Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 06 Sty, 2012 13:24
Bramka lvlowa? RPGVX
Autor Wiadomość
MaxisowyNoobek 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 3
Wysłany: Pią 06 Sty, 2012 01:57
Bramka lvlowa? RPGVX
Witam wszystkich.Przydał by mi sie taki skrypt typu bramka lvlowa.Jeżeli nie wiecie o co chodzi to postaram się wytłumaczyć że po wbiciu konkretnego levelu możemy przejść przez te bramkę np mamy 15 level nie możemy przejść przez ową bramkę a jeśli mamy 20 level możemy nie musi to być skrypt ale niech będzie to pokazane na screenshotah bardzo dokładnie albo zamieszczone demo.Za pomoc z góry dziękuję
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 06 Sty, 2012 08:16
Mam wolnego neta, screenów nie będzie, ale spróbuje Ci wszystko dokładnie wytłumaczyć ;-)

Wnioskuję że masz nielegalnego polskiego makera :-P
Tak więc po PL:

1.Wejdź w Bazę Danych, a następnie w zakładkę Typowe Zdarzenia
2.Zaznacz które kolwiek wolne pole i w polu Nazwa wpisz co kolwiek
3.W polu Funkcja zaznacz Równoległe zdarzenie
4.Uaktywni się pole Warunkowy przełącznik w którym wybierz dowolny nieużywany przełącznik i nazwij go, aby później w projekcie przypadkowo go nie użyć ;-)
5.Teraz wyjdź w Bazy danych i otwórz pierwszą mapę projektu
6.Utwórz nowe zdarzenie gdzie kolwiek(najlepiej w rogu, aby nie pomylić się z innymi)
7.Warunek Startu zdarzenia ustaw na Auto Start
8.W poleceniach zdarzenia zmień przełącznik na ON, który wybrałeś w typowych zdarzeniach
9.Wróć do Bazy danych, a następnie do Typowych zdarzeń
10.Teraz dodaj do zdarzenia w Typowych zdarzeniach nowe polecenie
11.Znajdź kategorię Przełączniki i Zmienne, a zaraz na początku kategorii jest polecenie Zmień Zmienną. Kliknij na to!
12.Na samej górze wybierz jakąś nieużywaną zmienną i nazwij ją, żeby później przypadkiem jej nie użyć!
13.Typ operacji zostaw na Ustaw
14.Operację zmień na Bohater, a następnie w odblokowanych okienkach, najpierw wybierz swojego bohatera, a w drugim wybierz opcję Poziom
15.Dobra, mamy zdarzenie które odpowiada za czytanie poziomu naszego bohatera!
16.Teraz przejdź do zdarzenia z bramą
17.Stwórz nowe polecenie
18.Znajdź kategorię Komendy, a następnie wybierz Ustaw Warunek ;-)
19.Zaznacz opcję Zmienna
20.Wybierz zmienną która odpowiada za Poziom naszego bohatera(tą którą przed chwilką ustawialiśmy)
21.W drugim okienku wybierz Większa lub równa(nie to lub to, ale jest taka jedna zwięzła opcja)
22.Liczbie: Tu wpisz liczbę jaki poziom jest wymagany do otworzenia bramy
23.Wszystko zapisz! GOTOWE!

Nie uwzględniłem dokładnego działania zdarzenia z bramą, twierdząc że masz go zrobionego

Pomogłem? Daj pomógł, za ten wyczerpujący poradnik!
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pią 06 Sty, 2012 08:16
Tu nie jest potrzebny żaden skrypt.Wystarczy prosta zdarzeniówka.Łap.

Najpierw typowe zdarzenie.Taj jak na zrzucie poniżej.Pamiętaj o włączeniu switha!



Jak nie dasz mi "Pomógł",to cię chyba zamorduję.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene