Zamknięty przez: Nhadala Czw 19 Lip, 2012 11:18 |
z projektu s-f nad którym nie siedziałem od roku, wróciłem |
Autor |
Wiadomość |
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 00:37
|
|
z projektu s-f nad którym nie siedziałem od roku, wróciłem
|
Cóż wróciłem do czegoś nad czym działałem ostatnio rok temu. Daję z nadzieją na lekką pomoc w zainteresowaniu ogólnie makerem i forum, bo osobiście to naprawdę mi lata i powiewa by to tu wrzucać póki nie zrobię gry, ale może to kogoś zainteresuje ? zachęci do makera ? Choć screeny tego co robię nie oddają, BO GRA stawia na treść to jednak jakąś tam małą naprowadzką na czas w jakim dzieje się gierka są. Ostatnio wróciłem i działam z fabułą. Temat ma bardziej charakter info, że w ogóle do tego wróciłem. Ostatecznie i tak wiele rzeczy ciągle ulega zmianom wskutek kształtowania przez treść, bo fabuła nadal jest tworzona i cała cześć związana z treścią. Na pewno robię ją wg. własnych pomysłów, ale ewentualnych inspiracji można doszukać się w paru rzeczach...Cóż grę robię z dbałością o treść i stopniowo ostatnimi dniami wymyślałem kolejne tajemnice, zdarzenia, przeciwników, rzeczy i stuff związany z rozgrywka, by to wszystko dokładnie miało sen i było tajemnicze, ale nadal to ma formę notatek. Jak chęci i czas pozwolą dalej będę nad tym pracował...bo nie powiem jest nad czym i mnie to "kręci" by dać wam no że tak powiem trochę zabawy, nietypowej zabawy. Wypadało by zrobić jakąś kolejną gierkę dla ludzi, bo 8bit quest to ZA MAŁO i trochę jaja, ale cieszę się jeśli komuś się podobało. Jak ogarnę cały "system" to i będę miał gotowy całkowity zarys w notatkach to już będzie naprawdę OK. Zapewniam screeny nie oddadzą emocji nad którymi pracuje treścią. Będzie to bardzo "nietypowa" gra. jak czas pozwoli to wyjdzie, a jak nie to trudno |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 11:18
|
|
|
W jakiej to wersji? Tak czy owak... Czekam na pełną wersję, mam nadzieję, że nie porzucisz tego projektu, jak większość... Powodzenia |
________________________
|
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Nie 04 Gru, 2011 23:53
|
|
|
COŚ nowego wymyśliłem co można "pokazać". Nowa modyfikacja, którą zrobiłem to znaczy mapa z gpsem. Fajna zabawa była z tym skryptem do tego. Jestem zadowolony.
Nieustannie pokazuje nasze położenie na danej mapie z widokiem na całą lokację. Łatwiej się w niej odnaleźć. Trzeba mieć jednak plan lokacji (znaleźć mapę) oraz ją włączyć. Przydatne.
EDIT:
następna rzecz dorobiona. System wykrywania zagrożeń:
Działa to tak, że zależnie od poziomu zagrożenia zmienia się wyświetlona w okół nas obramówka. Czerwony to kolor największego zagrożenia. Kiedy jesteśmy w strefie bezpieczeństwa na chwile informacja staje się zielona po czym znika.
Nie wiem czy będę jeszcze coś dawał ze screenów: bo po prostu mi się nie chce i większość rzeczy nad jakimi pracuje nie jest do oglądania tylko czucia i myślenia - w każdym razie działam z tym dalej w miarę czasu. |
|
|
|
SaE
Ranga RM:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 14 Paź 2007 Posty: 189
|
Wysłany: Wto 06 Gru, 2011 12:22
|
|
|
Pomysł na detektor zagrożenia zaje.bisty. Pewnie będzie przyspieszał serducho. ^^ |
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
|
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Wto 06 Gru, 2011 18:21
|
|
|
zawały będą i zgony. Gratis do każdej gry worek na zwłoki :P XD
a serio to ma to na celu wzbudzać niepokój i ostrożność SŁUSZNIE zauważyyłaś :D |
|
|
|
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 08 Gru, 2011 20:19
|
|
|
Jestem fanem RPGów sf ;)
Jeśli będzie to mieszanka Mass Effecta, z klimatem Silent Hilla i erpegowymi przykazaniami z Final Fantasy, to biorę to w ciemno |
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Czw 08 Gru, 2011 21:03
|
|
|
Mieszanka grozy, poczucia izolacji, samotności, strachu, zdania na przerażającą technikę i nieodgadnione tajemnice. |
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 09 Gru, 2011 07:23
|
|
|
A na mnie największe wrażenie zrobił i tak wspomniany detektor choć fakt - mało jest na scenie makera gier spod sf (zazwyczaj ludzie budują gry z rycerzami itp itd). Pomysł fajny, ale nie lubię chwalić dnia.... |
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Pią 09 Gru, 2011 12:46
|
|
|
Dobre myślenie. Najważniejsze, że to działa.
W nocy coś dorobiłem (latarę) Oświetla tunele wentylacyjne. Oświetlenie jest limitowane i jeśli skończy się zapas baterii to koniec zapanowuje kompletna ciemność i nic nie widać. Co się wtedy stanie sami sprawdzicie.
Znakiem, że kończy się zapas baterii jest pobłyskiwanie latarki, które trochę trwa.Chodzenie po przewodach wentylacyjnych może wymagać planowania...sekretne miejsca ? tak.
Latara + wsk. zagrożeń = zgon. XD
Czym ładowanie latarki ? Światło lub punkt regeneracji baterii. (coś z tego będzie "zaimplementowane") |
|
|
|
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 09 Gru, 2011 19:24
|
|
|
Mnie się wydaje, że chcesz włąśnie zrobić taki klimat z pierwszej części obcego. Jeśli ci się uda to wykonać (i to prostymi środkami) to naprawdę to będzie perełka. Pamiętaj tylko o muzyce.
I Fxach, zwalających z nóg;) Duża dynamika dźwięku wskazana, czyli czisza cisza i nagle jakieś przesterowane skrzypce itp... |
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Pią 16 Gru, 2011 23:09
|
|
|
OBCY I dał mi wyobrażenie o klaustrofobii w przejściach wentylacyjnych, ale klaustrofobia bierze się z czegoś innego...łatwo się pewnie domyśleć ;D
freesoundproject ;p |
|
|
|
|