Jest to mój pierwszy poważny projekt oraz mój
pierwszy projekt z udziałem "Ultimowiczów"
Demko nie jest długie i nie zawiera zbyt dużo wątków fabularnych,
ma ono jedynie zapoznać was z mapami i stylem gry. O wszelkich
problemach, uwagach proszę wypowiadać się w temacie.
Chciałbym podziękować osobom, które pozwoliły na wystąpienie w grze.
Bez was ta gra (na razie demo) by nie powstała. Dziękuję
Fabuła:
Spoiler:
Był piękny wieczór. Ness0 wracał właśnie do domu ze swojego komiksowego warsztatu, gdy nagle został zaatakowany przez Larię (jednego z generałów królowej). Przed atakiem ochrania go jednak nieznana postać. Co stanie się z Nessem ? Dlaczego Laria próbuje go pojmać? Kim jest zamaskowany wojownik ? Odpowiedzi znajdziecie wchodząc do świata "Ultima Reunion".
Opis postaci:
Spoiler:
Ness0
Młody Komiksiarz z Kraju Ultima, został skazany na śmierć, za obrażenie królowej w jednym ze swoich komiksów. Wraz z Dragenem wyrusza, aby powstrzymać Larię i Nydianę przed rozpętaniem wojny domowej.
Dragen
O jego pochodzeniu nie wiadomo nic. Ratuje Ness0’a przed oddziałem Larii, a krótko po tym przyłącza się do niego, aby razem przeciwstawić się królowej. Ma z nią osobiste porachunki.
Melvin
Stary przyjaciel Dragena. Wraz z Nessem i Dragenem wyrusza do siedziby RO (Ruch Oporu).
Jest dobrym przyjacielem Trecera.
Tracergta
Przywódca ruchu oporu. Jest bardzo podejrzliwy, dlatego nie wierzy Ness0’wi na słowo. Karze mu udowodnić, że jest jednym z nich pomagając jego żołnierzom.
Finwe
Główny kapitan RO. Pomocnik Tracera. Jedna z ważniejszych postaci w grze.
Laria
Główny generał królowej. Dostała rozkaz, aby zgładzić Ness0'a za jeden z jego komiksów. W grze spotykamy ją tylko 2 razy.
Nydian
Tyran. Rozdaje wyroki śmierci z byle powodu. Pragnie rozpętać wojnę domową by zgładzić wszystkich swoich przeciwników. Jest jednym z najgorszych czarnych charakterów w historii RPG. Porównywalna jest nawet do Sephiroth'a.
Nie są to jeszcze wszystkie postacie, ale są to bohaterzy, którzy występują w demku lub jest o nich mowa.
Skrypty:
Spoiler:
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Menu FF VII by CrasheR
Thomas Edison VX by BulletXt
Credits by MiDas Mike
Wyniki walki by Blockade
Tło walki by Claimh
Ok, zacinam się w jednym domu... "Chyba nikogo nie ma, lepiej wyjdę" i nie mogę wyjść
W domku w prawym górnym w pierwszym mieście nie ma cienia za drzwiami :)
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Ha ha, w RO wysyłają mnie do PUBu po zapasy, wchodzę, a kto siedzi przy stole? Dragen i Melvin! Podchodzę, rozmawiam i jest ta sama scenka
A, i mógłbyś zmniejszyć interwał atakowania przez potwory? Albo zrobić je jako zdarzenia łażące po mapie? Bo trochę irytuje mnie ciągłe nawalanie w spację
Dodatkowo poszedłem do Karen po zapasy, a w oczekiwaniu na noc skoczyłem do tego, co mówił, by przyjść wieczorem. Dostałem list. Poszedłem do Karen, odebrałem zapasy, ale listu dać nie mogę
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 26 Gru, 2011 09:50
Doszedłem do miasteczka i pogadałem z Melvinem, byłem w sklepie, kupiłem Puklerz i tyle dema? EDIT: Trzeba było się wrócić! OK, gramy dalej... jak co to znowu Editne, albo napiszę nowy post.
Błędy jakie udało mnie się do tej pory wychwycić:
-Ness0 mówi o tracergta, a nie tracersgta . Mogę być po prostu Tracer... Taki był mój pierwotny nick i rzadko mówię o tracersgta
-Często wyrazy wychodzą za okna dialogowe...
-2 postacie(Barmanka i gospodyni) mówią "W czym mogę pomóc?" i nic więcej... Mam nadzieję że to po prostu nie zostało dokończone
-Po wejściu do jednego z domów postać mówi coś w rodzaju "Nikogo nie ma, lepiej stąd wyjdę". Postać cofa się jakby wychodziła, ale nie ma zdarzenia z teleportem i trzeba wczytać poprzednią grę, bo nie da się nic innego zrobić(ja baaardzo często zapisuję gry )
-W menu celowo nie ma wyjścia z gry? Jest tylko Nowa gra i koontynuuj
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 26 Gru, 2011 10:35
Kolejna dawka błędów Tyle błędów znalazłem od wioski do odnalezienia brata tamtej z RO
-Można wejść do jaskini z bratem Ariel przed odnalezieniem bazy RO, a Ness0 powie że to tu musi być jej brat, a ja nie wiedziałem o co wtedy chodzi...
-W jaskini tej są lampki... Raz się świecą, a raz nie... Dlatego że ustawiłeś zdarzenie że w nocy się zapalają a w dzień gasną... W jaskini jest zawsze ciemno, więc zawsze się mają świecić
-Kolejne dialogi poza ramkami
-W bazie RO w magazynie da się wejść na jedną ze skrzyń. Prawdopodobnie błąd blokowania tilesetu.
-Gdy zbiera się miecze, zamiast miecz pojawia się kwiatek w doniczce . Pewnie dlatego gdyż nie zaznaczyłeś opcji "Blokada obrotu". Bardzo popularny błąd
-Eee... Goblin który "sprzedaje" coś w jaskini. Sprzedaje w cudzysłowiu, gdyż tak naprawdę to mówi on tylko coś w rodzaju "Czy chcessz coś kupić?" i nic więcej, bo okno dialogowe znika i koontynuujemy rozgrywkę.
Mój styl walki:
Klikać cały czas spację!
Po walce uleczać niektórych!
Tyle
CrasheR, muszę powiedzieć, że liczyłem na coś lepszego w twoim wykonaniu.
PS: Idę teraz do kościoła, a później koontynuuję rozgrywkę i podam Ci co w trawie piszczy
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum