Zamknięty przez: Ayene Nie 27 Lis, 2011 12:51 |
Błąd? co to za błąd w cache? |
Autor |
Wiadomość |
emek1992
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:08
|
|
Błąd? co to za błąd w cache?
|
Script 'Cache' line 301: SyntaxError occured.
#--------------------------------------------------------------------------
# alias dash?
#--------------------------------------------------------------------------
alias dash_mso dash? unless $@
def dash?
if $game_switches[YE::SYSTEM::AUTO_DASH_SWITCH]
return false if @move_route_forcing
return false if $game_map.disable_dash?
return false if in_vehicle?
return false if Input.press?(Input::A)
return true
else
dash_mso
end
end
end |
|
|
|
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:12
|
|
|
Po pierwsze,skrypty umieszczaj w [code][/code*] usuń gwiazdkę.
Po drugie,podaj opis błędu i można tez screenshot.
Jakie masz dodane skrypty? |
________________________
|
|
|
|
PaayJer
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 86
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:13
|
|
|
Kod: | #--------------------------------------------------------------------------
# alias dash?
#--------------------------------------------------------------------------
alias dash_mso dash? unless $@
def dash?
if $game_switches [YE::SYSTEM::AUTO_DASH_SWITCH]
return false if @move_route_forcing
return false if $game_map.disable_dash?
return false if in_vehicle?
return false if Input.press?(Input:::A)
return true
else
dash_mso
end
end
end |
spróbuj to, po moim mini szkoleniu staram się pomagać...
ciekawe jak to wyjdzie... |
________________________ Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj! |
|
|
|
emek1992
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:14
|
|
|
błąd ten sam dalej |
|
|
|
emek1992
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:20
|
|
|
wyświetla , że koncówka tego jest błędna to ostatnie END |
|
|
|
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:22
|
|
|
Spróbuj dopisać dodatkowe END lub usunąć jedno. |
________________________
|
|
|
|
emek1992
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:24
|
|
|
no własnie robię tak nazmianę jak usunie 1 to idzie do początku , ze jest błąd jak dodam to pojawia się kolejna linijka nizej ze błąd. co jest do cholery |
|
|
|
PaayJer
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 86
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:28
|
|
|
Podmień może całe Cache na to:
Kod: | #--------------------------------------------------------------------------
def self.character(filename)
load_bitmap("Graphics/Characters/", filename)
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Get Face Graphic
# filename : Filename
#--------------------------------------------------------------------------
def self.face(filename)
load_bitmap("Graphics/Faces/", filename)
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Get Parallax Background Graphic
# filename : Filename
#--------------------------------------------------------------------------
def self.parallax(filename)
load_bitmap("Graphics/Parallaxes/", filename)
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Get Picture Graphic
# filename : Filename
#--------------------------------------------------------------------------
def self.picture(filename)
load_bitmap("Graphics/Pictures/", filename)
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Get System Graphic
# filename : Filename
#--------------------------------------------------------------------------
def self.system(filename)
load_bitmap("Graphics/System/", filename)
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Clear Cache
#--------------------------------------------------------------------------
def self.clear
@cache = {} if @cache == nil
@cache.clear
GC.start
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Load Bitmap
#--------------------------------------------------------------------------
def self.load_bitmap(folder_name, filename, hue = 0)
@cache = {} if @cache == nil
path = folder_name + filename
if not @cache.include?(path) or @cache[path].disposed?
if filename.empty?
@cache[path] = Bitmap.new(32, 32)
else
@cache[path] = Bitmap.new(path)
end
end
if hue == 0
return @cache[path]
else
key = [path, hue]
if not @cache.include?(key) or @cache[key].disposed?
@cache[key] = @cache[path].clone
@cache[key].hue_change(hue)
end
return @cache[key]
end
end
end
|
|
________________________ Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj! |
|
|
|
emek1992
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 17:30
|
|
|
ostatnie jest źle end |
|
|
|
Tjef
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 163 Skąd: Wolsztyn
|
|
|
|
emek1992
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 18:24
|
|
|
tak jest dobrze w nowym projekcie usunełem jeden skrypt:) |
|
|
|
|