Zamknięty przez: Ayene Nie 12 Lut, 2012 11:06 |
Skrypty :) |
Autor |
Wiadomość |
TheBeginner
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 6
|
Wysłany: Pią 09 Gru, 2011 21:47
|
|
Skrypty :)
|
Witam wszystkich uzytkownikow forum,jestem nowy wiec jezeli zrobie cos nie tak.
prosze o wyrozumialosc :)
Jestem uzytkownikiem rpg makera vx
Przegladajac forum natknalem sie na pare poradnikow do rgss2
lecz tu moje zapytanie,czy bylby ktos tak uprzejmy by przyblizyc go jeszcze bardziej ?
Wiekszosc poradnikow jest w jezyku angielskim,a przyznam nie znam go perfekcyjnie
czy ktos kto zna rgss2 z forum moglby sie podzielic doglebnie swoja wiedza ?:)
Prosze o odpowiedz
Pozdrawiam TheBeginner |
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Sob 10 Gru, 2011 08:31
|
|
|
Ale czego dokładnie chcesz, bo zależy co chcesz zrobić... |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
TheBeginner
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 6
|
Wysłany: Sob 10 Gru, 2011 14:42
|
|
|
Chcialbym dowiedziec sie jak np zabrac sie za tworzenie swojego
systemu walki.Wiem ze do tego potrzebna jest duza wiedza z zakresu ruby,
lecz moze ktos przyblizylby mi jak sie za to powolutku zabrac..
Zawsze byloby mi latwiej gdyby ktos choc mi pomogl.
pozdrawiam
TheBeginner |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Wto 13 Gru, 2011 11:12
|
|
|
Najpierw naucz się wywoływać i korzystać ze statystyk bohatera - siły, zręczności, etc.
Potem naucz się zmieniać wartości HP i MP
Następnie używać umiejętności
Na koniec dodawać i usuwać statusy, a także wykorzystywać ich wpływ na statystyki
Potem wywoływać i korzystać ze statystyk potworów z bazy danych
Potem naucz się zmieniać HP i MP potworów
Następnie używać umiejętności potworów
Na koniec dodawać i usuwać statusy, a także wykorzystywać ich wpływ na statystyki potworów
Potem naucz się wyświetlać battlersy i chary, ruszać nimi i wywoływać animacje
Następnie menu odpowiedzialne za wybór walki, ucieczki, przedmiotu
Nie zapomnij o szansie i skutkach ucieczki!
Stwórz też system używania przedmiotów - okno, wybór, działanie, wywoływanie animacji z bazy danych itemka
Na końcu stwórz HUDy pokazujące statusy i paski HP MP
I to taka podstawa chyba |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
|