Zamknięty przez: Ozzma Sob 17 Gru, 2011 11:33 |
Rzucanie sztyletami,strzelanie z łuku |
Autor |
Wiadomość |
MajorLechu
Preferowany:
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 3
|
Wysłany: Sro 07 Gru, 2011 15:21
|
|
Rzucanie sztyletami,strzelanie z łuku
|
Witam robię grę i chcę zrobić np. takie coś, że uciekamy z więzienia i mamy 1 sztylet czekamy aż strażnik się odwróci i rzucamy w niego.Potem musimy wyjąć z niego ten sztylet.I tu moje pytanie:Jaki prosty w obsłudze ABS oferuje takie funkcje?I jak zapobiec lagom w grze? |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Sro 07 Gru, 2011 15:30
|
|
|
Polecam Blizz-ABS, do tego ma wbudowany, bardzo dobry Anti-Lag. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
LordVitas
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
|
Wysłany: Sro 07 Gru, 2011 20:03
|
|
|
Avara ma rację. Prosta zdarzeniówka (lecz skąplikowana, przynajmniej moim sposobem)
Chyba umiesz zrobić że gość się odwraca i wtedy możesz rzucić nie?
Jeśli tak to rzucanie robisz zmiennymi lokacji i ustawianiem ich. Trochę z tym roboty ale działa.
Używałem tego w projekcie o zombie, który narazie porzuciłem przez brak odpowiednich umiejętności.
http://www.rpgmaker.pl/?c...&id=poradyxp-17
Tutaj masz jak to zrobić zdarzeniem.
Oczywiście jeszcze musisz wstawić tam że jak gość się odwraca możesz rzucać
ale to akurat jest banalne.
A branie noża z truposza to już chyba bez najmniejszego problemu. |
________________________ ... |
|
|
|
MajorLechu
Preferowany:
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 3
|
Wysłany: Sob 17 Gru, 2011 11:16
|
|
|
Thx za pomoc |
|
|
|
|