Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
The Lands of War
Autor Wiadomość
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 14:43
The Lands of War
Finwe czekał niecierpliwie aż kapitan dobije do portu.
Szara jesienna pogoda tuż po świętach była męczącym widokiem.
Jednak elf czekał na tyle długo, że myślał że prędzej Słońce przejrzy
przez chmury, niż Angius dopłynie do miasta portowego Ultima.
Wiedział że trza będzie się wziąć za tego RTS nie bacząc na to
czy się chce czy nie. Rok się już kończył a wiedział że trza będzie
zrobić zapowiedź. Szary lud miasta nie wiedział o tym wiele, za wyjątkiem
kilku osób. Ten lud nie zwrócił uwagi na to że prace nad "Wojną o wolność"
zostały zawieszone. Jedynie jedna osoba mogła się mocno
zdenerwować tą grą, jednak nie poświęcali na nią swojej uwagi...
Wreszcie, kapitan dobijał do portu. Fin wiedział że trzeba
będzie wyjść na mównicę o o tym powiedzieć. Ale bez Angiusa to nie było to
samo... Właśnie po to czekał.


*****



Tak, dokładnie! O to pierwszy projekt The Crew!
Nasza załoga jest zwarta i gotowa by zaprezentować
wam... The Lands of War, czyli strategię czasu rzeczywistego
( posiadającą jedynie BS turowy ).
Akcja rozdziela się na 4 kampanie:
-Pierwszą, ludzi po której odblokowuje się trzy kolejne:
-Elfów
-Krasnoludów
-Orków
Każda kampania składa się z 10 misji, przed każdą misją jest
"intro". Po misjach jest opcjonalnie.
Kampanie są też czterema cywilizacjami. Każda posiada zalety i wady,
inne grafiki i jednostki. Jednak trzon cywilizacji jest podobny.
Jaki? Każda rasa posiada wspólne budynki, jak np. koszary,
centrum miasta i tym podobne.

Fabuła:

Spoiler:


Jest to historia świata a także "intro" pierwszej kampanii.

Grafiki składają się z RTP, i grafikach własnych.


Audio:

-Age of Empires II
-RTP
-inne

Screeny:

Spoiler:

Title:


1 Misja...


I walka podczas niej.



Planowana premiera: Połowa 2012 r. lub wcześniej.
Beta-testerzy:
-Nexis

Pozdrawiam, Finwe.
 
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 14:50
wygląda ciekawie zastanawia mnie jak będzie wyglądał ten cały system tworzenia bazy o ile takowy będzie.Sam staram się zrobi grę RTS na rmvx-ie chociaż kolegą naciska że taka możliwość nie istnieje.Ehh

czekam z niecierpliwością

P.S Na Bogów jacykolwiek by oni nie byli zupełnie zapomniałem Pierwszy!
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 14:52
MrDawnok, tworzenie bazy odbywa się na specjalnych "kafelkach". Żeby coś wybudować, potrzebujemy odpowiednich zasobów drewna, złota i ew. jedzenia, które jest używane do produkcji jednostek.
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 14:53
Fajnie, że coś takiego powstaje :mrgreen:

Finwe, Zachęciłeś mnie tym demkiem i wiem, że zgram w pełniaka.
Cytat:
Jedynie jedna osoba mogła się mocno
zdenerwować tą grą, jednak nie poświęcali na nią swojej uwagi...


Chyba wiem o kim mowa ^^ Tak czy inaczej gra może nieźle zawojować na scenie RM, mimo, że jest grą, która posiada tylko kilka funkcji RPG :-P
________________________



 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 16:18
Trzymam kciuki za projekt.
Bardzo mi się podoba. :D
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 16:26
Od razu mogę powiedzieć, że gra wyjdzie kiedy wyjdzie, chyba głównie ze względu na to, że są potrzebne pewne grafiki, a ja nie zawsze mam wenę by je robić... :-P
Jednocześnie mam nadzieję, że wam się spodoba pomimo tego, że jest to RTS a nie joterpegie :mrgreen:
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 18:17
Angius, jestem fanem gier strategicznych i z niecierpliwością czekam na ten projekt.Ciśnie mi się na usta jeszcze jedno pytanie czy do ukazywania zasobów użyjecie paska zasobów(obecnego na ten przykład w serii gier pod wdzięcznym tytułem Heroes)czy morze znajdującego się na tej stronie skryptu zmienna waluta?Czy jednak macie swoją własną wizję tegoż aspektu.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 18:19
A to już pytanie do Finwego, on składa mechanikę, ja tu od szaty graficznej i strony fabularnej jestem :mrgreen:
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 18:21
MrDawnok, widzisz tą wieżyczkę? Na screenie. Nazywa się spichlerz.
Nie podpisałem. Jak klikamy, pokazuje nas stan surowców.
 
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 19:08
Fajny pomysł.No to czekam z niecierpliwością po raz trzeci i powodzenia.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 18:32
Fajna fabuła :mrgreen: Koniec.

A tak na poważnie, fabuła jest prosta, ale ciekawie zrobiliście to, że tym razem to człowiek(jako rasa) jest w 100% sprawcą. Oczywiście człowieka(ogólnie ujmując rasę w grze/książce) prawie zawsze, a przynajmniej w tym, co mi znane przedstawiano jako istotę chciwą i żądną władzy, ale i tak ciesze się, że to właśnie orkowie(orki to ryby, poprawcie to w fabule), elfy i krasnoludy żyły w zgodzie, a człowiek zburzył ten spokój. Tym bardziej, że ork też mi się kojarzy z chciwą rasą.
Oprócz początku i rozwinięcia tej fabuły dobrze wymyśliłeś, że tylko jeden człowiek, a nie kilka osób.

Jeśli zaś chodzi o stronę wizualną to chyba nie spodziewasz się dobrych ocen od pseudo krytyków. Jak dla mnie są zdecydowanie dobre na tą produkcję, ale to jest dla mnie oczywiste, ponieważ masz dobrego grafika.

Ten RTS na pierwszy rzut oka przypomniał mi czasy, jak bardzo chciałem grać w herosa 3 i ciągle tylko mówiłem do siebie ,,jeszcze jedna tura". Dzięki tej grze naprawdę wrócił do mnie duch tych dobrych RTSów co dla mnie spisuje nawet zapowiedź do najciekawszych z mojej listy, a jest bardzo skromna:)

Na screenie widzę, że dobry sposób na wybranie mechaniki wybrałeś, ale to też wiele pracy. Naprawdę trzymam kciuki za ten projekt i chciałbym, żeby ujrzało światło dzienne w pełnych barwach. Pozdrawiam!
________________________

 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 18:40
Orkowie to określenie "poprawne politycznie", coś jak afroamerykanin. określenie "Orki" animizuje tę rasę, sprawia, że wydaje się znacznie mniej "szlachetna" :-P
Coś jak Elfy - Elfowie, Krasnoludy - Krasnoludowie, tak samo Orki - Orkowie
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 15:50
Nastała tak niezręczna cisza...taa to może coś ktoś napisze :?: to może ja zadam jeszcze jedno(dwa) pytanie otóż...jakby to...eee...yyy...a już mam armia będzie się opierać na znanych z większości RTS-ów jednostek typu zbrojny, wojownik, kusznik czy może coś innego(traktujcie to jako ogólne pytanie o jednostki jestem trochę niezbyt trzeźwy[nie w tym sensie]aby wymyślić coś twórczego) i jeszcze pytanie o fabułę czy ograniczymy się do jednej kampanii w której pokierujemy losami poznanego z fabuły człowieczka?Jeśli tak to czy będzie on rozporządzał zasobami ludzkimi czy może jak w Spellforce w jednej kampanii zawrzecie możliwość pogranie każdą z czterech ras a może jeszcze inaczej jak w warcrafcie III kilka oddzielnych kampanii dla każdej z ras?
A tak w ogóle moglibyście pokazać jeszcze jakieś inne screeny.Fabuła dość uniwersalna, ale wolę ocenić po ukończeniu chociażby demka.Grafika nie ma zbytnio co oceniać, rtp jeden fajny gostek w czerwonej pelerynie i barwny ekran tytułowy.Ogółem wolę ocenić po rozgrywce wstępnej.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 15:52
Co do jednostek, będą to raczej podstawowe - łucznik, pikinier, miecznik, konny, etc.
Co zaś się kampanii tyczy, główna będzie dotyczyła Valaya zbierającego siły z różnych ras, a po jej przejściu odblokują nam się trzy pozostałe kampanie - orków, krasnoludów i elfów.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 10 Sty, 2012 15:18
UWAGA:!:
Aktualizacja.
Aktualnie dodaliśmy:
-skrypt na myszkę
-więcej niż jeden wieśniak na raz
-instrukcja jest prawie nie potrzebna bo
za dużo razy zmieniam wygląd :-PP
-dodano okno z surowcami! Dzięki Vrona! ;-)
I na zachętę do komentów, screen z drugiej misji:
Spoiler:




 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene