Zamknięty przez: Ayene Nie 27 Lis, 2011 12:45 |
Armor points, nowa statystyka z własnym gauge. |
Autor |
Wiadomość |
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011 20:16
|
|
Armor points, nowa statystyka z własnym gauge.
|
Hej;)
Potrzebowałbym skrypt na nowy gauge, całkowicie nową statystykę "armor points", która wskazywałaby wytrzymałość pancerza. Po spadku wartości tej statystyki do zera (pod wpływem obrażeń) wszelkie właściwości pancerza zanikałyby a obrażenia zmniejszałyby nasz pasek HP;)
W skrócie - takie jakby hp pancerza:) |
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011 21:21
|
|
|
Nie jestem pewny, ale raczej niema takiego skryptu, a przynajmniej ja się z nim nie spotkałem. Jednak możesz to osiągnąć bawiąc się nieco zmiennymi (-x punktów w zmiennej po każdej walce) i wówczas powinien pasować skrypt zmiennej który znajdziesz tutaj na forum. Możesz także zastosować skrypt z "bonusami" do eq, ale ponownie byś musiał się nieco pobawić w zmiennych (po prostu owe bonusy byłyby odejmowane po spadnięciu zmiennej do poziomu x )
Trochę to pogmatwanie wytłumaczyłem, ale powinieneś zrozumieć |
|
|
|
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 24 Lis, 2011 16:53
|
|
|
Rozumiem.
A czy możesz mi podpowiedzieć czy da się to ustawić globalnie, czy trzeba ustawiać te warunki, zmienne itp. do każdej zbroi z osobna? |
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011 01:07
|
|
|
zależy jak szczegółowo chcesz by to wyglądało gdyż możesz wszystko zapisać na jednej zmiennej jako "ogólna wytrzymałość ekwipunku" czy coś takiego jeśli natomiast chcesz do każdej zbroi z osobna wówczas będziesz się musiał pomęczyć przy każdym z osobna...
Na pocieszenie dodam że jest baaardzo dużo możliwości kombinowania w skryptach z eq więc możesz to na wiele sposobów urozmaicić jak np
http://www.rpgrevolution....showtopic=49883
(pierwszy przykład z brzegu)dlatego masz też spore pole do popisu:) |
|
|
|
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011 17:05
|
|
|
No no całkiem ciekawe jest te demo co podesłałeś;) Zwłaszcza grid system
Ja popróbuję jeszcze z tymi zmiennymi bo generalnie chodzi mi o zaimplementowanie czegoś globalnego. Może pokombinuję jeszcze z jakimś statusem "brak ekwipunku", który uaktywniałby się przez zmienną;)
Tak czy siak dzięki za pomoc:) |
|
|
|
|