- Siema Tales!
- No, siema Nelis!
- Ty, moglibyśmy być wrogami..?
- Hmm... Chyba tak...
- To co, będziemy?
- No dobra...
- Ale obiecaj!
- Obiecuję, obiecuję...

Cytat:
myśleć by się mogło

A nawet zdawać by można. A wręcz mieć pewnym i być przekonanie.
Cytat:
Matka rodzeństwa staje w ich obronie, matka należy do zakonu niebieskiego miecza

Tak więc matka ich obroniła, bo była ich matką. A matka jak to matka - ma właściwy matce matczyny instynkt, w końcu dzięki temu jest matką. Matczyną bardzo, trzeba dodać.
Cytat:
CZŚ dowiedzieli się o synie wybranym i mają nadzieję że to własnie Komuro, dlatego wybierają się do ich domu aby go zabić ...

Kiedyś coś podobnego czytałem... Moment... Tam chyba nie było ZCŚ, tylko jakiś... Herod bodaj?
Cytat:
Matka jest gotowa oddać za nich swoje życie gdyż wierzy że Komuro jest wybrańcem który może pokonać zakon czerwonej śmierci...

Matka jest w stanie oddać życie za tych, którzy ich napadli? FTW?
Chyba, że ci o tych braci chodziło... Ale to też gdzieś czytałem... Historia Pottera?
Fabuła jest... Jest... No czasem słów mi brak... Nie dość, że niepoprawnie używasz stałych językowych typu "zdawać by się mogło" i "myśleć by można" ("Myśleć by się mogło"? FTW?), nie dość, że główne postacie zawiązujące fabułę są infantylne do cna (obiecali sobie wrogość? proszę cię...), nie dość, że nie znasz czegoś, co zowie się "s y n o n i m" (mogłeś więcej tej "matki" tam wcisnąć...) to jeszcze - podświadomie bądź nie - opierasz się na Biblii (sic!)

Screen1: skrypt na menu z grafikami, w których ktoś pokazał swoje paintowe moce.
Screen2: Ahahahahahahahahahahahahahahahahahaha (wdech) hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha (wdech) Licz do dziesięciu... Raz... Dwa... AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Spokój, spokój, pomyśl o głodujących dzieciach w Etiopii... Buehehehehehehehehehehe! Uf, dobra, jeśli minuta śmiechu przedłuża życie, to dzięki tobie dożyję setki spokojnie. Błędy? Blat i kuchenka namalowane na ścianie - mają z niej wystawać, półki na wysokości kopa, dom jednoizbowy, skrzynki i worki wyglądające, jakby lewitowały nad sufitem, sam sufit zaś przy przejściach schodzi chyba po skosie w dół, bo nigdzie nie widze tam ścian. A, no i na szklarza chyba zabrakło, bo okien tam tyle, co zgody w polskim rządzie.

Wybacz, ale ocenię gdy będzie co oceniać, bo póki co, to... Ahahahahahahahahahaha :lol2: :lol2: :lol2:
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Gordon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: Prypeć
Wysłany: Sob 05 Lis, 2011 18:56
ŁOT DE FAK??? COŚ TY ZROBIŁ Z TYMI ŚCIANAMI!!??

Po pierwsze primo: Na cholerę dajesz tiles STOŁU jako sufit??? I w tym domu nie ma okien?
Co oni w Podziemiu mieszkają? Raczej tak. Podstawowe RTP. Ha, ładnie by wyglądało to jakby ktoś tym się umiał posługiwać, no ale jak ktoś robi prostokątne kuchnio-salony z kilkoma skrzyniami i ściano-kuchnią to wiesz...

Po drugie primo: Rozbudowana fabułą, powiadasz? Ze wstępu wywnioskowałem że jest rozbudowana pod względem stylistycznym, czyli na twój język:

Schemat:

Jest zakon kilka tysięcy lat temu. Jest ten dobry i ten zły. No i później jest dziecko-wybraniec. Ci źli chcą je zabić. Itp itd.

Twoja wersja:

Jest jeden zakon kilka tysięcy lat temu. Jest Dobry i Zły. Rzucają się sobie do gardeł, powstaje drugi zakon. Potem jest dziecko-wybraniec. JEST MATKA :-o . Zły chcę ich zabić. Uciekają.

%#?*, co to jest? Szajbnięte mapki, szajbnięta fabułą, szajbnięte RTP.

2/10 - Ćwicz, ćwicz, ćwicz. Ah, no i naucz się rozróżniać tilesy, bo jak tak dalej pójdzie to będziesz wstawiać drzewa do domów "Bo to som lampy przeciesz!"

PS: Sorki za słownictwo, poniosło mnie :P

PS 2: Ah, no i spojrzałem przypadkowo na twój podpis. Taaak, to będzie wielka gra.

Postęp fabuły: 1%. Co, przepraszam? CO? JESZCZE NIE WYMYŚLIŁEŚ FABUŁY? :shock: A jak już wymyśliłeś, to napisz to tam, albo to kurczę usuń.
________________________
:) Aktualności&Zapowiedzi :(

Nothin' here.


 
 
adzio96 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sob 05 Lis, 2011 20:43
kernelly to nie tak
fabułe mam całą stworzoną tylko 1% około tego przelałem do gry dopiero ;]
Chodzi tutaj o zdarzenia i całą grę
________________________
Moje Aktualne projekty:
-Hero Of The Prophecy

Więcej na http://japanime.npx.pl
 
 
kalmar 



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 4
Wysłany: Sob 05 Lis, 2011 21:14
Nawet ja taki zły w robieniu map nie jestem. Stół robi za sufit?!

Jest ktoś i inny ktoś. Tak? I są przyjaciółmi, aż jakiś zakon założyli i... "Obiecaj! Zostań moim wrogiem!" Coś słabo z tą fabułą. Tak w ogóle dlaczego niebieski miecz i czerwona śmierć?
 
 
adzio96 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 08:25
kalmar napisał/a:
Tak w ogóle dlaczego niebieski miecz i czerwona śmierć?

Bo tak mi się podobało, ale w grze będzie wyjaśnione dlaczego właśnie takie nazwy ;]

Tak Wgl . To mam jeszcze 1 screen ;p
Spoiler:


Według mnie trochę lepszy ;)
a z tą obietnicą to nie było tak że nagle sobie obiecali być wrogami ale o tym dowiecie się w grze bo napewno będzie przedstawiona ich historia. Zagracie w grę to się dowiecie wszystkiego ;] Wiem nie jestem mistrzem pisarstwa, troche to źle ująłem w słowa, ale zagracie zobaczycie ;]
Pozdrawiam
________________________
Moje Aktualne projekty:
-Hero Of The Prophecy

Więcej na http://japanime.npx.pl
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 08:49
Wnętrze wygląda jak zewnątrz... Na wyjściu nie ma ściany o.0...

Mapping dalej LEŻY I KWICZY!
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
adzio96 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 08:59
a jak tam chciałeś ściane zrobić po prawej stronie ??
________________________
Moje Aktualne projekty:
-Hero Of The Prophecy

Więcej na http://japanime.npx.pl
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 09:24
Eeee... normalnie? Dać 2 tile ściany! Nie zabieraj sie za taką grę, z takim mappingiem... Poczytaj tutki, pooglądaj mapki innych... POĆWICZ!
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 09:31
W każdym domu są dwa wyjścia? :O
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
adzio96 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 10:31
Ogólnie na screenie nie jest dom tylko 1 pokój tego domu ;] i dlatego nie ma sciany po prawej stronie i lewej bo są przejscia do innych pokoi. Może troche nie przemyślane , popracuje nad tym żeby było lepiej, tak jak mówiłem to dopiero zapowiedź gry
________________________
Moje Aktualne projekty:
-Hero Of The Prophecy

Więcej na http://japanime.npx.pl
 
 
Ogr78 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 47
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 11:04
stol jako sciana? Hahahahahahahahahaha!
________________________
Potrzebuje kogos kto poprawi bledy w mojej grze!!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene