Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Seivoth
Sob 02 Cze, 2012 09:45
System RPG VX - Arena - Zapowiedź
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
  Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 00:39
System RPG VX - Arena - Zapowiedź
System RPG VX - Arena


Krótki opis:
Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach. Każdy bohater ma powód, dla którego bierze udział w tajemniczym turnieju. Gra ma tradycyjną otoczkę fabularną. Różnorodność herosów/heroin daje możliwość ukończenia gry na kilka sposobów. Dodatkowo mechanizm walki sprawia, że gra nie opiera się jedynie na wciskaniu komendy atak.

Realia:
Rzecz dzieje się na Nowym Kontynencie. W jednym z głównych miast Imperii dochodzi do serii tragicznych zdarzeń. Cała metropolia staje w ogniu. Gazety rozpisują się na tematy całkiem nieprawdopodobne. Powstaje wiele teorii, żadna jednak nie jest satysfakcjonująca. W tym samym czasie kilku losowych bohaterów otrzymuje mistyczne zaproszenia do podjęcia wyzwania i "poznania" źródła całego zmieszania.

Rozgrywka:
W grze przyjdzie nam zmierzyć się z wieloma przeciwnikami, którzy podobnie do nas otrzymali zaproszenie na turniej. Podczas 'misji' będziemy mieli okazję poznać uczestników, ich indywidualne cele, oraz być świadkami tworzenia się nowej historii.

TagTeam w squadzie: Ayene, Lartarin, Seivoth

Planowana premiera: marzec 2012.

Screeny:
________________________


 
 
 
Nhadala 




Pomogła: 12 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 197
Skąd: Klam
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 00:46
Ja tam czekam jak zawsze na waszą twórczość :-D Choć pewnie na moich klawiszach nie pogram, ale postaram się przejść i jak zwykle ocenić :-) Jak i czekam by zobaczyć z kim przyjdzie nam się zmierzyć i jakie postaci będą do wyboru przez nas :-P Mam nadzieję, że będzie Riku i... Co ja piszę, ach tak zmiotę ich wszystkich jak zawszę tylko zróbcie grę, a macie moje słowo, że jak zawsze ja ją przejdę. Pozdrawiam.
________________________

 
 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 01:09
Jeeeej! :jupi: Nowy projekt Tag Teamu!
Będę miał w co przegrywać :zmienny: ...

Gra kojarzy mi się nieco z Mortal Kombat i Tekkenem :mrgreen: (Głównie fabuła) nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że w grze będzie postać, która jest pół-jednorożcem, pół-człowiekiem :roll: Grałbym nią bez przerwy.
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 13:44
Czy wy właśnie... Chcecie nam powiedzieć... Że robicie DWA PROJEKTY NARAZ?
Mam chociaż nadzieję że podczas walki taktycznej nie zaatakuje mnie scorpion lub subzero.
Ludzie rozumiem że lubicie takie gry, jednak nie ma sensu robić DWÓCH.
Rozumiem, lubicie bijatyki. Ale sądząc po wcześniejszych produkcjach ta też
nie będzie chyba dobra! Chociaż fabuła posunęła się do przodu.
Ogólnie to poczekam na premierę, dopiero wtedy zjadę :lol2:
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 14:00
Klasyczna arcadeowa bijatyka to to nie jest, bo z tego co widzę to poznaje skypt na wciskanie sekwencji klawiszy. Jednak bijatyka jeżeli miałaby powstać to nie na silniku makera. Cóż, może wypali. Ogólnie nie zapowiada tragicznie jak pustkowia, ale nie wiadomo jak to zrobicie.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 14:51
Finwe napisał/a:
Że robicie DWA PROJEKTY NARAZ?

To nie pierwszy i ostatni raz, jak robimy dwie gry jednocześnie. Każdy 'patronuje' innej części.

Ressurection! napisał/a:
Klasyczna arcadeowa bijatyka to to nie jest

To jakaś plaga... :co: Kolejna osoba, która nie rozumie słowa 'stylizowane'.

Robimy gry dla zabawy, to nasze hobby. Z całych sił życzę Wam, abyście kiedyś wydali własne, lubiane przez wszystkich, na których temat rozpisywaliby się pozytywnie na wszystkich forach. Dzielimy się tym, co lubimy robić, poświęcamy na to mnóstwo czasu, choć często wyczytywanie idiotycznych ocen smarkatych haterów doprowadza do szewskiej pasji. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Dzięki takim opiniom w końcu może przestaną nam zarzucać, że wszyscy userzy Ultimy kochają produkcje TagTeam. Ponadto dalej będziemy robili to, co lubimy, niezależnie od przykrych, mało konstruktywnych komentarzy. Nawet jeśli nikt w nie grać nie będzie, w myśl zasady: nie masz dla kogo tworzyć, twórz na przekór innym.

Ze względu jednak na to, że umoralnianie haterów jest zupełnie pozbawione sensu, chciałbym odpowiedzieć Wam tym oto filmikiem :arrow: http://www.youtube.com/wa...player_embedded Mam nadzieję, że weźmiecie sobie to do serca.
________________________


 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 15:20
Znaczy wiem co oznacza słowo stylizacja, miałem na myśli jedynie, ze bijatyki mają za dużą swobodę silnika żeby ja wystylizować na bijatykę w rmie i trzeba użyć innego silnika.
Osobiście uważam, ze tak naprawdę macie dobry zespół, bo przede wszystkim jakieś gry faktycznie kończycie. Czego nie można w większości powiedzieć o hejterach.
Nie, nie bronię systemu. Mi nie przypadają te gry do gustu, ale każdy lubi to co lubi.
Powodzenia życzę. Wy macie do tego pasję, i za to szacun sie należy.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 15:24
Jeśli mówiłaś o mnie mając na myśli słowo"hejterzy" to coś niezbyt wyszło ^^
Ja nie lubię TYLKO Pustkowi Chaosu za to że składa si w większości z expa.
Jak napisałem - będzie to zjadę ( lub nie ^^' ).
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 15:33
Nie zauważyłeś, że w każdym poście piszesz co innego. Nie będę dawała cytatów, bo to po prostu "szkoda gadać"... Ale chociaż się tobie posty naliczają...
________________________

 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 15:38
@UP
A tak, chodziło Ci o to że zapomniałem o Shikimie? :lol2:
Nie, raczej nie o to. Poprzednie produkcje... Jeśli już to po za
tymi dwoma nie widzę niczego... Złego ani też dobrego ( chociaż
Shikima jest lepsza od Pustkowi i mało brakowało żeby była dla mnie dobra ).
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 15:39
No, no. Rzeczywiście jestem ciekaw jak będzie to wyglądać. Rzeczywiście fabuła przypomina Tekkena, jak i Mortal Kombat.

Na razie jest za mało by oceniać przyszłość gry, lecz jestem niesamowicie dociekliwy tego jak będzie wyglądać kombinacja klawiszy. ^^
________________________
 
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 16:08
Cytat:
@UP
A tak, chodziło Ci o to że zapomniałem o Shikimie? :lol2:
Co ty za bzdury sobie wymyślasz chłopcze z rozpokselizowanym avkiem :bat:
Cytat:
No, no. Rzeczywiście jestem ciekaw jak będzie to wyglądać. Rzeczywiście fabuła przypomina Tekkena, jak i Mortal Kombat.
No rzeczywiście, fabuła nie przypomina ani Tekkena ani Mortala. Pewne jednak jej elementy, są także tymi tytułami inspirowane. Nie ma co do tego żadnej wątpliwości.
Cytat:
Na razie jest za mało by oceniać przyszłość gry, lecz jestem niesamowicie dociekliwy tego jak będzie wyglądać kombinacja klawiszy. ^^
Kombinacje będą zależne od zaawansowania bohatera, klasy przeciwnika, oraz trudności "skilla" który będziemy chcieli "wklepać".
________________________

 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 19:24
Cytat:
Kombinacje będą zależne od zaawansowania bohatera, klasy przeciwnika, oraz trudności "skilla" który będziemy chcieli "wklepać".

Chodziło mi o to że chciałbym już poćwiczyć. ^^
Chociaż w klikaniu jestem dość słaby chyba, ponieważ jedynie umiałem tylko jedno Fatality w MK. Albo raczej to wina tego że przypisane ataki były wyjaśniane ruchami w ten sposób: LP, PB, itp. zamiast: lewo, prawo, kółko, trójkąt. :-P
________________________
 
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 19:49
Hehe, no rozumiem ^^ Mi też kiedyś w grach tego typu niewiele wychodziło. Pamiętam jednak do dziś dzień kod na krew w UMK3 na Segę Mega Drive. A,B,U,B,U,B,A,D ^@^
Odnośnie Areny, to każdy skill i inne "cusie" będą miały kilka kombinacji. Kombinacja będzie losowana przed jej "wklepaniem", aby nikt nie mógł się jej "naumieć" ^^. Niesprawnych manualnie, gra nie zachwyci.
________________________

 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Nie 25 Gru, 2011 15:35
Mam nadzieję, że coś ze zróżnicowaną fabułą, a bohaterowie będą mieli osobowość i będą przeżywać jakieś przygody w różnych miejscach co rusz , a interakcje w kolejnych lokacjach będą typowe - npc/scenki...może jakieś przygody i czasem trochę myślenia...wchodzenie bo budynków/przydatne rzeczy do znalezienia...itp...zawsze sobie wyobrażałem rpga nastawionego na tręść związaną z sztukami walki jak w filmach kung fu z brucem lee/starych filmach z jackie chanem NASTAWIONEGO na postaci i fabułę. Grał bym XD


Bez ciekawej fabuły i i przygód, dialogów głównych postaci, a może czasem zagadek się nie obejdzie na takim systemie. Wg. mnie wyjdzie to co w pustkowiach jak schemat bijatyki zostanie zachowany na tym systemie walki z makera. Jak dla mnie powinno być wszystko przyporządkowane nieprzewidywalnej fabule.

Taki system ogólnie wg. mnie nie nadaje sie do bijatyki już lepiej było by zrobić zręcznościowy z opcją kopania i walenia pięścią na charsetach, a reszta to puszczane zróżnicowane skille "strzelane" i nawalanka i bieganka po ekranie i ich unikanie jeśli tak ma wyglądać schemat gry od a-z jak w grach rodem z bijatyk 2-d - wtedy były by te emocje jak w grach walki. Gry walki mają emocje trwające w każdym ułamku sekundy, bo są dynamiczne, a nie turowe a taki feel da się uzyskać w makerze. Grałem w jedno mordobicie stylizowane na bijatyki - tak zrobione w rpgmaker ;p stylizowane było na mortal kombat i podobny miało klimat rozgrywki i ciosy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene