Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Ikony Tytuł
Autor Wiadomość
pro14ab 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 32
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 15:54
Ikony Tytuł
Opis:Ikony są obok każdego tytułu ekranie opcji ale co 3 sekundy, ikona zmienia się.
Autor:Gab!
Kompatybilność: VX
Instrukcja: Wklej skrypt nad Main
Screen
Spoiler:


Skrypt
Spoiler:

Kod:
#================================================= =============================#
#Ikony # Tytuł                                                                  #
#------------------------------------------------- -----------------------------#
# Autor: Gab! (Mundo RPG Maker)                                                 #
# Data: 16/06/2011                                                              #
#------------------------------------------------- -----------------------------#
#------------------------------------------------------------------------------#
# Wykonane dla: glorenconi                                                     #
#  Fabryczne: PRO Coders                                                       #
#                                                                              #
# OŚWIADCZENIE już skonfigurowane                                              #
#------------------------------------------------------------------------------#
# www.mundorpgmaker.com                                                        #
# www.mundorpgmaker.com/forum                                                  #
#------------------------------------------------------------------------------#
#  Masz pełną wolność modyfikacji, dystrybucji i wykorzystania skryptu z       #
#       TAKICH HEAD, pozostaje nienaruszona. Bez zmian.                        #
#==============================================================================#

#==============================================================================#
# *  KONFIGURACJA                                                              #
#==============================================================================#

module Gab
  module TitleIcons
   
    ICONS = [
    # ID z ikon, aby zmienić
    # Oddzielając je przecinkami
              [1,20,34], # Nowa gra
              [2,33,31], # Wczytaj gre
              [3,16,25]  # Wyjdź z gry
    ]
   
    CTIME = 3 # Tempo, em segundos, da troca dos ícones
   
  end
end

#==============================================================================#
# * KONIEC KONFIGURACJI                                                        #
#==============================================================================#

class Scene_Title
  alias old_st_ccw create_command_window unless $@
  alias old_st_upd update                unless $@
 
  def create_command_window(*args)
    old_st_ccw(*args)
    @window_icon_index   = [0]*3
   
    tmp = -1
    @window_icon_index.map!{|i| (i + 1) % Gab::TitleIcons::ICONS[tmp += 1].size}
    tmp = -1
    @command_window.icon = @window_icon_index.map{|i| Gab::TitleIcons::ICONS[tmp += 1][i]}
    @command_window.refresh
  end
 
  def update(*args)
    old_st_upd(*args)
    if (Graphics.frame_count % (Graphics.frame_rate * Gab::TitleIcons::CTIME)) == 0
      tmp = -1
      @window_icon_index.map!{|i| (i + 1) % Gab::TitleIcons::ICONS[tmp += 1].size}
      tmp = -1
      @command_window.icon = @window_icon_index.map{|i| Gab::TitleIcons::ICONS[tmp += 1][i]}
      @command_window.refresh
    end
  end
   
end

class Window_Command 
  attr_accessor :icon
 
  def initialize(width, commands, column_max = 1, row_max = 0, spacing = 32, icon = [])
    row_max = (commands.size + column_max - 1) / column_max if row_max == 0
    super(0, 0, width, row_max * WLH + 32, spacing)
    @commands, @item_max, @column_max, @icon = commands, commands.size, column_max, icon
    refresh
    self.index = 0
  end
 
  def draw_item(index, enabled = true)
    rect = item_rect(index)
    rect.x += 4
    rect.width -= 8
   
    if !@icon.empty? && defined?(@icon[index])
      draw_icon(@icon[index], rect.x, rect.y, enabled)
      rect.x += 24
    end
   
    self.contents.clear_rect(rect)
    self.contents.font.color = normal_color
    self.contents.font.color.alpha = enabled ? 255 : 128
    self.contents.draw_text(rect, @commands[index])
  end
 
end




Demo:Nie potrzeba
________________________
Chcesz wygrać grę wejdzie i zarejestruj się na start dostaniesz 5p.

Kliknij Pajacyka
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Nie 04 Gru, 2011 19:29
Wygląda fajnie może użyje.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 06 Gru, 2011 21:26
Dobre, naprawdę się takie rzeczy przydają. A mogłoby to współgrać z menu alternatywnym?
Tym z tekstem, poza oknem ale nie na obrazkach.
 
 
 
Aesen 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 154
Skąd: Kurowa
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 18:22
Super tego szukałem przyda się dzięki :mrgreen:
 
 
MrQubo 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 10
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią 02 Lis, 2012 22:01
CTIME = 3 # Tempo, em segundos, da troca dos ícones

W tej linijce można zmienić czas co ile ma się smieniać, jeśli chcecie, aby się nie zmieniały, można wpisać we wszystkich trzech to samo ID, albo zmienić czas na 999999999999999999999999999999999. :mrgreen:
________________________
Postęp w tworzeniu mojej gry:
Nazwa: 0% XD
Fabuła: 1%
Skrypty: 20%
Mapy: 5%
Grafika: 1%
Questy: 0%

Chętnie zrobię projekt wspólnie, każdy się przyda. :)

Zapraszam do gry w League of Legends: KLIK, naprawdę bardzo fajna gra :)
 
 
darkknights 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 19
Wysłany: Czw 03 Sty, 2013 19:21
Może mi ktoś zmienic ikony oto pomysl nowa gra to topur kontynuj to koniczyna a koniec gry czacha
________________________
:D
 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Pią 04 Sty, 2013 13:46
Fajny skrypt,takie okienka to ciekawy pomysł!
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
aragorn7015 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 186
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: Pią 04 Sty, 2013 16:34
Cytat:
ICONS = [
    # ID z ikon, aby zmienić
    # Oddzielając je przecinkami
              [1,20,34], # Nowa gra
              [2,33,31], # Wczytaj gre
              [3,16,25]  # Wyjdź z gry
,
darkknights, Masz to w skrypcie...
1, 20, 34 to ID przedmiotów z Iconseta...
Tu masz program do sprawdzania numerków w Iconsecie:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=1970
________________________
Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:

POMÓGŁ



Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene