Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 27 Lis, 2011 12:45
Armor points, nowa statystyka z własnym gauge.
Autor Wiadomość
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011 20:16
Armor points, nowa statystyka z własnym gauge.
Hej;)
Potrzebowałbym skrypt na nowy gauge, całkowicie nową statystykę "armor points", która wskazywałaby wytrzymałość pancerza. Po spadku wartości tej statystyki do zera (pod wpływem obrażeń) wszelkie właściwości pancerza zanikałyby a obrażenia zmniejszałyby nasz pasek HP;)
W skrócie - takie jakby hp pancerza:)
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011 21:21
Nie jestem pewny, ale raczej niema takiego skryptu, a przynajmniej ja się z nim nie spotkałem. Jednak możesz to osiągnąć bawiąc się nieco zmiennymi (-x punktów w zmiennej po każdej walce) i wówczas powinien pasować skrypt zmiennej który znajdziesz tutaj na forum. Możesz także zastosować skrypt z "bonusami" do eq, ale ponownie byś musiał się nieco pobawić w zmiennych (po prostu owe bonusy byłyby odejmowane po spadnięciu zmiennej do poziomu x ) ;-)
Trochę to pogmatwanie wytłumaczyłem, ale powinieneś zrozumieć ;-)
 
 
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 24 Lis, 2011 16:53
Rozumiem.
A czy możesz mi podpowiedzieć czy da się to ustawić globalnie, czy trzeba ustawiać te warunki, zmienne itp. do każdej zbroi z osobna?
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011 01:07
zależy jak szczegółowo chcesz by to wyglądało gdyż możesz wszystko zapisać na jednej zmiennej jako "ogólna wytrzymałość ekwipunku" czy coś takiego jeśli natomiast chcesz do każdej zbroi z osobna wówczas będziesz się musiał pomęczyć przy każdym z osobna...
Na pocieszenie dodam że jest baaardzo dużo możliwości kombinowania w skryptach z eq więc możesz to na wiele sposobów urozmaicić jak np
http://www.rpgrevolution....showtopic=49883
(pierwszy przykład z brzegu)dlatego masz też spore pole do popisu:)
 
 
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011 17:05
No no całkiem ciekawe jest te demo co podesłałeś;) Zwłaszcza grid system 8-)
Ja popróbuję jeszcze z tymi zmiennymi bo generalnie chodzi mi o zaimplementowanie czegoś globalnego. Może pokombinuję jeszcze z jakimś statusem "brak ekwipunku", który uaktywniałby się przez zmienną;)
Tak czy siak dzięki za pomoc:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene