Zamknięty przez: Nhadala Czw 19 Lip, 2012 11:18 |
Porady muzyczne |
Autor |
Wiadomość |
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Sob 31 Gru, 2011 02:17
|
|
|
Spróbuj pogrzebać na forum producentów muzyki klubowej tego typu.
Nie musisz pisać, ale możesz poczytać pomoc z odpowiedziami na zadane pytania.
ogólnie poszukaj jakiś ciekawych dźwięków najpierw, bo wiadomo jak to brzmiało. |
|
|
|
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 31 Gru, 2011 10:21
|
|
|
A ja zadam inne pytanie : czy irytuje cię to, że nie potrafisz stworzyć melodii, czy raczej to że brzmi to całościowo mało profesjonalnie?
Bo to dwie różne sprawy i uważam że to drugie jest o wiele cięższe.
Przesłuchałem twój projekt właśnie teraz i chyba wina leży bardziej w tym drugim.
Z tej melodii dałoby radę wycisnąć całkiem sporo. Wystarczy tylko nadać głębi, troszkę rozmyć , troszkę podciąć niepotrzebnych częstotliwości, dobry mix itp.
Najlepiej uczyć się z yt i oglądania projektów. Sam wiele sę tak nauczyłem a jeszcze więcej przede mną. W trance melodia nie jest aż tak istotna, bo w 90% uzywa się podobnych akordów i tonacji.
Polecam odwiedzić nastepujące forum:
http://sndlab.com/ - następca Fruityart czyli prekursora wortali o tematyce produkcji muzycznej
http://3loop.org/ - wejdź na zakładkę forum, tam też można się wiele nauczyć
Innych for nie polecam zbytnio, dlaczego? Albo ich nie odwiedziłem albo pachną amatorszczyzną i olewającym podejściem do świeżaków.
http://soundcloud.com/flang3r - a tu jest mój profil, może znajdziesz jakiś interesujący cię zabieg muzyczny w moich trackach to wtedy postaram się podpowiedzieć co i jak;) |
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Nie 01 Sty, 2012 22:26
|
|
|
No raczej to drugie - kompozycja u mnie leży, choć ucho mam dobre. |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
|