Finwe czekał niecierpliwie aż kapitan dobije do portu.
Szara jesienna pogoda tuż po świętach była męczącym widokiem.
Jednak elf czekał na tyle długo, że myślał że prędzej Słońce przejrzy
przez chmury, niż Angius dopłynie do miasta portowego Ultima.
Wiedział że trza będzie się wziąć za tego RTS nie bacząc na to
czy się chce czy nie. Rok się już kończył a wiedział że trza będzie
zrobić zapowiedź. Szary lud miasta nie wiedział o tym wiele, za wyjątkiem
kilku osób. Ten lud nie zwrócił uwagi na to że prace nad "Wojną o wolność"
zostały zawieszone. Jedynie jedna osoba mogła się mocno
zdenerwować tą grą, jednak nie poświęcali na nią swojej uwagi...
Wreszcie, kapitan dobijał do portu. Fin wiedział że trzeba
będzie wyjść na mównicę o o tym powiedzieć. Ale bez Angiusa to nie było to
samo... Właśnie po to czekał.
*****
Tak, dokładnie! O to pierwszy projekt The Crew!
Nasza załoga jest zwarta i gotowa by zaprezentować
wam... The Lands of War, czyli strategię czasu rzeczywistego
( posiadającą jedynie BS turowy ).
Akcja rozdziela się na 4 kampanie:
-Pierwszą, ludzi po której odblokowuje się trzy kolejne:
-Elfów
-Krasnoludów
-Orków
Każda kampania składa się z 10 misji, przed każdą misją jest
"intro". Po misjach jest opcjonalnie.
Kampanie są też czterema cywilizacjami. Każda posiada zalety i wady,
inne grafiki i jednostki. Jednak trzon cywilizacji jest podobny.
Jaki? Każda rasa posiada wspólne budynki, jak np. koszary,
centrum miasta i tym podobne.
Fabuła:
Spoiler:
Jest to historia świata a także "intro" pierwszej kampanii.
Grafiki składają się z RTP, i grafikach własnych.
Audio:
-Age of Empires II
-RTP
-inne
Screeny:
Spoiler:
Title:
1 Misja...
I walka podczas niej.
Planowana premiera: Połowa 2012 r. lub wcześniej.
Beta-testerzy:
-Nexis
wygląda ciekawie zastanawia mnie jak będzie wyglądał ten cały system tworzenia bazy o ile takowy będzie.Sam staram się zrobi grę RTS na rmvx-ie chociaż kolegą naciska że taka możliwość nie istnieje.Ehh
czekam z niecierpliwością
P.S Na Bogów jacykolwiek by oni nie byli zupełnie zapomniałem Pierwszy!
MrDawnok, tworzenie bazy odbywa się na specjalnych "kafelkach". Żeby coś wybudować, potrzebujemy odpowiednich zasobów drewna, złota i ew. jedzenia, które jest używane do produkcji jednostek.
Od razu mogę powiedzieć, że gra wyjdzie kiedy wyjdzie, chyba głównie ze względu na to, że są potrzebne pewne grafiki, a ja nie zawsze mam wenę by je robić...
Jednocześnie mam nadzieję, że wam się spodoba pomimo tego, że jest to RTS a nie joterpegie
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Angius, jestem fanem gier strategicznych i z niecierpliwością czekam na ten projekt.Ciśnie mi się na usta jeszcze jedno pytanie czy do ukazywania zasobów użyjecie paska zasobów(obecnego na ten przykład w serii gier pod wdzięcznym tytułem Heroes)czy morze znajdującego się na tej stronie skryptu zmienna waluta?Czy jednak macie swoją własną wizję tegoż aspektu.
A tak na poważnie, fabuła jest prosta, ale ciekawie zrobiliście to, że tym razem to człowiek(jako rasa) jest w 100% sprawcą. Oczywiście człowieka(ogólnie ujmując rasę w grze/książce) prawie zawsze, a przynajmniej w tym, co mi znane przedstawiano jako istotę chciwą i żądną władzy, ale i tak ciesze się, że to właśnie orkowie(orki to ryby, poprawcie to w fabule), elfy i krasnoludy żyły w zgodzie, a człowiek zburzył ten spokój. Tym bardziej, że ork też mi się kojarzy z chciwą rasą.
Oprócz początku i rozwinięcia tej fabuły dobrze wymyśliłeś, że tylko jeden człowiek, a nie kilka osób.
Jeśli zaś chodzi o stronę wizualną to chyba nie spodziewasz się dobrych ocen od pseudo krytyków. Jak dla mnie są zdecydowanie dobre na tą produkcję, ale to jest dla mnie oczywiste, ponieważ masz dobrego grafika.
Ten RTS na pierwszy rzut oka przypomniał mi czasy, jak bardzo chciałem grać w herosa 3 i ciągle tylko mówiłem do siebie ,,jeszcze jedna tura". Dzięki tej grze naprawdę wrócił do mnie duch tych dobrych RTSów co dla mnie spisuje nawet zapowiedź do najciekawszych z mojej listy, a jest bardzo skromna:)
Na screenie widzę, że dobry sposób na wybranie mechaniki wybrałeś, ale to też wiele pracy. Naprawdę trzymam kciuki za ten projekt i chciałbym, żeby ujrzało światło dzienne w pełnych barwach. Pozdrawiam!
Orkowie to określenie "poprawne politycznie", coś jak afroamerykanin. określenie "Orki" animizuje tę rasę, sprawia, że wydaje się znacznie mniej "szlachetna"
Coś jak Elfy - Elfowie, Krasnoludy - Krasnoludowie, tak samo Orki - Orkowie
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Nastała tak niezręczna cisza...taa to może coś ktoś napisze to może ja zadam jeszcze jedno(dwa) pytanie otóż...jakby to...eee...yyy...a już mam armia będzie się opierać na znanych z większości RTS-ów jednostek typu zbrojny, wojownik, kusznik czy może coś innego(traktujcie to jako ogólne pytanie o jednostki jestem trochę niezbyt trzeźwy[nie w tym sensie]aby wymyślić coś twórczego) i jeszcze pytanie o fabułę czy ograniczymy się do jednej kampanii w której pokierujemy losami poznanego z fabuły człowieczka?Jeśli tak to czy będzie on rozporządzał zasobami ludzkimi czy może jak w Spellforce w jednej kampanii zawrzecie możliwość pogranie każdą z czterech ras a może jeszcze inaczej jak w warcrafcie III kilka oddzielnych kampanii dla każdej z ras?
A tak w ogóle moglibyście pokazać jeszcze jakieś inne screeny.Fabuła dość uniwersalna, ale wolę ocenić po ukończeniu chociażby demka.Grafika nie ma zbytnio co oceniać, rtp jeden fajny gostek w czerwonej pelerynie i barwny ekran tytułowy.Ogółem wolę ocenić po rozgrywce wstępnej.
Co do jednostek, będą to raczej podstawowe - łucznik, pikinier, miecznik, konny, etc.
Co zaś się kampanii tyczy, główna będzie dotyczyła Valaya zbierającego siły z różnych ras, a po jej przejściu odblokują nam się trzy pozostałe kampanie - orków, krasnoludów i elfów.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
UWAGA:!:
Aktualizacja.
Aktualnie dodaliśmy:
-skrypt na myszkę
-więcej niż jeden wieśniak na raz
-instrukcja jest prawie nie potrzebna bo
za dużo razy zmieniam wygląd
-dodano okno z surowcami! Dzięki Vrona!
I na zachętę do komentów, screen z drugiej misji:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum