Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 28 Gru, 2011 15:20
Skrypcik
Autor Wiadomość
Ziolus 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 30
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 20:53
Skrypcik
Witam.Potrzebuje takiego skryptu, gdy założę jakąś zbroję, broń to otrzymam jakiś czar, a gdy ją zdejmę stracę.
Np.gdy założę hełm ognia to otrzymam czar "kula ognia", a gdy ściągnę hełm to go już nie będę miał.Myślę, że wiadomo o co chodzi.Jeśli taki skrypt istnieje to prosiłbym o link.
Z góry THX :jupi:
 
 
Redron 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 16
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 20:55
Można to zrobić na zdarzeniach jak masz tą broń robisz że ją masz w ekwipunku i to zmieniasz char i tyle
________________________
http://img364.imageshack....6dsb2sb0jm3.gif
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 21:17
W typowych zdarzeniach:

Warunek: Bohater posiada miecz "Ognisty Miecz"
Dodaj umiejętność "Kula ognia"
w innym wypadku:
Odejmij umiejętność "Kula ognia"

Zdarzenie ma być równoległe!

Pomogłem? Daj "Pomógł"! ;-)
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Ziolus 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 30
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 16:35
O tym na zdarzeniach to wiem, ale mi to nie działa, nie wiem czemu.Może to dlatego, że mam twierdzówkę. Jeśli można by było prosiłbym o demko. :-PP
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 17:56
zauważ jeszcze raz co napisano powyżej:
Słuszna uwaga - to musi być zdarzenie równoległe (dzieje się w trakcie trwania gry, a nie jest oddzielną np animacją którą gra uruchamia - najłatwiej to sobie wyobrazić na przykładzie zmieniającej pogody którą można zrobić jako zdarzenie równoległe gdyż dzieje się w trakcie gry).... jeśli odpalasz je jako zdarzenie z autostartu czy dotknięcie zdarzenia/wciśnięcie przycisku to oczywiste że robisz to źle. może w tym popełniasz błąd ;-)
I twierdzówka niema nic do rzeczy - sam lubię z nich często korzystać, a wykonanie tego typu akcji nigdy nie stanowiło problemu^^
 
 
Ziolus 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 30
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 22:12
Już wiem w czym tkwił problem. Po prostu nie działają mi typowe zdarzenia. Musiałem zrobić eventa na mapie i jemu ustawić równoległe i warunki, wtedy zadziałało. Ale dzięki za odpowiedzi :-P
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sro 30 Lis, 2011 13:44
Myślałem że wiesz, że tak trzeba zrobić... tak działają równoległe zdarzenia ;-)

Skoro pomogłem, do mojego postu dołącz "pomógł" ;-)
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene