Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Parallel Worlds
Autor Wiadomość
Titek123 



Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 2
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 23:57
Parallel Worlds
Chciałbym przedstawić wam grę pod nazwą Parallel World Zacznę może od fabuły


Rok 2024. Pewien zwykły człowiek imieniem Will rozpoczyna kolejny szary dzień w Korsanii -państwie (w sumie nie tak odległej) przyszłości o ustroju demokratycznym. Jak każdego dnia rusza do swojej pracy - wydawnictwa "Na Przeciw" (i to wcale nie jest błąd w pisowni =D). Nie jest nikim ważnym, ot zwykły podrzędny kurier, którego praca ogranicza się do dostarczania odpowiednim osobom teczek z dokumentami. Jednak pewnego dnia usłyszy coś, czego nie powinien był słyszeć... stanie się celem. Bez względu na to, czy to co wie jest prawdą, czy też kłamstwem, wiedza ta jest dla niego wyrokiem śmierci. Nie jest w stanie nikomu zaufać... ludzie wokół są donosicielami, są podejrzliwi i zrobią wszystko by przypodobać się "władzy". Musi uważać na każdym kroku. Każdy czyn, nawet sprawiający pozory dobrego, może się obrócić przeciwko niemu. Trzeba uciekać... znaleźć miejsce spokoju. Ale czy takie miejsce istnieje? Czy jest szansa na to, by być szczęśliwym i wolnym?


Screeny
http://imageshack.us/photo/my-images/15/pw1.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/pw2y.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/864/pw3f.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/pw4l.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/190/pw5r.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/pw6y.png/

Tu Link do pobrania
http://www.mediafire.com/?xexqz27851pmr48
Gra trochę waży a dokładnie 143 MB ale opłaca się sciągnąć

To by było na tyle
Ostatnio zmieniony przez Seivoth Czw 21 Cze, 2012 08:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 10:13
Musiałbyś trochę bardziej zachęcić graczy... Chodzi mi o to, abyś te linki dawał w znaczniki [img[ aby nie trzeba było klikać. ;-)
Co do gry właśnie pobieram. :roll: Zapowiada się całkiem nieźle.

@EDIT: jednak nie pobieram bo MediaFire padł. :roll:
________________________
 
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 10:39
Titek, tutaj z połowa ultimy zna Ciebie i twoje gry. :-)
Osobiście podoba mi się PW acz z deka nuży mnie ponura atmosfera miasta.
Kiedy będę miał czas, skończę.
PS. Co z drugą częścią? Czekam :lol2:
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 10:43
Finwe, ja go nie znam, a nawet jeśli znałbym jego i jego gry to i tak dałbym mu szansę. :roll:
________________________
 
 
 
 
Titek123 



Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 2
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 13:11
Finwe Będzie druga część jeszcze nie wiem kiedy ale będzie
 
 
Nexis 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 65
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 13:25
O, dopiero zauważyłem, że tu PW nie było. Co do gry - już dość dawno przeszedłem i według mnie to najlepsza gra na makera XP made in Poland. Czekam na drugą część.
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Nie 01 Sty, 2012 17:00
pamiętam gierkę. najczęściej się umierało, bo pasek spania dochodził do zera, ale często głodu, bo nie dało się wyskoczyć po bułki, a na wykonanie całej roboty nie starczyło zapasów jedzenia xd Dałem radę pograć z 2-3 godziny, ale ogólnie te paski/mapa i dziecinni npc trochę stworzony klimat miażdżyły xd Grałem w to dawno temu, ale chyba wrócę do gry, bo klimatu odmówić się nie dało.
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Nie 01 Sty, 2012 17:04
Tyle się słyszało o tej grze, że też spróbuję. Czemu mi się wydawało, że ta gra powstała na rm2003? o.O Dobra pobieram.
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Nie 01 Sty, 2012 17:06
Ciekawe było robienie wszystkiego w zegarku, bo zwykle miejsce, do którego trzeba było iść było aktywne tylko przez kilka minut więc jak się spóźniliśmy to musieliśmy wracać do domku na spanie i regenerację (umycie się) , a po chwili od nowa trasa po całej mapie (np: możliwość wejścia do pracy tylko w określonych minutach xd) , albo iść sobie lepiej od komputera na jakiś czas i liczyć, że minie doba gry i nie zdechniemy z głodu, niewyspania (CO RACZEJ jest mało prawdopodobne byśmy to przeżyli XD)..ale tak to się może skończyć więc od nowa przez całe miasto do wyrka i na jedzenie i znowu liczymy, że trafimy na to miejsce ,w którym byliśmy wcześniej w czasie najlepiej więc przyjść wg. gry na wskazane miejsce parę godzin wcześniej i czekać, aż dojdzie godzina/minuta zdarzenia XD Jak dla mnie nużące z deka, bo czas się nie przewijał ;p

Klimat był, ale rozgrywka była z racji pasków jak wielki maraton walka z głodem itp. Mapa też za bardzo nie pomagała, bo była jak minigierka z samochodzikiem - kiedy samochodzik podjeżdża po budynek dopiero wtedy widać co się znajduje w danym miejscu , a paski głodu itp. suną dalej xd To taki strach jakby walka z jakąś chorobą głodową i strachem przed śmiercią z niewyspania jakbyśmy mieli jakiegoś Hiva czy coś takiego i osłabiło nam odporność XD Powiem szczerze można się nażreć frustracji.

Po za tym klimat miasta i ogólne tajemnicze zdarzenia np: pokazywane w gazecie robią swoje.

Jeden z większych sadyzmów na scenie makera, ale dość ciekawy i przede wszystkim INSPIRUJĄCY, bo poszedł na ryzyko i pokazał coś czego jeszcze nie było. Myślę, że wrócę do gry i dam jej jeszcze jedną szanse XD
 
 
ravenone 



Ranga RM:
3 gry

Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 60
Wysłany: Sro 04 Sty, 2012 21:52
Zgodzę się z Xem.
Niesamowity świat, kilkadziesiąt godzin gry, system dnia i nocy...
Ale mechnika zabijała:P
Kilkuminutowe spóźnienia i czekało się jakiś kwadrans (czasu rzeczywistego) na kolejną dobę.
Gdyby była chociaż opcja 'czekaj x godzin' grało by się dużo lepiej.
Sam z miasta wyszedłem, później jest jeszcze lepiej, ale padłem przy walce z wampirem.
Też bym kiedyś wrócił do gry i przeszedł ją wreszcie do końca.
 
 
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Czw 23 Lut, 2012 19:08
w łóżku możesz przesypiać godziny :boogie:
________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
bluemike 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Pią 02 Mar, 2012 17:31
Przeszedłem całą gierkę i powiem ,że fabuła mnie zaskoczyła.
Warto przejść moment gry w Korsanii bo po tym zaczyna się rozkręcać główna fabuła.
Do tego można wybrać własną klasę to lubie ;-)
 
 
TiTek 



Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 1
Wysłany: Czw 21 Cze, 2012 06:29
Przede wszystkim chciałbym zaapelować do administratorów, że osoba, która założyła temat nie jest mną. Dla potwierdzenia wystarczy wysłać mi maila na wskazanego w profilu i potwierdzę kim jestem.

Po drugie jeżeli już ktoś podał się za mnie i napisał tu o PW to prosiłbym o podawanie wlaściwego tytułu gra nazywa się Parallel Worlds, a nie World....

Po trzecie - zegarek ze względu na brak walk dominuje głównie w Korsanii :) Poza tym jak ktoś słusznie zauważył :) Wystarczy się przespać kilka godzin w swoim mieszkaniu :)

Pozdrowienia :)

Jeżeli była by możliwość zmiany mojego nicka z TiTek1 na TiTek byłbym ogromnie wdzięczny...

[ Komentarz dodany przez: Seivoth: Czw 21 Cze, 2012 09:30 ]
Od zmiany nicków jest odpowiedni temat, ale tym razem niech będzie.
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Sob 23 Cze, 2012 19:02
A ja tak sobie obserwowałem i czekałem kiedy tego fałszywego titka zbanują :-)
________________________

 
 
JCDenton 



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 1
Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 22:51
Gra wysokich lotów, grało się naprawdę dobrze, gra była by idealna gdyby nie parę bugów, słabszy początek i co najważniejsze, kijowa końcówka która była zwykłym pójściem na łatwiznę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene