Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Pią 09 Gru, 2011 14:07
Skrypt na proch
Autor Wiadomość
dionazy 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 2
Wysłany: Sob 03 Gru, 2011 15:26
Skrypt na proch
Witam!
Chodzi mi o skrypt, w którym poprzez strzelenie z np. strzelby strace jedną kulę i jeden proch. Chciałbym ay w skrypcie było umieszczone jeszcze , że gdy nie mam kul lub prochu to nie mogę oddać strzału. Z góty dzięki.
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 03 Gru, 2011 15:31
Było milion razy. Nauczcie się szukać!
Zobacz:
http://www.ultimateam.pl/...B3uk++strza%B3y
http://www.ultimateam.pl/...B3uk++strza%B3y
http://www.ultimateam.pl/...B3uk++strza%B3y

Łap:
http://rmxp.pl/index.php?...d9&topic=2095.0

Wydaje mi się, że taki skrypt też jest na forum.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Sob 03 Gru, 2011 15:31
Możesz do tego wykorzystać ABSy. XAS ma taka funkcję.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 22:21
Lub poprostu odejmować zmienne cy przedmioty i walnąć w zadzeniu ze strzałem
ustaw warunek: Proch jest w posiadaniu
Tutaj że strzelasz i odejmujesz na końcu zmienną bądź przedmiot
Jeśli nie:
i tutaj że nie strzelisz

PS. Jeśli jest tak w tych linkach co Melvin podał to mnie nie wińcie, nie czytałem ich

Pozdro! Vitas!
________________________
...
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 22:38
vitas, jak chcesz to zrobić na standardowym BS'ie, bez integracji w skryptach?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Wto 06 Gru, 2011 14:09
Ehhh przepraszam bardzo. Myślałem że strzelanie na mapie zrobione w zdarzeniach.
________________________
...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene