Zamknięty przez: Ayene Sro 28 Gru, 2011 15:20 |
Skrypcik |
Autor |
Wiadomość |
Ziolus
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Kwi 2011 Posty: 30
|
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 20:53
|
|
Skrypcik
|
Witam.Potrzebuje takiego skryptu, gdy założę jakąś zbroję, broń to otrzymam jakiś czar, a gdy ją zdejmę stracę.
Np.gdy założę hełm ognia to otrzymam czar "kula ognia", a gdy ściągnę hełm to go już nie będę miał.Myślę, że wiadomo o co chodzi.Jeśli taki skrypt istnieje to prosiłbym o link.
Z góry THX |
|
|
|
Redron
Preferowany:
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 16
|
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 21:17
|
|
|
W typowych zdarzeniach:
Warunek: Bohater posiada miecz "Ognisty Miecz"
Dodaj umiejętność "Kula ognia"
w innym wypadku:
Odejmij umiejętność "Kula ognia"
Zdarzenie ma być równoległe!
Pomogłem? Daj "Pomógł"! |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
Ziolus
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Kwi 2011 Posty: 30
|
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 16:35
|
|
|
O tym na zdarzeniach to wiem, ale mi to nie działa, nie wiem czemu.Może to dlatego, że mam twierdzówkę. Jeśli można by było prosiłbym o demko. |
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 17:56
|
|
|
zauważ jeszcze raz co napisano powyżej:
Słuszna uwaga - to musi być zdarzenie równoległe (dzieje się w trakcie trwania gry, a nie jest oddzielną np animacją którą gra uruchamia - najłatwiej to sobie wyobrazić na przykładzie zmieniającej pogody którą można zrobić jako zdarzenie równoległe gdyż dzieje się w trakcie gry).... jeśli odpalasz je jako zdarzenie z autostartu czy dotknięcie zdarzenia/wciśnięcie przycisku to oczywiste że robisz to źle. może w tym popełniasz błąd
I twierdzówka niema nic do rzeczy - sam lubię z nich często korzystać, a wykonanie tego typu akcji nigdy nie stanowiło problemu^^ |
|
|
|
Ziolus
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Kwi 2011 Posty: 30
|
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 22:12
|
|
|
Już wiem w czym tkwił problem. Po prostu nie działają mi typowe zdarzenia. Musiałem zrobić eventa na mapie i jemu ustawić równoległe i warunki, wtedy zadziałało. Ale dzięki za odpowiedzi |
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Sro 30 Lis, 2011 13:44
|
|
|
Myślałem że wiesz, że tak trzeba zrobić... tak działają równoległe zdarzenia
Skoro pomogłem, do mojego postu dołącz "pomógł" |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
|