Zamknięty przez: Nhadala Pią 09 Gru, 2011 14:07 |
Skrypt na proch |
Autor |
Wiadomość |
dionazy
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 2
|
Wysłany: Sob 03 Gru, 2011 15:26
|
|
Skrypt na proch
|
Witam!
Chodzi mi o skrypt, w którym poprzez strzelenie z np. strzelby strace jedną kulę i jeden proch. Chciałbym ay w skrypcie było umieszczone jeszcze , że gdy nie mam kul lub prochu to nie mogę oddać strzału. Z góty dzięki. |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
|
|
|
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
|
Wysłany: Sob 03 Gru, 2011 15:31
|
|
|
Możesz do tego wykorzystać ABSy. XAS ma taka funkcję. |
________________________
|
|
|
|
LordVitas
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
|
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 22:21
|
|
|
Lub poprostu odejmować zmienne cy przedmioty i walnąć w zadzeniu ze strzałem
ustaw warunek: Proch jest w posiadaniu
Tutaj że strzelasz i odejmujesz na końcu zmienną bądź przedmiot
Jeśli nie:
i tutaj że nie strzelisz
PS. Jeśli jest tak w tych linkach co Melvin podał to mnie nie wińcie, nie czytałem ich
Pozdro! Vitas! |
________________________ ... |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 22:38
|
|
|
vitas, jak chcesz to zrobić na standardowym BS'ie, bez integracji w skryptach? |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
LordVitas
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
|
Wysłany: Wto 06 Gru, 2011 14:09
|
|
|
Ehhh przepraszam bardzo. Myślałem że strzelanie na mapie zrobione w zdarzeniach. |
________________________ ... |
|
|
|
|