Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
System mrugania |
Autor |
Wiadomość |
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
|
Wysłany: Czw 24 Lis, 2011 18:33
|
|
System mrugania
|
Wstęp
To mój pierwszy tutorial,prosze o wyrozumiałosć .
Aby nasza gra była jeszcze bardziej wzbogacona o bajery ( ) ,możemy dodać prosty system mrugania.Jest go bardzo prosto spersonalizować,ponieważ wszystko opiera się na grafikach.
Co będzie nam potrzebne?
-RPG Maker VX
-Odpowiednie charserty - patrz sekcję Przygotowywanie charsetów
Przygotowywanie charsetów
Przygotowujemy charsety z mrugającą postacią.Ile ich powinno być?Od dwóch wzwyż.Im więcej charsetów,tym bardziej płynne jest mruganie.Jeżeli nie umiesz przygotować charseta,możesz złozyć zamówienie w dziale "Prośby i zamówienia [VX]".
Praca w RMie
Wchodzimy w bazę danych w zakładkę "Typowe zdarzenia".Tworzymy nowe typowe zdarzenie,funkcja równoległe zdarzenie,przełącznik startowy,polecenia:
Czekaj:[wprowadzamy liczbę czekaj,im więcej mamy charów,tym mniej czekaj]
Zmiana grafiki bohatera: [mrugający char]
[Tutaj dajemy wyświetlenie wszystkich "mrugających" charsetów]
Zmiana grafiki bohatera: [normalny char]
Teraz wystarczy aktywować switch i wuala!
Tut mejd baj Vrona.El ridżits reserwed.^^
Proszę o oceny . |
________________________
|
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Czw 24 Lis, 2011 19:41
|
|
|
Największy kłopot z charem... Zero screenów, idio... zieloni nie zrozumią... No i... Jeżeli ma się taki char, to trzeba użyć 0,1% mózgu, do typowego zdarzenia...
2/10 |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|