Zamknięty przez: Ayene Nie 27 Lis, 2011 12:51 |
Wysuwające się kolce które krzywdzą bohatera. |
Autor |
Wiadomość |
Legendarny
Preferowany:
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 19
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 12:48
|
|
Wysuwające się kolce które krzywdzą bohatera.
|
Chce aby Kolce wysuwały się i wracały do dziur w co jakiś czas. Kiedy bohater wejdzie na takie kolce kiedy są wysunięte dostaje obrażenia. |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 14:55
|
|
|
Masz charset kolców, ustawiasz je na podłodze i dajesz położenie dolne, start na dotknięcie zdarzenia, animacja wysuwania, odjęcie HP bohaterowi, animacja wsuwania i tak w pętli. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Tjef
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 163 Skąd: Wolsztyn
|
|
|
|
LordVitas
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 16:40
|
|
|
Dość przydatnę. Wykorzystam to bo w mojej grze ( patrz opis )
robię side questa z katakumbami pełnymi pułapek. |
________________________ ... |
|
|
|
Legendarny
Preferowany:
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 19
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 18:25
|
|
|
Ale mi chodzi o to aby wysuwały się od czasu do czasu aby bohater mógł uniknąć. |
________________________ Celestia Royal Guard |
|
|
|
LordVitas
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 19:07
|
|
|
Ja bym spróbował zrobienia równoległego zdarzenia, w którym by było:
Przelącznik: Kolce ON ( i wtedy dotknięcie kolcy rani bohatera i np. odrzuca go do tyłu)
potem dałbym
czekaj (i tutaj ile chcesz czasu między wychyleniem się kolców)
no i
Przełącznik: Kolce OFF
I tak w kółko by się działo. A kolce na tryb: zwykłe dotknięcie.
No i powinno działać. Sam tak zrobię w moim projekcie. |
________________________ ... |
|
|
|
Tjef
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 163 Skąd: Wolsztyn
|
|
|
|
LordVitas
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 19:50
|
|
|
Chodziło mi o to ThiefStory, że jak Kolece jest Off to zdarzenia nie ma
i kolce pojawią się kiedy włączy się przełącznik. |
________________________ ... |
|
|
|
Ness0
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 18
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 20:34
|
|
|
To myślę że że wystarczy dać z 5 stron na jednych kolcach, i żeby zmieniały przełącznik co sekundę. I im bardziej są wysunięte, tym więcej obrażeń zadają.
Tylko teraz problem, bo nie wiem jak dać dotknięcie zdarzenia i równoległe zdarzenie jednocześnie. |
|
|
|
LordVitas
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 21:05
|
|
|
Ness0 napisał/a: | To myślę że że wystarczy dać z 5 stron na jednych kolcach, i żeby zmieniały przełącznik co sekundę. I im bardziej są wysunięte, tym więcej obrażeń zadają.
Tylko teraz problem, bo nie wiem jak dać dotknięcie zdarzenia i równoległe zdarzenie jednocześnie. |
Proste. Dotknięcie zdarznia ustawiasz w kolcu a równoległe zdarzenie nie dokońca musi być
kolcem. Możesz zrobić je w przypadkowym miejscu kilka kratek od kolcy i w nim robisz co trzeba.
Pozdro! Vitas |
________________________ ... |
|
|
|
|